Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Potkukasvatti

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
bloodycut
etupotkija
Lauteille: Heinäkuu 2008
Aiheet: 18
Etulaji: Original Jeet Kune Do
Takalajit: Aikido

Potkukasvatti

Viesti bloodycut »

Hei olen Potkukasvatti ja haluan kehittyä lajissani. Opettakaa minua, haluan oppia kaiken tiedon ja taidon, jota teillä potkulaisilla on. Jokainen saa opettaa minua ja viedä kamppailutaitojani eteenpäin. Pidän teistä kaikista yhdessä ja erikseen. Tykkään perinteisistä lajeista ja uusista lajikokonaisuuksista. Olen iloinen tyyppi ja mielipiteesi on tärkeää kehitykselleni. Haluan kaikkien lajien vyöt, sashit, arvot ja diplomit. Minä olen aloittelija enkä tiedä vielä mistään mitään. Opettakaa minua ja minä opin teiltä. Olen kaikkien lajien ja metodien kannattaja.

Tämä on teidän virtuaalinen kamppailija ja toivon pysyväni teidän mukana esim. Potkumiiteissä. Joku voi vaikka askarrella minut. Tätä ketjua ei pidä ottaa tosissaan. Pitäkää huumoria mukana ja naurakaa myös itsellenne.

Koska minä, bloodycut, aloitin tämän ketjun niin opetan Potkukasvatillemme perusliikkumista, jotta voit oppia lyöntejä ja potkuja liikkeestä. Seuraava voi jatkaa tästä :)

Ylläpito voi siirtää tämän ketjun sopivaan paikkaan tarvittaessa.

Seuraajat

Kuvake
bloodycut