Kiitoksia Kari. Nämä sanat todelliselta legendalta lämmittävät sielua.Kari Aittomäki kirjoitti:Aikamoinen suoritus.
Onnittelut, olette todellinen alan mies, sir.
OSU!
Valvoja: Valvoja
Kiitoksia Kari. Nämä sanat todelliselta legendalta lämmittävät sielua.Kari Aittomäki kirjoitti:Aikamoinen suoritus.
Onnittelut, olette todellinen alan mies, sir.
Mieti nyt, hyvä mies, vielä n. 1000 kertaa, ennen kuin lähdet nuorena ja terveenä leikkauttamaan sisuskalujasi. Vaikka yksi tai kaksi lekuria sellaista olisikin ehdottanut.JanneM kirjoitti:
Yksi asia mikä itseäni vaivaa myös paljon on se, että olen päästänyt kehoni taas täysin rappiolle. Olen sairaalloisen ylipainoinen ja sen vuoksi painiminen ja muu liikunta on välillä epämiellyttävää. Käytänkin nyt tämän mustan vyön mukanaan tuoman energian oman kehoni remonttiin. Olen itseasiassa aloittanut kropparempan jo jokin aika sitten kun kävin lääkärin pakeilla ja aloitin matkan kohti vatsalaukunohitusleikkausta. Lääkärintarkastuksessa minut todettiin yllättävän terveeksi. Ei sokeritautia, ei kohonnutta verenpainetta, ei mitään. Vain kolesterooli oli 0,1 yksikköä kohonnut ja kolesteroolitasapaino oli heittänyt. Tästä on siis hyvä lähteä toteuttamaan ensin 7% painon pudotusta ja sittemmin lopulta leikkaukseen. TOki leikkaus ei ole mikään autuaaksitekevä, mutta tiedän pystyväni pudottamaan painoa, sen pitämiseen tarvitsen tukea tuosta leikkauksesta.
Iaidossa varpaiden taivuttelu on vielä aika lempeää. Katori Shinto-ryun iai-goshi-istunnassa ne varpaat vasta kärsivätkinJanneM kirjoitti: syys 27, 2025, 21.04 Polvet kestää yllättävän hyvin. Varpaat ei täysin taivu polviseisonnassa joten se tuottaa vielä hieman tuskaa.