Seibukan PKS järjestää vuosien tauon jälkeen taas syyskuussa 2025 okinawalaisen karaten kansainvälisen leirin, aiheena jälleen Kyanin karate. Leiri järjestetään Helsingissä, Pitäjänmäen koululla, osoitteessa Viinenkuja 6. Tarkempi ajankohta leirille on 27 - 28.9. Leirillä tullaan opettamaan kolmea eri karatetyyliä, joita yhdistää se, että kaikkien perustajat olivat Chotoku Kyanin oppilaita. Opetettavat tyylit ovat Zenryo Shimabukuron perustama Shorin ryu Seibukan, Joen Nakazaton perustama Shorinji ryu sekä Tatsuo Shimabukuron perustama Isshin ryu. Leirin opettajina toimivat Kim Mitrunen (Shorin ryu), Robert Iversen (Shorinji ryu) ja Diego Rodriguez (Isshin ryu)
Tarkempaa tietoa itse tapahtumasta, mm. ohjelma ja maksuohjeet löytyy täältä: https://fssk.org/3rd-okinawa-karate-nor ... inar-2025/
Tässä vielä linkki tapahtuman Facebook-sivulle:
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 
Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä
Valvoja: Valvoja
-
Seibukan PKS
- joukkopotkija
- Viestit: 4
- Lauteille: Marraskuu 2018
- Aiheet: 4
-
TimoS
- etupotkija
- Viestit: 23448
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Aiheet: 436
- Paikkakunta: Hesa
- Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
- Sivulajit: Matayoshi kobudo
- Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä
Jahas, jostain käsittämättömästä syystä tuo facebook-linkki ei toimi täällä, joten laitetaanpa se tänne uudelleen
Timo Saksholm
Karate wa kunshi no bugei
Karate wa kunshi no bugei
-
Mika
- etupotkija
- Viestit: 97984
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Aiheet: 2841
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Höntsäily
- Sivulajit: Miksologia
- Takalajit: Tanglang
Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä
Syy ei ole käsittämätön, kuten sinulla äsken Signalissa vastasin, vaan täysin Facebookin omaa työtä. Ne eivät halua, että mitään heidän omistamaansa sisältöä upotetaan minnekään. Mainosrahaa tulee kun siellä vieraillaan.
viewtopic.php?p=977247-automaattinen-up ... en#p977247
Videoiden osalta upottaminen onnistuu tällä hetkellä.
viewtopic.php?p=1003940-amerikan-yhdysvallat#p1003940
viewtopic.php?p=977247-automaattinen-up ... en#p977247
Videoiden osalta upottaminen onnistuu tällä hetkellä.
viewtopic.php?p=1003940-amerikan-yhdysvallat#p1003940
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
Zen, I haz it.
"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"
Слава Україні!
Potki etuja!
-
injunjack
- kylkeenpotkija
- Viestit: 1650
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Aiheet: 49
- Paikkakunta: Helsingin mlk.
- Etulaji: Seibukania - perkele
Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä
Tämäkin lähestyy... kannattaa tulla paikalle.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-
Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/

