Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä

Näytökset, kurssit, leirit, seminaarit, kilpailut, harjoittelukaveria etsitään jne.

Valvoja: Valvoja

Seibukan PKS
joukkopotkija
Viestit: 4
Lauteille: Marraskuu 2018
Aiheet: 4

Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä

Viesti Seibukan PKS »

Seibukan PKS järjestää vuosien tauon jälkeen taas syyskuussa 2025 okinawalaisen karaten kansainvälisen leirin, aiheena jälleen Kyanin karate. Leiri järjestetään Helsingissä, Pitäjänmäen koululla, osoitteessa Viinenkuja 6. Tarkempi ajankohta leirille on 27 - 28.9. Leirillä tullaan opettamaan kolmea eri karatetyyliä, joita yhdistää se, että kaikkien perustajat olivat Chotoku Kyanin oppilaita. Opetettavat tyylit ovat Zenryo Shimabukuron perustama Shorin ryu Seibukan, Joen Nakazaton perustama Shorinji ryu sekä Tatsuo Shimabukuron perustama Isshin ryu. Leirin opettajina toimivat Kim Mitrunen (Shorin ryu), Robert Iversen (Shorinji ryu) ja Diego Rodriguez (Isshin ryu)

Tarkempaa tietoa itse tapahtumasta, mm. ohjelma ja maksuohjeet löytyy täältä: https://fssk.org/3rd-okinawa-karate-nor ... inar-2025/

Tässä vielä linkki tapahtuman Facebook-sivulle:
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit: 23448
Lauteille: Tammikuu 2005
Aiheet: 436
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate

Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä

Viesti TimoS »

Jahas, jostain käsittämättömästä syystä tuo facebook-linkki ei toimi täällä, joten laitetaanpa se tänne uudelleen
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit: 97984
Lauteille: Joulukuu 2004
Aiheet: 2841
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Höntsäily
Sivulajit: Miksologia
Takalajit: Tanglang

Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä

Viesti Mika »

Syy ei ole käsittämätön, kuten sinulla äsken Signalissa vastasin, vaan täysin Facebookin omaa työtä. Ne eivät halua, että mitään heidän omistamaansa sisältöä upotetaan minnekään. Mainosrahaa tulee kun siellä vieraillaan.

viewtopic.php?p=977247-automaattinen-up ... en#p977247

Videoiden osalta upottaminen onnistuu tällä hetkellä.

viewtopic.php?p=1003940-amerikan-yhdysvallat#p1003940
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

"Ei muuta kuin ei anna periksi, huumori yllä, ja ei kun lisää tårta på tårta housuun"

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit: 1650
Lauteille: Heinäkuu 2005
Aiheet: 49
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Aidon okinawalaisen karaten suurleiri syyskuussa Helsingissä

Viesti injunjack »

Tämäkin lähestyy... kannattaa tulla paikalle.
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/

Seuraajat

Seibukan PKS
Kuvake
TimoS