Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Slap

Filippiiniläiset ja Indonesialaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Slap

#16

Viesti mronkain »

Kyseinen videohan on ihan avoimesti YouTubessa nähtävillä. Jos kyse olisi ilman lupaa kirjoittajan (Setä) itse YouTubeen laittamasta materiaalista, oikea tie olisi tietysti poistaa se sieltä. Sinänsä tuon postaamisessa ei mielestäni ollut mitään loukkaavaa tai henkilökohtaista, mikä olisi Potku.netin sääntöjen mukaan peruste poistamiselle, eli saa nyt tällä erää ainakin olla.

- Marko
Kuvake
PTV
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 122
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Pekiti Tirsia Kali

Slap

#17

Viesti PTV »

Vastasin itse koska Fighterissä julkaistussa artikkelissa oli virheitä. Koitin oikaista niitä koska haastattelija ei selvästi ollut aivan kartalla.Haastatelluilla on varmasti eniten tietämystä aiheesta, joten virhe oli lehden. Jos Helsingin pojat antavat julkaista artikkelin niin he jos ketkä saavat sen tehdä. Ovat pisimpään treenanneet PTE organisaation alla, ja Jussi on Suomen päämies.

Seuraava kysymys on sitten miksi itse katsoin voivani vastata ja millä verukkeella täällä asiasta valitan.
Olen itse ainut ihminen tässä maassa joka on graduoinut PTE curriculumia. Joten katson että voin asiasta kommentoida niin hyvässä kuin pahassa. Toivoin loppu kommenttini ensimmäisessä viestissä pysäyttävän asiasta jotain tietävien selventämästä tarkemmin.

PTEn ulkopuoliset ihmiset voivat tehdä mitä haluavat. Itse toivon että lajin tekniikoista tai taktiikoista ei puhuttaisi julkisilla foorumeilla. Eivät ne kuulu ulkopuolisille. Tiedän tapauksen jossa itse GT Gaje on marssinut FMA näytökseen joukon PT ihmisten kanssa. Näytöksen pitänyt henkilö ei kuulunut PT:hen ja kun hän demosi tekniikkaa jonka sanoi olevan PT:tä vetivät GT:n seuralaiset ginuntingit esiin. Tarinan pointti on: laji jonka on tarkoitus suojella sinua ja lähimmäisiäsi ei kuulu julkiseen levitykseen. Se tieto ja taito pitää ansaita, ei antaa.

Mitään henkilökohtaista ei ole sattunut. En katso että yleisellä tasolla on tapahtunut mitään negatiivistä. Kyse on systeemin sisäisestä käytännöstä jota toivoisin noudatettavan. Toivon myös että ihmiset eivät ota henkilökohtaisesti Pekiti-Tirsia Euroopan asentaita ja käytäntöjä. Jos ottavat niin suosittelen keskustelemaan niistä Ulin kanssa.

Jos on kysymyksiä systeemistä niin suosittelen katsomaan PT europen sivut, pekiti-tirsia.net. Myös PT-Go.com sivuilla on virallisesti julkaistua materiaali. Heidän curriculuminsa eroaa euroopasta, mutta artikkelit ovat loistavia.

Petri Vaittinen
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Slap

#18

Viesti Mika »

Tuli muuten hyvistä Pekiti-artikkeleista mieleen tämä :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 47 kurkkijaa