Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Taekwondo ja kuntosali.

Korealaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20211
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#31

Viesti JanneM »

Eppu kirjoitti: Kuva
Gentil-Moon-Nikolaidis -kortti
Hyvä ystäväni Gentil Pascal. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
TeMe
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 165
Lauteille: Kesäkuu 2009

Taekwondo ja kuntosali.

#32

Viesti TeMe »

http://budokwai.smugmug.com/2009/Univer ... 3100_VPuK6" onclick="window.open(this.href);return false; Tosta Mäkisen ''habasta'' kyllä huomaa, että Taekwondo-harrastus ei mitenkään rajoita punttiksella käyntiä :)
'' My common sense is tingeling''
-Deadpool
Kuvake
::Ville::
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 109
Lauteille: Kesäkuu 2007

Taekwondo ja kuntosali.

#33

Viesti ::Ville:: »

Ite oon totenut kuntosaliharjoittelun ihan hyväksi lisäksi ainakin hapkidon treenaamisessa. Olen samaa mieltä tässä aiempien kirjoittelijoiden kanssa siitä, että se voima pitäisi osata jalostaa oikeaan käyttöön. Eli vaikka treenaisikin voimaa/lihasmassaa, on sen lisäksi tehtävä lajinomaisia harjoitteita ja hermotettava uutta lihasmassaa/voimaa lajinomaiseen käyttöön.

Mitä olen taekwondo-kilpaharrastajia seurannut, on voimaharjoittelu kuntosalilla ollut osa heidän harjoitusrutiinejaan.
jarkko
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 318
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Turku

Taekwondo ja kuntosali.

#34

Viesti jarkko »

TeMe kirjoitti: http://budokwai.smugmug.com/2009/Univer ... 3100_VPuK6" onclick="window.open(this.href);return false; Tosta Mäkisen ''habasta'' kyllä huomaa, että Taekwondo-harrastus ei mitenkään rajoita punttiksella käyntiä :)
Ei hyvää päivää :lol:
Teme on tainnut kuitenkin enemmän aikaa viettää siellä punttiksella kuin minä. Ja jos joskus olenkin käynyt, niin en kyllä hauiskääntöä tekemässä. Taekwondo-treeni on melkoisen monipuolista ja yhdessä tehokkaassa liikesarjatreenissä tulee tehtyä satoja, ellei tuhansia, lihassupistuksia. Pärjää TV-shopin laitteille mennen tullen. :badgrin:
Kuvake
TeMe
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 165
Lauteille: Kesäkuu 2009

Taekwondo ja kuntosali.

#35

Viesti TeMe »

Täytyy myöntää että tuota en tiennyt. Vaikka ei se mitenkään ihmeellistä ole, kun vasta kaksi vuotta olen Taekwondoa harrastanut. :D Ja tähän loppuun voisi lisätä että uskon sokeasti kaiken, mitä Jarkko kertoo, onse niin kova :smt003
'' My common sense is tingeling''
-Deadpool
Kuvake
TeMe
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 165
Lauteille: Kesäkuu 2009

Taekwondo ja kuntosali.

#36

Viesti TeMe »

Pahoittelut tuosta ''mun'' edellisestä kommentista. Sitaatit siksi, että itse en tuota viestiä kirjoittanut. Kone oli jäänyt auki, kun olin syömässä ja erikoisen huumorintajun omaava ystäväni keksi huvittaa itseään kirjoittamalla tänne minun tunnuksellani. brushteeth
'' My common sense is tingeling''
-Deadpool
thejuha
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 252
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Järvenpää

Taekwondo ja kuntosali.

#37

Viesti thejuha »

Jos viimeisin viesti on oma viesti, niinkuin tuossa on ollut, niin olisit voinut vaikka poistaa sen tai sitten muokata sen.
Jos vasara on ainut työkalu, niin kaikki
ongelmat alkavat näyttää nauloilta.
Kuvake
TeMe
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 165
Lauteille: Kesäkuu 2009

Taekwondo ja kuntosali.

#38

Viesti TeMe »

Huomasin sen viestin vasta silloin, kun sitä ei voinut enää muokata.
'' My common sense is tingeling''
-Deadpool
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa