Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Murskausneuvoja

Korealaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
J.A.R
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3
Lauteille: Helmikuu 2013

Murskausneuvoja

#1

Viesti J.A.R »

Kertokaa kaikki mitä tiedätte murskauksesta, kiitos.
Minun laji on Han moo do ja ajattelin alkaa murskausta tämän lajin parissa puuhaan. Onko HMD:ssä jotain erityisjuttuja kenties? Siis muuta kuin että murskausleiri järjestetään kerran sadassa vuodessa just sillon ku minä en oo lähistöllä :P
Mikko
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Alavus

Murskausneuvoja

#2

Viesti Mikko »

Kannattaa nyt ihan alkuun kääntyä sen oman seuran vetäjän puoleen, josko siellä olis kivien katkontaan jonkinlaista kokemusta. Ihan omin päin tohon en suosittele lähtemään, vaikkei se toki mitään rakettitiedettäkään ole. Vuosien saatossa oon kuitenkin useampia käsipuolia nähnyt. Ite en muistaakseni oo tainnu koskaan kyseisellä leirillä käydä, mutta murskattua on tullut vuosien aikana paljonki. Ja jos näin talvisaikaan tota hommaa aattelit kokeilla niin sulattele kivet hyvin! Ne kun on rautakaupoissa pääosin taivasalla ja on tähän aikaan vuodesta umpijäässä ;)
Mikko Anttila 2.dan
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3862
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Murskausneuvoja

#3

Viesti Puni »

Myös lätimärillä puulevyillä (20-30mm paksuja) saa kivasti lisähaastetta murskaamiseen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 39 kurkkijaa