Ole hyvä ja vastaa nopeasti kyselyyn Potkun kehittämisestä. Vastausten perusteella pohdimme keinoja uudistaa Potkua. Kiitos. :)

Murskausneuvoja

Korealaiset lajit

Ylipotkija: Valvoja

Vastaa
J.A.R
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Lauteille: Helmikuu 2013
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Murskausneuvoja

Viesti J.A.R » helmi 6, 2013, 21.38

Kertokaa kaikki mitä tiedätte murskauksesta, kiitos.
Minun laji on Han moo do ja ajattelin alkaa murskausta tämän lajin parissa puuhaan. Onko HMD:ssä jotain erityisjuttuja kenties? Siis muuta kuin että murskausleiri järjestetään kerran sadassa vuodessa just sillon ku minä en oo lähistöllä :P

Mikko
ilmaanpotkija
Lauteille: Huhtikuu 2006
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Murskausneuvoja

Viesti Mikko » helmi 8, 2013, 20.00

Kannattaa nyt ihan alkuun kääntyä sen oman seuran vetäjän puoleen, josko siellä olis kivien katkontaan jonkinlaista kokemusta. Ihan omin päin tohon en suosittele lähtemään, vaikkei se toki mitään rakettitiedettäkään ole. Vuosien saatossa oon kuitenkin useampia käsipuolia nähnyt. Ite en muistaakseni oo tainnu koskaan kyseisellä leirillä käydä, mutta murskattua on tullut vuosien aikana paljonki. Ja jos näin talvisaikaan tota hommaa aattelit kokeilla niin sulattele kivet hyvin! Ne kun on rautakaupoissa pääosin taivasalla ja on tähän aikaan vuodesta umpijäässä ;)
Mikko Anttila 2.dan

Kuvake
Puni
etupotkija
Lauteille: Kesäkuu 2010
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WTF Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Tykännyt: 173 kertaa
Tykätty: 22 kertaa
Viesti:

Murskausneuvoja

Viesti Puni » helmi 10, 2013, 17.24

Myös lätimärillä puulevyillä (20-30mm paksuja) saa kivasti lisähaastetta murskaamiseen.
Kamppailutaiteiden maaritelmä: Energian tuottaminen ja ohjaaminen kohti päämäärää, jossa vallitsee täydellinen harmonia ja väkivallattomuus.
Risto Hentunen

(Puni) Olet kamppailu-urheiliijan irvikuva ja kamppailuyhteisön häpeäpilkku mielipiteittesi kanssa.
-JM

Vastaa

Lauteilla

Potkulaisia lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 kurkkijaa