Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hankido

Korealaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#106

Viesti Sami Munukka »

Moikka!

Hankidon todelliset taitajat suomeen. Seminaaria pukkaa, Tervetuloa:)

http://hankido-fi.directo.fi/mestari-ko-suomeen-2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
delffi
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 77
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Kirkkonummi

Hankido

#107

Viesti delffi »

Mä käväsin kerran Sami Munukan ja erään hollantilaisen "gurun" (Klaas Barends) seminaarilla Lohjalla pari vuotta sitten.
En viitsi mennä mihinkään vertailujuttuihin sen syvemmin, muistan vain, että Sami oli eri-mukava sälli ja kivaa tekemistä oli! :)
Onkohan sitä toimintaa vielä jossain ja missäköhän Sami viilettää?
- delffi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Hankido

#108

Viesti Mika »

@sami munukka ja @kbarends ovat potkulaisia, joten toivottavasti he voivat itse kertoa enemmän. :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
juha_m
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 711
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Hki

Hankido

#109

Viesti juha_m »

http://hankido.fi/

Kyllä tuon perusteella näyttäisi toiminta olevan aktiivista.
Potkupelkuri.
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#110

Viesti Sami Munukka »

Moikka!

Kiitoksia kohteliaisuudesta! Toimin Kivistössä reenejä vetäen (Uudet syksyn harjoitusajat: Ma 1.9 alkaen klo: 17:00 - 18:00 Ke 19:00 - 20:00 ( Kivistön koulu, liikuntasali ). Haemme myös yhtä tatami / painisali vuoroa. Uudet harrastajat ovat tervetulleita heti mukaan).
Hankido Fin nimellä olemme Facebookissa. Pahoittelen että ( https://hankido-fi.directo.fi" onclick="window.open(this.href);return false; ) sivuilla pääkaupunkiseutu josta minut löytää temppuilee jotenkin? sähkopostiosoitteeni on sami@munukka.net jos haluaa minuun olla yhteydessä. Toimintaa on Lohjalla, Kivistössä ja Kankaanpäässä. Pidämme / tulemme pitämään ympäri suomen / eurooppaa erilaisia seminaareja tarvittaessa. Tervetuloa mukaan seminaareille, kursseille tai muutenvaan ottaa minuun yhteyttä:) Reenaaminen ei lopu koskaan! Tosin se voimuuttua uusiin ulottuvuuksiin:)
delffi kirjoitti: Mä käväsin kerran Sami Munukan ja erään hollantilaisen "gurun" (Klaas Barends) seminaarilla Lohjalla pari vuotta sitten.
En viitsi mennä mihinkään vertailujuttuihin sen syvemmin, muistan vain, että Sami oli eri-mukava sälli ja kivaa tekemistä oli! :)
Onkohan sitä toimintaa vielä jossain ja missäköhän Sami viilettää?
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#111

Viesti Sami Munukka »

Hankido 6 vuotta suomessa

Hankidon ensimmäinen alkeiskurssi aloitettiin 1.9.2008 Kankaanpäässä. Kiitos kaikille mukana olleille!
Erityis kiitos Tonille mukanaolosta alusta saakka!

Niin se aika kuluu ja me vanhenemme :D
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#112

Viesti Sami Munukka »

Hankidon Marraskuun seminaari

La 15.11 klo: 14.00-18.00 Su 16.11 klo: 10.00-13.00

Opettajat: Klaas Barends 5 Dan & Levi Ras 2 Dan (avustaja) Hollannista

Paikka: Rajatorpan kalliosuojassa Nuijatie 15 b vantaa

Seminaari maksu ennakkoon ( 8.11.14 ) mennessä

1 pvä. 35 e

2 pvä 60 e

Hankido Finland Ry Tilille: FI7413513000123080 nordea

Paikanpäällä hinta: 1 pvä 40 e 2 pvä 70 e

Vaatetus: Puku harrastajilla, muilla t-paita+verkkarit

Pidämme sopivasti juoma ja napostelu taukoja.

Tervetuloa vuoden viimeisimpään seminaariin:)

Lisätiedot: sami@munukka.net 044-5977044 (15.30 jälkeen) jos en vastaa olen reeneissä ja soitan takaisin.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Hankido

#113

Viesti JanneM »

Ylipotkija: Hei Sami.
Musitathan, että ilmoituksille ja markkinoinnille on oma alueensa.
Dojang on tarkoitettu keskustelulle ei leiri-ilmoituksille tai peruskurssimainoksille.
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#114

Viesti Sami Munukka »

JanneM kirjoitti: Ylipotkija: Hei Sami.
Musitathan, että ilmoituksille ja markkinoinnille on oma alueensa.
Dojang on tarkoitettu keskustelulle ei leiri-ilmoituksille tai peruskurssimainoksille.
No niin onkin, pahoittelen!
T.Sami
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#115

Viesti Sami Munukka »

Moikka kaikille Hankidon ystäville!
Hankidon kotisivuillla http://www.hankido.fi" onclick="window.open(this.href);return false; ja Hankido Fin sivuilla facessa on kuvia ja videoita Hollannin opettajakoulutus reissustamme.
Osallistumme Satun kanssa 120 h opettajakoulutuksessa jonka kesto oli kokonaisuudessaan 14 pvä.
Minä ja Satu pääsimme harjoittelemaan vain 7 päivän ajan ja n. 10 h päivässä.
Jälleen kerran tulen samaan ajatukseen kuten niin... monta kertaa aiemminkin, että hankido on yksi maailman vaikeimmista itsp- lajeista tai sitten alan pikku hiljaa oivaltamaan mistä on oikein kyse:-) tosin jokainen joka harjoittelee joka päivä ja on tehnyt sitä kauan sydämellä tietää varmaan, että oppiminen ei lopu koskaan.

Kuulemisiin,
Sami
Viimeksi muokannut Sami Munukka, elo 12, 2015, 18.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Hankido

#116

Viesti Andy »

Millaista tuo treenaaminen oli jos sitä pystyy tekemään 10 tuntia päivässä viikon putkeen?
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#117

Viesti Sami Munukka »

Andy kirjoitti: Millaista tuo treenaaminen oli jos sitä pystyy tekemään 10 tuntia päivässä viikon putkeen?
Moi!
Pitkäkestoset reenit on minulle hyvin normaaleita. Kerron minun päivästäni hiukan. Poljin pyörällä ystäväni luota n.2-3 km hankidon pääsalille Urkissa. Alku veryttely :)
Reenit alkoi 7.00 tai 9.00 riippuen söikö aamupalan salilla ensimmäisten reenien jälkeen. Ennen ensimmäisiä reenejä oli lenkki 10-15 min. lämmittely.
Reenit alkoi venyttelyllä. Seuraavaksi hankidon hitaat liikkeet ja itsp. 45 min. 15 min. huoltotauko(tankkaus, omaehtonen venyttely, wc). Jokainen tunti alkoi kellon tarkkuudella, kuten hankidossa yleensäkkin. Minulla tauot meni uuden(SHAOLIN) sarjan oppimiseen suurimmaksi osaksi, koska olin vain viikon reissussa ja mestari sanoi, että minun täytyy oppia yksi sarja ennen kotiin lähtöäni, Koska muut jatkoi vielä toisen samanlaisen viikon.
Seuraavaksi potkuja tai niiden vastatekniikoita. Kovempi lämmittely koska oltiin seisty pitkään paikalla tehden hitaita liikkeitä. klo: 13.00 oli ruoka tunnin tauko. Sitten miekkaa, kaatumisia, itsp, lukkoja, miekkaa korealaisilla aakkosilla ja niiden opiskelulla ( tässä sai hengähtää koska kuuntelimme mitä mikäki kirjain tarkoittaa ja sitten harjoittelemaan miekoilla aakkosia ja niihin liittyviä pistoja / viiltoja). Shaolin sarjat joita harjoittelimme, kuten kaikkia edellä mainitsemaa joka päivä tuli klo: 16.00 - 17.00 ne oli taas todella kovia ja raskaita. Tämän jälkeen tuli aina vieraileva opettaja eri koulusta tai maasta opettamaan jotain mitä haluaa muiden huomioivan reenaamisessa. Tässä vaiheessa kello oli 18.00 ja söimme toisenkerran. Tämän jälkeen tunnin lepo ja ne jotka halusivat saivat jäädä näyttämään mestarille mitä oli ko. päivän aikana oppinut. Reenit loppu 20.00. Minä poljin kuudenjälkeen yleensä, ystäväni luokse ja jos mieltäni kalvoi jokin? mitä en ollut oppinut mielestäni riittävän hyvin niin menin vielä ulos reenaamaan ennen suihkua ja nukkumaan menoa. Eli melkein joka päivä :)
Toinen päivä oli pahin hel...moisen kehon kipujen takia. Olin tosin suomessa valmistautunut hyvin pitkiin reeneihin. Koreassa reenasimme samalla tavalla herätys 7.00 ja lopetus klo: 22.00 silloin oppii ymmärtämään mitä keho haluaa tehdä ja mihin suuntaan oikeasti tekniikkaa pitää viedä, kun lihaksisto ei jaksa vastustella turia :) Minä olen ikäni harjoitellut pitkäkestoisia reenejä /kovaa, joten se on aika luonnollista minulle.
Olen hiukan huono kirjoittamaan ja kuvailemaan miten jaksaa, mutta tärkeää on ymmärtää mitä tarkoittaa lepo / tauko ja kuinka huolehtia lihaksistostaan, kun on taukoa.
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#118

Viesti Sami Munukka »

Hei kaikille!

Hankidon sivuilla ja maailmanliiton sivuilla tapahtuu jatkuvasti paljon.
Kannatta seurata meitä myös facebookissa niin pysyy ajan hermolla.

Suomeen on tulossa isoja seminaareja mainitakseni Klaas Barendsin 6 dan vierailu ( 5-7.2 Lohjalla) Lisää ilmoitustaululla.

Mestari Ko 9 dan on tulossa suomeen(toukokuussa), liittomme "isä"
Kaikilla itsepuolustus, kuntoilu tai liikunnasta hiukankaan kiinnostuneet ovat tervetulleita seminaareillemme.

Kivistön Hankido harjoittelee hyvällä paikalla, missä uusi junarata on koulun vieressä ja "nysset" lähtee koulun edestä:-)
Olemme innokkaita tulemaan ja pitämään myös uusia seminaareja ympäri suomen.
Hankidon yksityiseen opettaja koulutukseen ja oman koulun perustamisesta tai hankidon saamisesta omaan kouluun/ paikkakunnalle kannattaa olla kirjoittaneesee yhteydessä.

Elikkä ei muuta kuin tärkeimpää, lue tutustu ja harjoittelemaan..
http://www.hankimuye.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hankimuye.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#119

Viesti Sami Munukka »

Sami Munukka kirjoitti: Hei kaikille!

Hankidon sivuilla ja maailmanliiton sivuilla tapahtuu jatkuvasti paljon.
Kannatta seurata meitä myös facebookissa niin pysyy ajan hermolla.

Suomeen on tulossa isoja seminaareja mainitakseni Klaas Barendsin 6 dan vierailu ( 5-7.2 Lohjalla) Lisää ilmoitustaululla.

Mestari Ko 9 dan on tulossa suomeen(toukokuussa), liittomme "isä"
Kaikilla itsepuolustus, kuntoilu tai liikunnasta hiukankaan kiinnostuneet ovat tervetulleita seminaareillemme.

Kivistön Hankido harjoittelee hyvällä paikalla, missä uusi junarata on koulun vieressä ja "nysset" lähtee koulun edestä:-)
Olemme innokkaita tulemaan ja pitämään myös uusia seminaareja ympäri suomen.
Hankidon yksityiseen opettaja koulutukseen ja oman koulun perustamisesta tai hankidon saamisesta omaan kouluun/ paikkakunnalle kannattaa olla kirjoittaneesee yhteydessä.

Elikkä ei muuta kuin tärkeimpää, lue tutustu ja harjoittelemaan..
http://www.hankimuye.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hankimuye.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook: Hankido FIN
Sami Munukka
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 137
Lauteille: Marraskuu 2008

Hankido

#120

Viesti Sami Munukka »

Olemme julkaisseet Hankido FIN facebook sivulle videon (Hankido näin kaadutaan).

tervetuloa katsomaan videota:-)
https://www.facebook.com/HankidoFIN/" onclick="window.open(this.href);return false;


T.Sami

http://www.hankido.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 31 kurkkijaa