Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#121

Viesti T-T »

Ile kirjoitti: Varo ny vähän mistä haaveilet...

Aikasta reipasta meininkiä kyllä, se kidnappaajan mutsin kaappaaminen yms.. :D

Kova juttu, että pyöräyttää yksityishenkilönä tollasen bisneksen käyntiin.
Kumpa Ile tietäisit. Voisit pitää loppujen lopuksi tuota ihan turvallisena vaihtoehtona. :)
Ja oltiinhan itsestä yhdessä vaiheessa ulkomailla leipomassa esimiestä ohi muun muassa spessu forces kavereista, kun pääpointtina oli organisointi, kaikkien kanssa jollain tasolla toimeentuleminen ja tunnollisuus.
Mutta silloin muita juttuja menossa.

Mutta tuohon itse asiaan, niin jotenkin tuntuu että miehellä on palaset loksahdellut kohdilleen, ja tilaisuudet on käytetty hyväkseen ammattimiehen tunnollisuudella.
Koska kyse ei ole siitä, ettei suomalaiset olis huippuja tuon tyylisissä töissä. Kyse on enemmän siitä, että sen saa mahdollisuuksien avulla todistaa.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#122

Viesti Mika »

Voisin muuten hyvin kuvitella @jussi huuskon tuollaiseen ammattiin. :)

Tällä Samilla on varmasti monia mielenkiintoisia kokemuksia kerrottavanaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#123

Viesti T-T »

Mika kirjoitti: Voisin muuten hyvin kuvitella @jussi huuskon tuollaiseen ammattiin. :)

Tällä Samilla on varmasti monia mielenkiintoisia kokemuksia kerrottavanaan.
Tuntematta henkilöä muuten kuin hieman tiettyjen henkilöiden kautta voisin kuvitella minäkin.
Turvallisuussuunnitelua, yritysturvallisuuuden osa-alueiden kartoituksineen yhdistettynä suhteellisen kokonaisvaltaiseen henkilönsuojaukseen ja ihan todellisiin yksityiskohtaisiin riskianalyyseihin.....itse asiassa tuossa pitää olla koko paketti hallussa. Sen enempää luettelematta.
Tärkeimpänä kuitenkin oikeat kontaktit.

Siinä mielessä Suomi on loistavaa maastoa ainakin perus turvallisuussuunnitelmien teolle, sillä en o vielä päättänyt kumpi löytää puutteet paremmin. Terroristi vai suomalainen virkamies :smt003
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#124

Viesti Ile »

T-T kirjoitti: Mutta tuohon itse asiaan, niin jotenkin tuntuu että miehellä on palaset loksahdellut kohdilleen, ja tilaisuudet on käytetty hyväkseen ammattimiehen tunnollisuudella.
Koska kyse ei ole siitä, ettei suomalaiset olis huippuja tuon tyylisissä töissä. Kyse on enemmän siitä, että sen saa mahdollisuuksien avulla todistaa.
Varmaan näin. Mutta varmaan joissakin kuvioissa on mahdollista hyödyntää suomalaisten ok tai neutraalia mainetta?

Mutta joo, totuus tolla kentällä on varmaan tarua ihmeellisempää. Itse olen kuullut pikku välähdyksiä, kun yks tuttu jenkki (tai siis jenkki, joka on tutun suomalaisen mimmin kanssa naimisissa) on tehnyt kiinteistö/turvajuttuja jenkkien lähetystöille eri puolilla, mm. pelasti mitskun arvoisesti yhden henkilön lähetystön raunioista al qaidan ensimmäisen tai toisen ison iskun jälkeen Dar es Salaamissa 90-luvun lopulla. Itsekin olin siellä vähän aikaa vuonna 2000 ja olen kyllä kokenut sen, miten liikkuminen on siirtymistä maasturilla yhdestä turvallisesta paikasta toiseen... Mutta eihän siellä edes mitään varsinaista tilannetta ollu päällä (ebolaa oli ollut kyllä naapurissa Ugandan puolella aiemmin samana vuonna...)
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#125

Viesti SirSamuel »

Mielenkiintoinen juttu. Olen lukenu tuosta samasta miehestä jostain muualtakin juttua joskus. Edelleen käsitykseni yltiö rauhallisesta ja budhamaisesta tyyneydestä vahvistui tuota lukiessa! Ei joka poika pärjäis noilla kentillä noin pitkälle..siinä täytyy itsensä ja viikatemiehen kanssa olla sinut.

Tietääkö kukaan muuten miehen lajitaustaa vai onko vain tuossa puhejudossa 8danin mies?
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Illu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 119
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#126

Viesti Illu »

Mun mielestä Samilla ei ole minkäänlaista suurempaa taustaa. Tiedän kyllä kaverin, töissä ollaan monesti juteltu niitänäitä ja joskus pari kaljaakin juotu. Todella mukava kaveri. Tosin tuli hänen työkuviot mulle yllätyksenä, ei olla niistä puhuttu, eikä ne kyllä liiemmin välity edes olemuksesta.

Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#127

Viesti T-T »

Ile kirjoitti:
T-T kirjoitti: Mutta tuohon itse asiaan, niin jotenkin tuntuu että miehellä on palaset loksahdellut kohdilleen, ja tilaisuudet on käytetty hyväkseen ammattimiehen tunnollisuudella.
Koska kyse ei ole siitä, ettei suomalaiset olis huippuja tuon tyylisissä töissä. Kyse on enemmän siitä, että sen saa mahdollisuuksien avulla todistaa.
Varmaan näin. Mutta varmaan joissakin kuvioissa on mahdollista hyödyntää suomalaisten ok tai neutraalia mainetta?
On. Ja puhtaasti se on yksilöistä kiinni miten asiat näkevät. Joillekin Suomi on Eu maa siellä jossain perukoilla, ja niillä on niin rauhaisaa, että ne ei tiedä mistään mitään. Jotkut sitten näkevät suomalaisissa loistavan yhteistyökumppanin tai työntekijän. Jotkut ei tiedä suomalaisista ja Suomesta yhtään mitään.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#128

Viesti nomad »

Analyysien tekohan itsessään on suhteellisen simppeliä, mutta datan saaminen sitä analysoimista varten sitten ei olekaan. Ilmeisesti tää kaiffari on niitä harvoja luonteita, jotka osaa virpoa ja venkslata tarpeen vaatiessa- hatunnosto täältä.

Etelässä ei ole tullut käytyä, mutta kotosuomessa muutaman kerran olen tehnyt keikkoja, jossa piti kaivaa immeisiä piilosta. Sen verran tuli huomattua, että kullan arvoinen taito on juurikin palvelukset ja kärsivällisyys- voisin arvata, että noinkin epäluuloisessa ympäristössä korostuu kohtuullisen radikaalisti. Toimintaympäristöhän tietty on kovin erilainen, mutta perusasiat pysynee samanlaisina.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#129

Viesti SirSamuel »

Jotenki tuntuu, että äskeisessä putouksessa esiintynyt vartijahahmo vielä aiheuttaa kentällä ihmetystä suuntaa jos toiseen ;) Itseni tunnistin ja en varmasti ollut ainoa....
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Snake-Master
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 168
Lauteille: Tammikuu 2017
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Käärmetyylin Kung-Fu/Snake style Kung-Fu
Sivulajit: - Kuntopotkunyrkkeily/Fitness Kickboxing (2010-2016)
Takalajit: - Aikido (2008-2009)
- Thainyrkkeily/Muay Thai (2008)

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#130

Viesti Snake-Master »

Silloin kun itse olin vielä järjestyksenvalvojana, koulutuksen kestohan oli sen 32 tuntia. ja palkka, no en nyt täällä raha-asioista ala kirjotteleen, mutta "perus". Ja työn vaarallisuus, no se riippuu ihan asiakkaasta että miten päihtynyt yleensä on. Mut siis ei se niin vaarallista omalle kohdalle ollut silloin. Pikemminkin leppoisaa. Suosittelen siis kaikille niille, jotka on kiinnostunut turvallisuusalasta.
- Taistele kanssani, sinä kurja rotta! Vapauta vihasi, kohtaa pelkosi, anna taitojesi puhua puolestasi!

- Kyllähän jokainen toiselle turpaan osaa antaa, eri juttu että osaako tehdä sen tyylillä!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#131

Viesti Andy »

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkati ... k.facebook
JMS SECURITY. On Viime Syksynä Aloittanut Järjestyksen valvontaa, perustuva. Yritys.
Joka hoitaa Niin yleisö,kuin ravintola/nite glub. Järjestyksen valvontaa

Hakijoilta katsotaan. Eduksi hyvää paineen siennto kykyä/ tilanteen hallintaa Tilateiden muuttuessa.nopeastakin. hyvää Asiakas palvelu Taidot on myös hyvä ollaa halussa.
Lisä Tietoja: Antaa Mielellään JMS SECURITY koskevat. Janne Saxell

JMS SECURITY Perustaja. YHT: S:postiin rekry / työ
Haku. jmsscrt@gmail.com Ja puh/0469547530 .
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#132

Viesti Jorge »

Andy kirjoitti:http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkati ... k.facebook
JMS SECURITY. On Viime Syksynä Aloittanut Järjestyksen valvontaa, perustuva. Yritys.
Joka hoitaa Niin yleisö,kuin ravintola/nite glub. Järjestyksen valvontaa

Hakijoilta katsotaan. Eduksi hyvää paineen siennto kykyä/ tilanteen hallintaa Tilateiden muuttuessa.nopeastakin. hyvää Asiakas palvelu Taidot on myös hyvä ollaa halussa.
Lisä Tietoja: Antaa Mielellään JMS SECURITY koskevat. Janne Saxell

JMS SECURITY Perustaja. YHT: S:postiin rekry / työ
Haku. jmsscrt@gmail.com Ja puh/0469547530 .
Meinasitko hakea, vai onko tämä vain liidi :?:
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3282
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#133

Viesti sinappi »

Ilmoituksen jättäjän olisi kannattanut oikoluetuttaa teksti. Nythän tuo ei työnantajana juuri luottamusta herätä, vaikka järjestyksenvalvojan työtehtävien menestykselliseen hoitamiseen yleisötilaisuuksissa ja ravintoloissa ei kaksisia kirjallisia taitoja tarvitsekaan. Onko tämä Saxell joku kamppailuvaikuttaja? Oliko tuon ilmoituksen postaamisessa joku muukin pointti kuin että se on hauskalla tavalla huono?
jjs
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 200
Lauteille: Helmikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#134

Viesti jjs »

Pitää jossaan vaiheessa kirjoitella vähän tarinaa yksityisen turvajäbän oikeusturvasta ja asemasta ja Suomen poliisista - etenkin tutkinnasta. Nyt, kun olen turvallisuusalalta lähtenyt enkä palata aio, niin voi vapaammin kertoa. Etenkin keisseistä, joiden tiedot on anyway julkisia, voi hyvin avautua. Varmaan ensi viikon lopulla tulee näpyteltyä. Näin alustuksena sen verran, että joku muu sanoisi mun asemassa kokeneensa hirvittävää rasismia!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Turvallisuusalalla työskenteleminen?

#135

Viesti Andy »

sinappi kirjoitti:Oliko tuon ilmoituksen postaamisessa joku muukin pointti kuin että se on hauskalla tavalla huono?
Ei. Se tuli vain Facebookissa vastaan, kun olin juuri lukenut täältä alaan liittyvää keskustelua. Firman omistajasta minulla ei ole mitään tietoa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa