Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo White

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#76

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#77

Viesti Mjölnir »

Lasse Candé kirjoitti: joulu 8, 2019, 19.15 Onnittelut teille!

Niissä rajoissa missä koet sopivaksi "asiakkaita" kohtaan, niin kuulisin mielelläni mahdollisimman paljon opetusalan porukasta. Millä asteella, minkälaisella kokoonpanolla, oliko puhetta maksajasta, minkälaista settiä saivat oppia jne jne.

Noin yleisesti taas, miten eriytettyä opetuksenne oli näille eri kohderyhmille?
Tällä kertaa maksajina olivat joko yhteisöt, koulutuspalveluita antavat yritykset tai sitten pelastuslaitokset. Sivistystoimea ei maksajien joukosta löytynyt. Yksi osa koulutusta oli, että eri toimijat kouluttavat toisilleen eri osa-alueiden erityispiirteet, jolloin kaikki ohjaajat ymmärtävät koulutettavan kohderyhmän erityisolosuhteisiin perehtymisen tarpeen.

Koulutus sisälsi paljon teoriaa, eli riskien kartoittamista ja tunnistamista, toimivaltuuksia ja oikeuttamisperusteita sekä peruspaketin fyysisistä ratkaisuista, joita voidaan käyttää hätävarjeluun ja rajoittamiseen, sekä Defendo-ratkaisuissa opeteltiin muokkaamaan opetussisältöjä kohderyhmän mukaan, esim lasten tai vanhusten kanssa työskentely jne
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#78

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Defendo White

#79

Viesti Lasse Candé »

Kiitokset erittäin hienosta vastauksesta. En ollut lukenut ihan riittävän tarkkaan ja jotenkin mielsin koulutuksen Defendo White -koulutukseksi, enkä -kouluttajakoulutukseksi.

Mutta hienoa, että myös tähän tarkoitukseen tulee rahaa työelämän rakenteista. Olisikohan heillä sellainen ajatus, että jos huolehtii siitä että alalla olevasta tehdään kouluttaja, voi tulevan koulutustyön laittaa osaksi työtoimenkuvaa, sen sijaan että se olisi palvelu joka ostetaan ulkopuoliselta? Niin tai näin, hienoa että homma pelittää!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo White

#80

Viesti Mjölnir »

"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 30 kurkkijaa