Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

Kyllä on
15
31%
Ehkä jossain määrin
12
24%
En osaa sanoa
0
Ei ääniä
Enpä usko että on
1
2%
Ei varmasti ole
4
8%
Haluan nähdä äänet
17
35%
 
Ääniä yhteensä: 49

Rahanpesijä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2402
Lauteille: Toukokuu 2010

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#76

Viesti Rahanpesijä »

Kari Aittomäki kirjoitti: muoks. Muapa on uhkailtu paitsi kavereilla ja ties millä, myös itselläni!
Täytyy myöntää että pelotti.
Muistaisin Vänttärin kertoilleen samanmoisia. Oliko jopa poket kirjassa. Kyllä kiinnostais tietää päästiinkö kovinko koomiseen finaaliin näinkin kutkuttavasta lähtötilanteesta?
Kuvake
Leiska
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 315
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Lieto
Etulaji: Hokutoryu Jujutsu
Sivulajit: Potkunyrkkeily, Koden enshin ryu kenjutsu, BJJ
Yhteystiedot:

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#77

Viesti Leiska »

T-T kirjoitti: - Lötkölöitä. Elikä käveleviä vaatehenkareita jotka hakee ganstavoimaa räpistä elikä sellasia liikkuvia kakkakökkäreitä joille joku on antanut suun. Jotka ei osaa mitään, ei halua mitään fiksua, mutta ollaan cuulia. Vuorovaikutus tasoa "Voimii hei jäbälle, ja muhun et koske tai tapahtuu hirveitä" ja loppuosa sössötystä tai erilaisia asentoja
- Isäntiä. Mulla on voimaa koska painan 130kg. En pääse kyykkyyn, ja viinanjuonti on miehekästä ja äijäily.
- Mustalaisia. Valheenpaljastuskonekin tilttais kun niistä koittas saada jotain selvää. Se viedään mitä voidaan ja muut huijataan. Jalka heiluu hohoiiii!! Sama vika muiden kanssa että ymmärtävät vasta kun saavat osumaa. Saavat senkin käännettyä edukseen jotenkin.
- Sompassit. Minäminäminä. ugubugubugu. Vihainen tuijotus ja jestas kun vannotaan asioita. Äidin nimeenkin vannottaan. Toimintakyky pääosin tasoa pieru. Saavat huutotappelun vaikka pastilleista. Tappelurituaalit kestää puolisen tuntia ja jatkuu korostuneemmin kun joku tulee väliin.
- Örveltäjät. Mistään en mitään tajua, ja ymmärrys on tasoa tonnin seteli. Tekee rikosilmoituksen seuraavana maanantaina tolpasta joka hyökkäs päälle kävelytien vieressä.
- Hienostelijat. Minä olen korkea-arvoinen joten minä saan olla aivan v1tun idiootti. Olen korkeasti koulutettu, mutta en löydä taksia vaikka se on naamani edessä. Pahin pelko näiden kohdalla on se, että tukehtuvat pöyristykseen jos niille sanoo että lähtee meneen.
:smt043 lapy Tostahan sais hyvän sarjakuvastripin aikaan
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#78

Viesti Aihki »

"T-T:n standarditumpelot"?
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#79

Viesti nomad »

Lisään yhden: Maailman kovin jätkä- äitin mielestä. Pitää kovaa meteliä ja taistelurituaaliin kuuluu muunmuassa leuan lyötäväksi tarjoaminen. Suoritus jää tuulimyllymäisen heilumisen tasolle, jonka jälkeen on paha mieli ja maailma kohtelee kaltoin. Valittaa jälkikäteen kaikille mahdollisille tahoille ja haastaa kaikki oikeuteen, kuitenkaan ei itse saavu paikalle. Löytyy yleensä asemarakennusten kulmalta räkimästä ja ryhmäsuorittamasta nytkyvää sotatanssia etsien uhria, jonka ympärille ryhmäytyä olemaan kova.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#80

Viesti SirSamuel »

Näin sairaala ympäristöstä lisäisin vielä nämä MT:t, jotka kyllä heiluvat myös kaupungilla samassa tai pahemmassa tilassa kuin osastoillakin :cry: Siis juoksevat seinää päin kunnes taju lähtee ja kun heräävät juoksevat uudestaan ja uudestaan. Jos ne jollain ihmeen kaupalla saa käsirautoihin tai lepositesiin ne repivät itseltään vaikka koko raajan irti saadakseen reuhkata menemään! Koiranleuoille ja sairaalan henkilöstöä vihaaville tiedoksi vain, että nämä tyypit eivät tajua/kuule eikä niiden kanssa ole millään muotoa kivaa painia tai yrittää niitä laittaa lepareihin. Eipä niitä irrallaankaan ei voi pitää kun sitten tappavat vielä itsensä ja jos saavat jonkun astalon käteensä kuten vaikka hissin oven(NÄHTY) niin hengenvaarassa on vähä sivullisiakin.
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#81

Viesti taikaviitta »

SirSamuel kirjoitti: Näin sairaala ympäristöstä lisäisin vielä nämä MT:t, jotka kyllä heiluvat myös kaupungilla samassa tai pahemmassa tilassa kuin osastoillakin :cry: Siis juoksevat seinää päin kunnes taju lähtee ja kun heräävät juoksevat uudestaan ja uudestaan. Jos ne jollain ihmeen kaupalla saa käsirautoihin tai lepositesiin ne repivät itseltään vaikka koko raajan irti saadakseen reuhkata menemään! Koiranleuoille ja sairaalan henkilöstöä vihaaville tiedoksi vain, että nämä tyypit eivät tajua/kuule eikä niiden kanssa ole millään muotoa kivaa painia tai yrittää niitä laittaa lepareihin. Eipä niitä irrallaankaan ei voi pitää kun sitten tappavat vielä itsensä ja jos saavat jonkun astalon käteensä kuten vaikka hissin oven(NÄHTY) niin hengenvaarassa on vähä sivullisiakin.

Ja hullulla on myös hullun voimat. Niiden kanssa tulee kyllä varmasti viikkoliikuntasuoritukset tehtyä.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#82

Viesti Kari Aittomäki »

Jumalauta! Kerrankin oikeasti hauskaa luettavaa! Tuosta T-T:n listauksesta saisi helpolla vaikka sketsisarjan tai vatsakrampin.

Suoriin kysymyksiin..
Melko monet ovat ne poket joita on uhkailtu itsellään tai läheisellä kaverilla. Nata, Kuuno, minä.. yleensä riittää että hahmo vilahtaa jossain telkkarissa tai lehtijutussa ja nimi jää mieleen. Mä olin alkuaikoina joskus myös Aittoniemi koska Suti..

Tossa kertomassani tapauksessa vedätin toki jutun mahdollisimman pitkälle, mukavaahan se on vitsin venyttäminen.
Pyysin soittamaan "sille runkkarille" ja uhkasin tuupata muijaansa kuivalla vaikka minne... Juttu meni niin pitkälle että uuvatti soitti tärkein ilmein feikkipuhelua eikä ollenkaan tajunnut miksi katselijat käkättää.
Oli hauska tapaus kyllä.. Yleensäkin mä viihdyn niin hyvin nahoissani että kivaa on vaikka juuttuneessa hississä.

Tuo penkkivitsi pohjaa siihen että olen huomattavan lahjakas penkkaaja, syvällä rinnalla ja lyhkäsillä käsillä on helppo päkertää, ykkönen huiteli tuloksissa "naturalle mahdoton". Siis 140 on todella alakanttia.
Sääli etten koe voiman ostoa mielekkäänä, en ole kokeillut edes teknopaitaa.
Tota vitsiä käytin niille vähäpojille jotka reagoi ulkonäkööni kertoen itse tehneensä "älyllisen valinnan".
- Ai jaa! Sä heräsit jokuaamu ja kekkasit Heureka! Mä alan rääpäleeks!

Hauskoja muistoja.
Muutenkin olen sitä mieltä että huumori on paras ase kyynistymistä vastaan.
Mulla oli ratkiriemukasta muutaman idiootin kanssa joita toista ammuin vesikaasulla (siis pelkällä vedellä) nenään ja jätkä konttas varttitunnin ja jengi vaakku paheksumistaan.
Tilanne joka ois voinu olla raivostuttava käänty aivan riemukkaaksi.

Kiva olla sika.
Taijin harjoittaja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1726
Lauteille: Elokuu 2011

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#83

Viesti Taijin harjoittaja »

Kari Aittomäki kirjoitti: Tuo penkkivitsi pohjaa siihen että olen huomattavan lahjakas penkkaaja, syvällä rinnalla ja lyhkäsillä käsillä on helppo päkertää, ykkönen huiteli tuloksissa "naturalle mahdoton". Siis 140 on todella alakanttia.
Sä olet myöskin huomattavan älykäs. Minä arvioin siitä päästä tuota penkkitulosta.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#84

Viesti Kari Aittomäki »

Olen juu. Soittoäänenäkin on Jättebra eller Perfekta.

Ihanteeni ja pyrkimykseni on olla "tarvittaessa"-ihminen ja roolimallini Randle McMurphy.
Verrattain yleinen asenne ovella ja muussa mukilointitoimessa toimivilla.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#85

Viesti T-T »

Pakkohan tää on tehdä toistenkinpäin. Tietenkin vähän kohteliaammin kontrollialan herroista. :)

Eniten v1tuttaa kaikki.
Murisee nurkassa, ja aamulla alkoi heti v1tuttaan kun paistoi aurinko. Juo kahvia...ja juo kahvia. Jos pitää tehdä jotain, niin ei koske häntä. Jos on pakko tehdä jotain, niin homma aloitetaan murinalla ja päätetään siihen, että kohde on tajuton. Tän jälkeen mennään nurkkaan toivoon, että huomenna ei paistais aurinko.

Höpöttelijä
Autokauppias luojan armosta, mutta sivuhommissa. Puhuu mustan valkoiseksi, ja takaisin mustaksi. Ei paini koska henkilö(t) ei jaksa kuunnella ja poistuvat itse. Jos menee painiksi, niin saa väännettyä senkin että ei osallistunut jonkun muun syyksi.
Töissä sivutoimena hakee kontakteja joille voi myydä täytetystä hiirestä sähkönjakoantenniin tavaraa.

Urbantacticalfighter
Äijä painaa 100kiloa ja varusteet mitä on päällä painaa toiset saman verran. Nukkuu naamioverkon alla, ja laittaa hakemuksia ulkomaille koska ulkomailla on hienompaa. Tietää turva-alasta kaiken, mutta menee lukkoon jos nainen sanoo moi.
Ratkaisuna tähän on työntö rinnasta ja terävä käskytys.
Merkkiuskollinen tietyille varusteille koska logo on hieno.
tavattavissa vapaalla ampumaradalta ampumassa heittäytyen.

Kesämies 1
Liian isot vaatteet, seisoo paikallaan ja on ihmiskysymysmerkki. Vastaus jokaiseen kysymykseen "en mä oikein tiiäää" ja hymy.
Poistui alalta kun näki verta.

Kesämies 2
Kävelevä lakikirja. Häkeltyy kun todellisuus ei vastaa kurssia. Ja ihmiset eivät toimikaan niinkuin pitäisi.
Murjottaa tämän takia. Yrittää luoda ympäristöstään kauniit ja rohkeat draaman, jotta voisi hyvänä tyyppinä edetä jonnekin jossa ei tarvi painia.

Herra Kokemus.
On nähty ja koettu. Tämän takia ei tarvi edes morjestaa kaikille. Tämän takia ei tarvi tehdä mitään. Tämän takia voi olla yhtä huono suorittaja kuin kesämies, koska on nähty ja koettu.


Tossa nyt jotain..
jjs
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 200
Lauteille: Helmikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#86

Viesti jjs »

Katuninja

Painaa 50 kiloa, pystyssä olevat punaiset hiukset märkinä. Kurssilla käyttää ufc-sälää tai ninjakenkiä. Opastaa vk-kouluttajaa. Sitten päättää oikeastaan pitää koko vk-osion, kunnes kouluttaja ottaa tämän maalimieheksi loppuajaksi. Ei pääse kirjallisesta läpi ensiyrittämällä.

Töissä lukitsee itsensä toistuvasti ulos kohteesta. Ei ymmärrä ohjeita, ei kirjallisia eikä sanallisia. Ei uskalla puhua kohdehenkilöille tai asiakkaille. Vk-juttuja ei uskalla, koska pelkää tappavilla reflekseillään vahingossa tappavansa jonkun. Kollegoille puhuu liikaa - yleensä yrittää kouluttaa näitä. Saa kenkää, koska ei pysty edes olemaan oikeana päivänä töissä. Vaihtaa seuraavaan firmaan - ja taas seuraavaan.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 20866
Lauteille: Joulukuu 2007

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#87

Viesti Lasse Candé »

Kari Aittomäki kirjoitti: Tossa kertomassani tapauksessa vedätin toki jutun mahdollisimman pitkälle, mukavaahan se on vitsin venyttäminen.
Pyysin soittamaan "sille runkkarille" ja uhkasin tuupata muijaansa kuivalla vaikka minne... Juttu meni niin pitkälle että uuvatti soitti tärkein ilmein feikkipuhelua eikä ollenkaan tajunnut miksi katselijat käkättää.
:nauruhammas:
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#88

Viesti taikaviitta »

T-T:n kirjoittamat listat sai aikaan päivän parhaat naurut. :) Osu ja uppos.
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#89

Viesti nomad »

T-T kirjoitti: Eniten v1tuttaa kaikki.
Murisee nurkassa, ja aamulla alkoi heti v1tuttaan kun paistoi aurinko. Juo kahvia...ja juo kahvia. Jos pitää tehdä jotain, niin ei koske häntä. Jos on pakko tehdä jotain, niin homma aloitetaan murinalla ja päätetään siihen, että kohde on tajuton. Tän jälkeen mennään nurkkaan toivoon, että huomenna ei paistais aurinko.
Hei, ei sun musta pitänyt raapustaa :smt003
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Onko suojelu- tai turva-ammattisi kyynistänyt ja kovettanut sinua?

#90

Viesti sivarinlötkö »

No tänään on sentään auringonpimennys :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 125 kurkkijaa