Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

TVEAT

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

TVEAT

#31

Viesti SirSamuel »

Sit jos/kun Mjölle perustat sen firman niin mä voisin olla ansmäisten joukossa joka on ovella cv kourassa töitä kyselemässä ;)
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

TVEAT

#32

Viesti taikaviitta »

SirSamuel kirjoitti:Sit jos/kun Mjölle perustat sen firman niin mä voisin olla ansmäisten joukossa joka on ovella cv kourassa töitä kyselemässä ;)

Kuin myös. :D
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

TVEAT

#33

Viesti Mjölnir »

Kiitos luottamuksesta :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

TVEAT

#34

Viesti T-T »

sinappi kirjoitti:
Huppu kirjoitti:Mietin hakisinko polliisikouluun, ensihoitajaksi vai jatkaisinko yksityisellä puolella ja suuntaisin tveattiin. Googlettelin tästä tveatista ja lähinnä tårta på tårta sitä haukuttiin. Onko nyt niin, että ne joille siitä on hyötyä ei kirjoita sitä netissä ja tulokset vääristyy? Arvostetaanko tveattia ulkomailla lainkaan/ ollaanko siitä edes tietoisia? Mitähän kansainvälinen turvallisuustoiminta pitää sisällään? Onko kyse vaan sanahelinästä ja titteleistä?
Mikäli nyt tuosta T-T:n kertomasta ymmärsin, jos kentällä haluat olla, et varsinaisesti tarvitse tuota tveattia mihinkään. Poliisin tai ensihoitajan amk-tutkinnoilla sinulla olisi sitten tutkinto, joka pätevöittäisi erilaisiin hommiin kentällä. Palkkakin olisi parempi.
Juurikin näin. Ja ihan rehellisesti suosittelen poliisin tai ensihoitajan uraa. Niissä on järkevämpi urarakenne. Tosin kyllä niissäkin joutuu tappeleen byrokratian ja sysipskojen tai muuten vaan tahallaan hankalien kollegoiden kanssa.
Yksityinen puoli varsinkin isoissa firmoissa ei anna ihmiselle muuta kuin hampaiden kiristelyä, murehtimista korteista ja kilpailutuksista yleisesti.
Palkkahommasta, niin oma palkka oli ihan ok. Noin samoissa pyöri kuin muutamia vuosia hommissa olleella kenttäkonstulla. Tais mennä jopa paremmaksi kun teki vapaaehtoisesti pelkkää yötä. Mutta se olikin sitten se palkkaluokan ylin, ja henk.koht. lisä. Siitä se ei enää paremmaksi muuttuisi vaikka tekis sen 30v lisää samoja hommia.
Enkä mä nyt mikään harvinaisuus ole, että noin maksetaan. Mutta toi oli siis se "päivätyöraha" ja on paikkoja joissa on lähtökohtaisestikin ihan ok palkka....mutta vähäistä rahaahan tää on. Yhtä kaikki.

Mjölnirille tsemppiä oman firman kanssa. Minulla jäi oma pöytälaatikkoon, kun lähdin muiden juttuihin mukaan.

Muista sitten olla asiallinen kun parikymppinen poliisityttö toruu sua ja vie nenäliinaa pokalle.
Joskun tällaisia tulee eteen.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 27 kurkkijaa