Hyvin vähän hyötyä väijylle joka haluaa heilua kentällä. On sitten kyse portsari, jv, henkilönsuojaus, yksityisetsivä yms. toiminnasta.
Kävin itse sen hyvin lyhyessä ajassa plus yksi ylimääräinen omaehtoinen kurssi...ja....miinus yks kurssi pakollinen kurssi joka on pyörinyt siellä kohta pari vuotta
Menään aikas korkealla kenttätyön yläpuolella (ja oikeesti välillä mentiin myös korkealla yli mun ymmärryksen)
Antaa erittäin hyvät eväät ja pohjan (huom. pohjan!) turvallisuusuunnitelmien tekoon, ja turva-alan yrityksen ylläpitoon ja esim. vakuutuskiekuroihin ja niiden kautta eri kerroksiseen firman turvallisuustasoon yms.
Paperin minkä saa ulos näyttää siltä, että muka tietäis jostain asiosta. ja sillä voi sitten vähän pönkittää egoaan jos haluaa esimieheksi johonkin firmaan...jossa siitä ei ole kauheasti hyöytyä, kun kaikki asiat tehdään eri tavalla.
Jollainhan toi pitää olla vartija/jljv firmasta käytynä, ja kohta näköjään alkaa oleen pakollinen myös muilla kontrollipuolen osa-alueilla. Meidän porukassa oli väkeä intin esimiestehtävistä, yrityksen turvallisuuspäällikköä yms.
Kokonaisuutena sanoisin, että ei kannata, ellei ole selvä suunta mihin sitä tulee tarvitsemaan.
Mulla ittellä oli sellainen aika silloin elämässä, että tuntui hyvältä hypätä hetkeksi opiskelijaksi.
Tulos plus miinus nolla