Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kysymykset työnhaussa

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Kysymykset työnhaussa

#106

Viesti injunjack »

menee pahasti OT'ksi.
Saa sanoa vanhemmuudesta vaikka mitä. Mun puolesta. Oon mäkin sanonut, aikoinaan. Se vaan, että mun mielestä ilman omakohtaista kokemusta huutelu on asiasta kuin asiasta aika turhaa. Siinä ei tuttavapiirin vekarat asiantuntijaksi muuta.

Kummasti ne mielipiteet vaan muuttuu ja/tai loiventuu kun on itse siinä "jamassa", että huollettaviakin on. Ja mä toivon, että jokainen lapsi on vanhempiensa elämän napa. Tärkein asia. Tämä ei tietenkään poista mahdollisuutta vaikkapa vanhempien omin harrastuksiin tai muuhun ns. omaan aikaan.

Ja ihan vaan vaikka Jussille, meillä ei ole rinssieverstiä ei rimprenssaa, vaan teiniangsti aka Pöljä ja entinen teiniangsti...melkeen järjissäään... brushteeth Ei se, että kersat on tärkeitä tee niistä prinssejä tai prinsessoja. Sen tekee typerät vanhemmat...
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Kysymykset työnhaussa

#107

Viesti Aihki »

injunjack kirjoitti: menee pahasti OT'ksi.
Mä pistän vielä paremmaksi. Tämä ei ole kohdistettu suoraan JH:lle vaikka hän sen innoituksen antoi.

Nuo mielipiteet kertovat mahdollisesti muutamasta asiasta:
- ei ehkä tiedä ettei tiedä
- joskus ehkä pitäisi harkita absoluuttisten totuuksien lauontaa
- ihmisten reaktiot lapsiin muuttuvat kummasti kun on omia, jos jollain ei muutu niin hän on hieman epäilyksen alainen
- jos ei vastaa jkun 3-5 v lapsi sanoo moi, niin pitää välittömästi soittaa valkotakkiset miehet paikalle
- lapsistaan voi välittää monella tavalla (tämä suoraan JH:lle) ja JH:ta ei hyväksytä tässä tuomariksi :badgrin:

lepo vaan, back to T
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa