Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Sotilaspoliisi

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
mrkekkerinorsu
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 65
Lauteille: Lokakuu 2012

Sotilaspoliisi

#91

Viesti mrkekkerinorsu »

No näinhän se varmasti todellisuudessa menee. Huomasithan, että käytin tekstissäni konditionaalia ja kahta toisistaan riippumatonta vaihtoehtoa.
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. -Rauno Repomies
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Sotilaspoliisi

#92

Viesti Lowclass »

Vielä tuosta palveluksen mielekkyydestä, riippuu niin monesta asiasta. Koulutussuunnitelmista ja harjoituksista, kouluttajien halusta ja ammattitaidosta (usein joutuvat silti tekemään sen minkä pystyvät eikä mitä haluaisivat, komppaniariippuvaista toki monen muun asian lisäksi.).

Aika moni asia määrää mitä oikeasti koulutetaan milloinkin. Ja miten.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Sotilaspoliisi

#93

Viesti Mjölnir »

Lowclass kirjoitti: Aika moni asia määrää mitä oikeasti koulutetaan milloinkin. Ja miten.
Tämä on totta, esimerkiksi henkilö- ja raharesurssit on mitoitettu tiettyyn tasoon, vaikka kouluttaja / joukkueenjohtaja oli minkälainen supermies, hänen virkaehtosopimuksensa mukainen työaikansa ei riitä tekemään enemmän kuin 7:39 tuntia päivässä. Ja tämä sisältää jo harjoitusten valmistelut, hallinnolliset asiat, oppituntien valmistelut ja kaikkien näiden pitämisen.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 62 kurkkijaa