Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Nopean toiminnan joukkoihin hakeutuminen

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Nopean toiminnan joukkoihin hakeutuminen

#1

Viesti Mjölnir »

Hakeutuminen Euroopan unionin nopean toiminnan joukkojen Pohjoismaiseen taisteluosastoon (Nordic Battlegroup, NBG11) on alkanut
Valintaperusteet
Pohjoismaiseen taisteluosastoon hakeutuvilta edellytetään

- Suomen kansalaisuutta,
- ikä hakiessa 18 - 45 vuotta,
- moitteetonta terveyttä (palveluskelpoisuusluokka A),
- hyvää fyysistä kuntoa (Cooper vähintään 2 300 m, kuntoindeksi hyvä),
- ei voimakasta yliherkkyyttä ulkoisille tekijöille, esim. ruoka- ja lääkeaineille, ampiaisen pistoille,
- hoidetut hampaat,
- soveltuvuutta yhteistoimintaan vaikeissakin olosuhteissa (soveltuvuustesti),
- hyvin suoritettua varusmiespalvelusta,
- moitteettomia elämäntapoja, ei rangaistu,
- upseereilla ja poliisitehtäviin hakeutuvilla poliiseilla hyvää englannin kielen, suullista ja kirjallista taitoa (opetushallituksen yleinen kielitutkinto, keskitaso),
- haettuun tehtävään soveltuva koulutus ja työkokemus luetaan eduksi,
- ajokortti (BC luetaan eduksi).

Hakijalle ovat eduksi urheiluharrastukset sekä hyvä kielitaito, erityisesti englannin kielen taito.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Haku EU:n nopean toiminnan joukkoihin (NBG11) on alkanut

#2

Viesti Mjölnir »

Haku päättyi
Yli 550 haluaa pohjoismaiseen taisteluosastoon
07.12.2009 13:42

Merivoimat sai määräaikaan mennessä yli 550 hakemusta pohjoismaiseen taisteluosastoon (Nordic Battle Group, NBG). Hakijoista yli 500 on reservistä ja yli 50 palkatusta henkilökunnasta. Hakijamäärään ollaan merivoimissa erittäin tyytyväisiä.

- Reserviläiset ovat olleet kiitettävän aktiivisia - meillä on mistä valita. Hyvin koulutettu, motivoitunut reservi on vahvuutemme, toteaa merivoimien henkilöstöpäällikkö, kommodori Dan Wilén.

Reserviläisille tehtäviä on tarjolla noin 165, palkatulle henkilökunnalle noin 15. Seuraavaksi kolme metriä korkea hakemuspino käsitellään, ja osa hakijoista kutsutaan helmikuun alussa järjestettävään valintatilaisuuteen. Pääosa valituista aloittaa koulutuksensa 1. kesäkuuta 2010. Valmiudessa taisteluosasto on 1.1. - 30.6.2011
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Haku EU:n nopean toiminnan joukkoihin (NBG11) on alkanut

#3

Viesti bodyguard »

Hyvä määrä, toivottavasti pojat pääsee tälläkertaa jonnekkin hommiinkin.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
HITB
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 47
Lauteille: Joulukuu 2006

Haku EU:n nopean toiminnan joukkoihin (NBG11) on alkanut

#4

Viesti HITB »

Utin osastoonhan taitaa vielä haku olla päällä tammikuun 15. päivään asti.
Kuvake
Räikkönen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Kesäkuu 2009

Haku EU:n nopean toiminnan joukkoihin (NBG11) on alkanut

#5

Viesti Räikkönen »

Joo niin on. Itse pistän paperit sisään juuri kun töiltä kerkeän. Saisi hyvän syyn pistää koulun kanssa vauhtia ja saisi sen lopputyönkin hutaistua.
So, a man walks into a bar with a monkey. I forgot the rest of the joke but your mom is a whore.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Nopean toiminnan joukkoihin hakeutuminen

#6

Viesti Mjölnir »

Maavoimat valitsee henkilöstöä nopean toiminnan joukkoihin
19.02.2010 12:34

Utin Jääkärirykmentti perustaa Alankomaiden johtaman Euroopan unionin taisteluosaston (Netherlands Battle Group eli NLBG11) Suomen osaston. Suomen NLBG11-osaston vahvuus on noin 110 sotilasta.

Euroopan unionin nopean toiminnan joukkoihin kuuluva osasto muodostetaan pääosin Utin Jääkärirykmentin palkatusta henkilöstöstä. Avoinna oleviin tehtäviin on rekrytoitu henkilöstöä reservistä ja muista joukko-osastoista. Utin Jääkärirykmentti järjestää Suomen osaston valintakokeet 20. - 23.2.2010. Valintakokeisiin on kutsuttu 130 hakijaa, joista valitaan tässä yhteydessä noin 30 henkilöä. Kaksipäiväinen valintakoe sisältää muun muassa fyysisiä ja psykologisia testejä, haastatteluja sekä kielikokeen.

Osaston runko perustetaan Uttiin huhtikuun alussa ja sen pääosat astuvat palvelukseen 19. heinäkuuta 2010. Osaston koulutusaika päättyy 31.12.2010, ja se asetetaan päivystysvalmiuteen 1.1.2011 alkaen kuudeksi kuukaudeksi. Valmiusaikana osasto on viiden vuorokauden lähtövalmiudessa.

Muita osallistujavaltioita NLBG11-taisteluosastossa ovat Alankomaat, Saksa, Itävalta ja Liettua.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Tuomo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 300
Lauteille: Toukokuu 2007
Paikkakunta: Terrestrial North Pole

Nopean toiminnan joukkoihin hakeutuminen

#7

Viesti Tuomo »

Tännehän voisi laittaa tietoa, jos jotkut potkulaiset ovat päässeet joko NBG tai NLBG:hen.
-Jos smurffia kuristaa, niin minkä väriseksi se muuttuu-
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 34 kurkkijaa