Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Putsaajat

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Putsaajat

#31

Viesti airakti »

En osaa sanoa "putsauksesta" muuta kuin yhdyn johonkin täällä aikasemmin kommentoijaan että jokainen oman arvonsa tunteva ovimikkokoomikko hoitaa ovensa siihen malliin että siellä on mukava tai ainakin turvallinen työskennellä, eli laitaa rupusakin ojennukseen ja osoittaa kuka kioskia tarvittaessa komentaa. Ei varmaankaan ollut "putsauksesta" kyse kun mut ja Skipi pyydettiin Klaukkalan Park Pubiin hommiin 90-luvun alussa, oltiin vaan "stadilaisia portsareita" joita piti jokaisen paikallisen (siihen aikaan maalaisia) testata, pärjättiin testeissä kohtuu hyvin :-) Pahin uhka paikallisilta oli tappion jälkeen että "Ruotsalaiset" tulee ja hakkaa teidät, hah, tarkoittivat Markkua ja Mikkoa, luun kovia karate jätkiä molemmat, toinen jopa "nakkikopin kunkku" (sorry Mikko jos luet tätä, mutta olit parasta mainosta wadollle, ikinä) :-) Eivät koskaan tulleet.... Kun sitten parin kuukauden kuluttua kun kaikki pakolliset testit oli ohi, kun menin töihin niin siellä oli johtajan uusi portsari ovella. Herrasmies. Olin työtön.
TimppaA
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

Putsaajat

#32

Viesti Esa Tyynismaa »

Tietenkin.Tuttu laulu.Kun tappelemalla ei pärjää,aloittaa asiakkaat valittamaan omistajalle/johtajalle portsarin huonosta käytöksestä/muusta aiheesta,johon tyhmä pomo reagoi vaihtamalla portsaria.
Tai sitten pomo palkkaa halvemman miehen ovelle,kun ei täällä meillä kerran enää tapella...
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Putsaajat

#33

Viesti PDC »

Esa Tyynismaa kirjoitti: Tietenkin.Tuttu laulu.Kun tappelemalla ei pärjää,aloittaa asiakkaat valittamaan omistajalle/johtajalle portsarin huonosta käytöksestä/muusta aiheesta,johon tyhmä pomo reagoi vaihtamalla portsaria.
Tai sitten pomo palkkaa halvemman miehen ovelle,kun ei täällä meillä kerran enää tapella...
Millon tää on alkanut meneen tälläseks? Kuinka paljon vaikutusta sillä miten paljon uusiä "hyviä sääntöjä" on alkanut ilmestyyn?
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Putsaajat

#34

Viesti Kari Aittomäki »

Sillä on se vaikutus että kapakat on apinataloja, joissa ei viihdy kuin alitajuiset.

Mä olen oikeasti istunut siivoamassani kapakassa asiakkaana, pitänyt hauskaa ja kusella käydessäni jättänyt vaihtorahat tiskille lasini viereen.
Kertaakaan niitä ei viety, jotku tuntemattomat saatto ääneen äimistellä.

Silloin kun portsari tekee hommansa, juottolassa on hyvä meininki ja hyvää jengiä notkuu narikan tienoilla läppää heittämässä.
Sielä vähä oikastaan sisäänpääsymaksujen ja muitten sellasten jäykkyyksien suhteen mutta ne oikeat big-spenderit, hyvät vakkarit kokee olevansa erikoisasemassa.
Niinkuin ovatkin.
He ovat sitä myös mylläkkätilanteissa:
- Mä tunnen tään jätkän ja siitä ei ole ikinä ollu mitään ongelmia joten tarinan kusipää olet sinä, amigo mio. Nyt vamonos víttuun täältä tai nahkaruoskat alkaa soida.

Tontyyppinen selostus + rivakka ulosvienti kirvoitti yleensä jippii-huutoja ja aplodeja.
Sekä selvän myyntipiikin.
Senkunniaksi-ilmiö.

Hyvä portsari on arvokas investointi, silloin kun tavoitellaan aitoa viihtyvyyttä.
Siinäkin on tiettyjä tyylisuuntia, harva on kameleontti.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Putsaajat

#35

Viesti PDC »

Oon huomannut ton vaikutuksen kun heittää portsareille tippiä niin saa hyvää kohtelua. Tuntuu, että aika harvat niin tekee. Cornersin 10metriä pitkän jonon ohi pääsin kun pällistelin yhden naisen kanssa noin 10sekkaa siinä pihalla ja mietittiin, että ei me tonne kyllä mennä kun pitää venata. Kerenny jaata sanoa kun portsari avaa oven ja huikkaa "sisään siittä, sää oot hyvä jätkä".

Tippi kannattaa :)

Se on kans vähän sellainen investointi omasta mielestä. Kuten Kari selitti, juuri fyysisiä ongelmia silmällä pitäen.
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

Putsaajat

#36

Viesti J. Suojanen »

Mä jotenkin näkisin, että kun ammattimiehet hoidetaan ovelle, jotka ottavat tiukan linjan rähinöitsijöihin ja potkivat he pihalle niin kysymyksessä ei olisi niinkään putsaamisesta vaan tehokkaasta järkkäröinnistä. ;) Tietenkin he omalla toiminnallaan myös "putsaavat" paikan ongelmatekijöistä, jonka jälkeen seuraavat järkkärit pääsevät siistille työkentälle.
Jotenkin mulle jäi sellainen ajatelma ulkomaanjuttuja silmällä pitäen, että portsarit ja baarin henkilökunta kun ei uskalla puuttua jonkun omasta mielestään kovan jätkän toittailuihin siinä pelossa, että tämä toittaroija seuraavana päivänä käy rikkomassa baarista ikkunat tai tulee kavereiden kanssa haastamaan riitaa jonoon kaksi kertaa enemmän, että siinä laittomassa putsauksesta on ollut näiden jätkien löylyttämisestä kyse.
Kaveri, jota ei osata yhdistä baariin palkataan tulemaan iltaa viettämään ja vetämään turpaa pahikselle ja pahis ei tunne ulkopuolista ihmistä ja kun ei osaa yhdistää häntä kehenkään niin ei voi myöskään kostaa. Tämäntapaisesta on tullut joskus itse tarinaa kuultua.
Kuvake
RikuLahdensuo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 392
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lapua

Putsaajat

#37

Viesti RikuLahdensuo »

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu: sanoo isookirja :badgrin:
Homman nimi on KUNNIOITUS. Kunnioitus pitää ansaita Mutta millä sen saa ?
Ei se niin toimi että joku ninja hakkaa ovella kylän pahikset ja kaikki istuu kussisukassa kuin kirkos.
ettei vaan tää putsaaja portsari suutu. ei ole toiminut sitten Ruutiaseen keksimisen.
Toki itse sain Ninja nimityksen taxikuskeilta heti nykyisessä paikassa alettuani.
( sielä on joku ninja keskiajalta)
Itse annan aina mahdollisuuden kunnialliseen poistumiseen paikalta. pikku puristus josta ymmärtää kuka oikeesti käskee. Mutta eihän onneksi kaikki ymmärrä. Näissä primitiivisissä yhteisöissä on viidakonlait. Petoeläinkin laskee häntänsä ja alistuu kun sen alistaa, Mutta kun sen jättä ehjäksi ja eloo, se ruokkii vielä uuden johtavanuroksen laumaa.
Käsityö on se mitä arvostetan. Kaasut ja muu kilpavarustelu pilaa koko ammattikunnan maineen.

PS: Pahan maineenkin voi hyödyntää kun tilanne on saatu hallintaan http://www.puukkopaari.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Mutta liian viisaista ihmisistä koko yhteiskunta !
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 77 kurkkijaa