Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tiukoin tilanteenne töissä?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Tiukoin tilanteenne töissä?

#31

Viesti Kyynikko »

jooo, olen mä ollut joukkotappeluissa missä irakilaiset on rivissä hakannut manneja vöillä/suomalaiset toisiaan/kaikki suomalaiset yhtä inkeriläistä paluumuuttajaa talvisodan vuoksi(??)/baarin omistaja vs muut (??) mutta jos joku haluaa lyhyen kuvauksen ovityöstä niin kyllä mä tohon tarinaan tukeudun.....;)
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Jaakko Suhonen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 158
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Varsova

Tiukoin tilanteenne töissä?

#32

Viesti Jaakko Suhonen »

Mikali tama viimeisin hassakka tapahtui baarissa jossa olit yksin toissa, voisin kuvitella sen olleen niita hetkia, jolloin poke toteaa etta tupakan mittanen tauko, ja takasin kun savu vahan laskeutuu. :D
"it is better to be hated for what you are
than to be loved for something you are not."
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#33

Viesti SirSamuel »

Keskustorin mäkkärin ovella aikanaan tuli kyl todistettua kun tummat, somalit, 'klanipäät', hopparit ja narkkarit ottaa kaikki vastaan kaikki matsia. Vaan milläs siihen käyt puuttumaan(ei kyl olis järkeäkään) ku ottelu käydään 60-80metrin päässä raflan ulkopuolella ja sisällä tupa täynnä eritavalla eriasteisesti sekavaa sakkia! Poliisit jos soitat niin matsaajat häviää ku kusi hankeen ja paikalle jää vain ne jotka on potkittu jo suoraan ambulanssin asiakkaaksi! Sit jos joku siitä halus lähteä juoksemaan mäkkäriin sisään pakoon niin täyskäännös takaspäin oli komento! Jos kerran haluaa tapella niin tapelkoon..oppiipahan toivottavasti jotain! Niin ja parempi se matsi on siinä ulkopuolella pitää kuin että se vyöryisi mäkkiin sisälle!!!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#34

Viesti T-T »

Kyynikko kirjoitti: jooo, olen mä ollut joukkotappeluissa missä irakilaiset on rivissä hakannut manneja vöillä/suomalaiset toisiaan/kaikki suomalaiset yhtä inkeriläistä paluumuuttajaa talvisodan vuoksi(??)/baarin omistaja vs muut (??) mutta jos joku haluaa lyhyen kuvauksen ovityöstä niin kyllä mä tohon tarinaan tukeudun.....;)
Saamarin inkeriläiset paluumuuttajat :D

Tosta tulee sellainen vanhanajan lännenelokuvan baaritappelu mieleen, joka on hitusen nopeutettu ja taustalla soi joku pienopimputusmusiikki. Mikä hemmetti toi vyöllähakkaamisjuttu muuten on? Kerran työstin yhtä nuorta kaveria samalla kun toinen hakkasi mua vyöllä. Ja mä ehkä jopa ymmärtäisin sen, jos kyseessä olis nahkavyö ja päässä iso solki ja sitä kokonaisuutta osattaisiin käyttää, mutta tää kaveri huitoi mua kangasvyön tyhjällä päällä parin metrin päästä...selvisin hengissä.


SirSamuel kirjoitti: Keskustorin mäkkärin ovella aikanaan tuli kyl todistettua kun tummat, somalit, 'klanipäät', hopparit ja narkkarit ottaa kaikki vastaan kaikki matsia. Vaan milläs siihen käyt puuttumaan(ei kyl olis järkeäkään) ku ottelu käydään 60-80metrin päässä raflan ulkopuolella ja sisällä tupa täynnä eritavalla eriasteisesti sekavaa sakkia! Poliisit jos soitat niin matsaajat häviää ku kusi hankeen ja paikalle jää vain ne jotka on potkittu jo suoraan ambulanssin asiakkaaksi! Sit jos joku siitä halus lähteä juoksemaan mäkkäriin sisään pakoon niin täyskäännös takaspäin oli komento! Jos kerran haluaa tapella niin tapelkoon..oppiipahan toivottavasti jotain! Niin ja parempi se matsi on siinä ulkopuolella pitää kuin että se vyöryisi mäkkiin sisälle!!!

Ei tossa kyllä oikeastaan voi muuta kuin ihmetellä maailman menoa :D Hieno veto kun käännytit takaisin, että erää olis vielä jäljellä...
Tää on muuten oiva esimerkki residentevil-tilanteesta. :smt003
Eli tuntuiko siltä kuin, että joka puolelta olisi tulossa örisevää ja horjuvaa sakkia päälle ja ohi?
Sama tilanne muuten alkaa kun baarissa tulee valot päälle, mutta silloin ne ei ole aivan yhtä agressiivisia ja siellä narikan suunnalla tuntuis olevan tuoretta ihmislihaa.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#35

Viesti SirSamuel »

Kyl siinä joo välillä oli sellainen zombileffa meininki. Joka puolella kääntyi sit mihin vaan heiluu mitä kummallisemman näköistä jengiä ja kaikki sekaisin joko viinasta, kamasta, lääkkeistä, mieleltään tai kaikista yhteensä! Matseja siinä torilla oli kyl harva se tunti. Siis vkoloppu öinä!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Tiukoin tilanteenne töissä?

#36

Viesti Kyynikko »

T-T kirjoitti:
Kyynikko kirjoitti: jooo, olen mä ollut joukkotappeluissa missä irakilaiset on rivissä hakannut manneja vöillä/suomalaiset toisiaan/kaikki suomalaiset yhtä inkeriläistä paluumuuttajaa talvisodan vuoksi(??)/baarin omistaja vs muut (??) mutta jos joku haluaa lyhyen kuvauksen ovityöstä niin kyllä mä tohon tarinaan tukeudun.....;)
Saamarin inkeriläiset paluumuuttajat :D

Tosta tulee sellainen vanhanajan lännenelokuvan baaritappelu mieleen, joka on hitusen nopeutettu ja taustalla soi joku pienopimputusmusiikki. Mikä hemmetti toi vyöllähakkaamisjuttu muuten on? Kerran työstin yhtä nuorta kaveria samalla kun toinen hakkasi mua vyöllä. Ja mä ehkä jopa ymmärtäisin sen, jos kyseessä olis nahkavyö ja päässä iso solki ja sitä kokonaisuutta osattaisiin käyttää, mutta tää kaveri huitoi mua kangasvyön tyhjällä päällä parin metrin päästä...selvisin hengissä.
Joo, siis olin ravintolassa ovella, ja siinä oli silloin vastapäätä yksi aika kova yökerho. Ovet oli siis ihan parin metrin päässä toisistaan, tein joskus vuoroa ko. yökerhossa ja tunsin oviporukan hyvin, tekijämiehiä...no, kerran katseltiin siinä vastapuolen kaverien kanssa (siis ovimiesten) kun mannet jutteli siinä edustalla paikalle yhtäkkiä autolla singahtaneiden irakilaisten tunnettujen roistojen kanssa..vähän aikaa siinä meni, kunnes yhtäkkiä mustiin nahkatakkeihin ja leveisiin nahkavöihin pukeutuneet irakilaiset ottivat dramaattisen askeleen taaksepäin ja ryhtyivät vetämään vyötä housuista ...tilanne oli hieman poikkeava, joten ryhdyin seuraamaan vähän tarkemmin...sitten alkoi nahkatakkien selkämys paukkumaan, siis manneilla...

Yrittivät juosta sisään karkuun tähän yökerhoon, mutta esitystä katsomaan kerääntyneet poket (ja yksi kovempi tapaus lipunmyyjätytöksi :) ) tönivät takaisin ja totesivat että sitä saa mitä tilaa, ei tää ole mikään turvakoti... No yksi manne, kyösti, pääsi sisälle koska se oli kiltti paksu poika joka oli kova laulamaan eikä vahingoittanut kärpästäkään..tosin siinä pieksennän tuoksinassa taisi sen kädessä vilahtaa joku pakkurauta mutta se meni samantien housuihin piiloon, turvariepuna taisi olla..SiIinä naureskeltiin ja huudeltiin ovelta toiselle että ihan sama miten käy, me jäädään voitolle silti..

Kunnes mannet teki taktisen ja rynnivät paikalle sattuneeseen taksiin sisään. No etelän pojat jatkoivat roimimista ja siinähän meinasi mersun maalipinta mennä pilalle kun avoimesta oviaukosta sisään lyö..kuski nousi ulos hiiltyneenä, ja meni mussuttamaan arabeille. Ei varmaan oikein tajunnut tilannetta. Pojat ei tykänt.

Sitten tuli meille kiire, juostiin väliin ja todettiin että työtätekeviä ihmisiä ei hakata. Vastapuolen poke aloitti pelin aika reippaasti vetämällä pesismailan halki yhden polveen.. :oops: Kaveri on tunnettu moderni ip-valmentaja eikä turhia kattele tuollaisia hamppeja :badgrin: Ja olihan siinä jo aika kova mylly päällä. Mulla oli kumipamppu vaan jota ei edes tarvinnut käyttää..Muut liukeni paikalta mutta polveen lyöty jäi meidän väliin sojottamaan, ja odottamaan sitten kyttiä..

Konsta oli kuullut varmaan aika värikkään version tapahtumista ja loikkasi ulos autosta, avasi aspin ja käveli suu mutrussa irakin pojan luokse: "ollaan rauhallisesti. Muuten kolahtaa. Se ei ole mukavaa kun kolahtaa." Tää kaveri, joka yritti pitää naaman peruslukemilla mutta kyynel valui poskea pitkin ei kommentoinut. Oli varmaan samaa mieltä..

Asiat selviteltiin taksisuharin kanssa ja ilta jatkui. Seuraavana päivänä yksi irakilaisista tulee mesoamaan mulle että se vastapuolen poke on rasisti mutta MÄ olen hyvä jätkä, ja hänen veljensä polvi on "kuin ilmapallo". Totesin vaan että, juu näin varmaan on... :smt003
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#37

Viesti T-T »

Pääsee kyllä hyvin elään tuota tilannetta ton sun tekstin kautta. Siinä olis taksikuskille voinut käydä pahemminkin.
Semmonen tuli tässä väsyneenä mieleen, että tän ip-kouluttajan jatkokurssilla tai leirillä on todennäköisesti joku Hyvinkään Tahkon jokeri vetämässä osuuden. "...sitten ristiaskel ja koko vartalo mukaan..."
jahas! pitäs mennä varmaan nukkuun!
Kuvake
KillerBee
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 53
Lauteille: Tammikuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#38

Viesti KillerBee »

Täytyy sitä nyt näin parin vuoden takasta ketjua tästä vähä herätellä. Yks täysin ylitse muiden kuumotus oli erään kauniin syrjäkylän sisäsiittola "yökerhon" ovella kun joku ennestään tuntematon (ei paikallinen) narkki halus ehottomasti päästä sisään. Kaveri oli sellanen sen verran pitkälle ehtiny narkkari että huomas kokemattomaanki silmään kaukaa, oikeen sellanen piripään stereotypia.
Huikkasin sille ovenraosta että "nyt on liikaa pohjia alla, ei tänää enään" tai ainaki jotain sinne päin. Eihän se sitä tietenkää uskonu ja siinä sitte hetki jankkailtii ees ja taas kunnes viesti ilmeisesti uppos sen tajuntaan. Hetken se tuijotti hiljaa niillä pingispallon kokosilla pupilleillaan ja kaivo varottelematta takkinsa taskusta raksamiehen moran ja yritti pistää sillä alavatsaan. Ihan tositarkotuksella se ilmeisesti sillä huitas ku tunki siinä samalla ovenraosta puoliks sisään. Minun onneks se ovi oli kuitenki sisäänpäin aukeava joten pääsinpä oven taa piiloon ja sain juntattua sen koko vartalolla sen veitsikäden käsivarrelle niin että sen käsi jäi oven ja karmin väliin aika tiukasti. Hurjasti aloin multitaskaamaan ja yhtä aikaa kiljuin radioon työkavereita jeesimään ja yritin saada murjottua veistä irti sen raunion kädestä. Astalo saatiin irtoamaan ja työkaveri kaasuttaa klonkun ovenraosta ennen ku avataan ovi ja aletaa paketoimaan porukalla. Uskomattoman kovan väännön se sai kolmee n.20 kg itteään painvamapaa kamppailijaa vastaan aikaseks. Ei muuten mutta ku kaveri makaa turvallaa maassa kädet kehon alla reilu 200 kg lihaa niskassa ja se alkaa sieltä pirin voimin puskemaa itteää vielä ylös sormet rutisten. Lopputuloksena piti vielä hapettaa se veltoks hetkeks aikaa että sai raudat paikallee.
Kyllä siinä pari limpparimukillista meni narikassa tärinöitä asetellessa. Ei voi sanoa muuta ku että hyi olkoo.
Born to Sting!
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Tiukoin tilanteenne töissä?

#39

Viesti mimmi »

Narikassa istuskellessa tuli nähtyä yhtä sun toista, mutta kerran tuli yllättävä tilanne omalle kohdalle. Tyttöporukka toi takkeja narikkaan ja minä kiltisti palvelin. Maksoivat sitte kortilla ja kun annoin kortin ja kuitin takaisin ja toivottelin hyvää iltaa, niin yks näistä tytöistä tarras tukkaan kiinni ja kiskasi oikeen kunnolla. Sillon sattu olemaan vielä jatkopaloja päässä, joten irtihän niitä lähti mukava tuppo. Järkkärit sitte jututti näitä tyttöjä ja tämä tukistaja oli erehtyny luulemaan mua sen entisen poikakaverin nykyiseksi ja päättäny näyttää mulle kuka on pomo. No, sai tyttö sitte ihan mukavan laskun mun hiusten turmelemisesta.

Oman alan hommis on muutaman kerran syke noussu melko korkeeksi. Psykiatrisella puolella ku oli töissä, niin hälytyksen tullessa apuun lähdettiin aina välittömästi ja ajatuksella, että joku tekee kuolemaa. No, eräs yövuoro sitte tuli häly sellaseen paikkaan, missä ei pitäis olla yöaikaan ketään. Minä sitte olin ensimmäisten joukossa paikalla, jaettiin vähä alueita minkä kukaki tarkistaa. No mun alueella vastaa tuli sellanen parimetrinen ja päälle 100kg verissäpäin oleva herrashenkilö ja heti näki, että pulkkaa vahvempaa on tullu vedettyä. Mä tein kiltisti herralle tilaa ja yritin hälyttää mun alueelle lisäapuja. No, tämä kyseinen herra ehti sitte karata paikan päältä ja mä sain sitte selittää poliiseille tuntomerkkejä loppuyön.
Pari viikkoa tästä eteenpäin mulla oli taas yövuoro. Tällä kertaa meidän osastolle yritettiin murtautua roskakuilun kautta. Hälyteltiin siinä sitte hiljasesti lisäapuja. Poliisit sitte sai tämän herran kiinni ja tulivat mulle näyttämään, että onko sama jamppa kyseessä ku paria viikkoa aiemmin ja olihan se.

Se oli mielenkiintoinen kesä se!
Wow, this insanity eradicates my soul
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#40

Viesti T-T »

mimmi kirjoitti: Narikassa istuskellessa tuli nähtyä yhtä sun toista, mutta kerran tuli yllättävä tilanne omalle kohdalle. Tyttöporukka toi takkeja narikkaan ja minä kiltisti palvelin. Maksoivat sitte kortilla ja kun annoin kortin ja kuitin takaisin ja toivottelin hyvää iltaa, niin yks näistä tytöistä tarras tukkaan kiinni ja kiskasi oikeen kunnolla. Sillon sattu olemaan vielä jatkopaloja päässä, joten irtihän niitä lähti mukava tuppo. Järkkärit sitte jututti näitä tyttöjä ja tämä tukistaja oli erehtyny luulemaan mua sen entisen poikakaverin nykyiseksi ja päättäny näyttää mulle kuka on pomo. No, sai tyttö sitte ihan mukavan laskun mun hiusten turmelemisesta.
Tosta tuli mieleen, että sitä on välillä "kiva" katsoa kuinka hemmetin alentavasti jotkut naiset pyrkivät toimimaan sen mukavan nätin narikkatytön kanssa. Se narikkatyttö on jotenkin niiltä pois tai jotain...

Naiset on saatanasta :D
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Tiukoin tilanteenne töissä?

#41

Viesti AlexMachine »

T-T kirjoitti: Naiset on saatanasta :D
"Tuhat miestä voi olla ystäviä keskenään, mutta kaksi naista ei" vai miten se menikään?
Mutta ihan asiaan. Olen saman huomannut kyllä tuosta narikassa työskentelevistä naisista. Varsinkin jos vähän nätimpi on, niin aika moni sisään tuleva naispuoleinen kohtelee todella töykeästi ja alentavasti tai ylenkatsoo kokonaan.
The beatings will continue until morale improves.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#42

Viesti Aihki »

T-T kirjoitti: Naiset on saatanasta :D
Älä nyt, jotkut on ihan kivoja! :D Jos haluat tutustua tuohon toiseen puoleen niin Sinfest on aika hyvä esittely http://www.sinfest.net/ :smt003
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#43

Viesti T-T »

Aihki kirjoitti:
T-T kirjoitti: Naiset on saatanasta :D
Jos haluat tutustua tuohon toiseen puoleen niin Sinfest on aika hyvä esittely http://www.sinfest.net/ :smt003
Heh! Tota pitää kyllä selailla läpi. Vaikutti lupaavalta.

Pitää kirjoitella yksi tapaus, joka oli omalla tavallaan tiukka.

Tästä on jo vähän aikaa, kun nappasin sellaista oliskos nyt teini-ikäistä maahanmuuttajajätkää ryysyistä kiinni, kun vastaukset oli perinteistä kamaa ja neljäskään pyyntö ei tuonut toivottua tulosta. No kaverihan alkoi huitoon käsillä ja pyöriin kuin animaation tasmanian tuholainen. Sai siis sellaisen kaikki tässä nyt-kohtauksen. Sai vielä revittyä itsensä irtikin. Mä juoksin sitten kaverin kiinni ja olin oikeasti pattitilanteessa. Päässä kävi monta ajatusta. "päästä niskojen kautta ympäri...ei" "painaa sen verran paljon, ettei voi nopeasti nostaa...ei ei mitähän nyt... "tosta polvella...ei kun liian nuori..mitähän v1ttua tässä nyt..." jumitin sen kaverin sitten seinää vasten, ja kollega tuli kattoon mun mielestä sillai vähän kysyvästi, että mitässää niinkuin oikein teet :D ja nappas kaverilta jalat alta sivusta.

Tuli vähän tyhmä olo, kun olin juuri ennen vetänyt sillai äijämäisen miehekkään isäntämäisesti yhden vajaan kaksimetrin suhteellisen helposti tonttiin.

Toi jäi hyvänä muistutuksena taas itselle, että ei kannata luulla ittestään mitään.
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Tiukoin tilanteenne töissä?

#44

Viesti mimmi »

AlexMachine kirjoitti: Olen saman huomannut kyllä tuosta narikassa työskentelevistä naisista. Varsinkin jos vähän nätimpi on, niin aika moni sisään tuleva naispuoleinen kohtelee todella töykeästi ja alentavasti tai ylenkatsoo kokonaan.
Joskus juteltiin tästä ilmiöstä ja todettiin, että kaiketi ne kokee meidät uhkaksi, viedään niiltä ne miehet. Niin, onhan se ihan saatanasta kattoa ihmisiä silmiin ja olla ystävällinen ja vaihtaa muutama sana. Mun ystävälliset sanat juhlijakansalle tulee ottaa henkilökohtaisena kutsuna takahuoneeseen pitämään hauskaa, tottakai! :smt079 Ollaan me niin vihulaisia! :evil:
T-T kirjoitti: äijämäisen miehekkään isäntämäisesti
Mä melkein näen tämän sieluni silmin! :D
Wow, this insanity eradicates my soul
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#45

Viesti T-T »

mimmi kirjoitti: Mun ystävälliset sanat juhlijakansalle tulee ottaa henkilökohtaisena kutsuna takahuoneeseen pitämään hauskaa, tottakai! :smt079 Ollaan me niin vihulaisia! :evil:
Joo ei prkl. Kun narikkatyttö tai kukavaan naiskollega on kohtelias känniselle, niin sen usein oikein näkee hölmöstä, kun alkaa päässä raksuttaan, että "tässähän voi olla mahdollisuus" ja sitten otetaan se kolmen promillen panoilme ja yritetään näyttää oikein miehisen viettelevältä.
"koshka sä phääset...hik...töistä" :smt003

Niistä saa aina hyvää sekaannusta, kun yleensä huutelen väliin oman kotiinmenoaikani.
Vastauksena on yleensä että "ei et sinä kun thää..."

Johon aika usein vastaan, että MIKÄ V!TUN VIKA MUKA MUSSA ON! :smt003
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 66 kurkkijaa