Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tiukoin tilanteenne töissä?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

Tiukoin tilanteenne töissä?

#46

Viesti J. Suojanen »

Omalle kohdalle kuljettajana/jakelijana on tullut useampi puukko, useampi päällekävijä, paljon näpistelijöitä ja onhan pistooliakin esitelty. Lehdistä olen saanut lukea aseellisista ryöstöistä, raiskauksen yrityksistä ja ties mistä muusta.
Työnantajan mukaan kyse on rauhallisesta työstä ja harvoin tapahtuu mitään vakavaa. Tämän seurauksena pippurisumuttimelle ei tietenkään ole tarvetta, mutta jokaiselle halukkaalle jaetaan ryöstöhälytin. Siis sellainen mikä pitää kovaa ääntä sokasta vetämällä. brushteeth
Kaipa niitä rauhallisiakin alueita on, mutta oma reittini kulki useamman baarin lähistöllä ja juurikin baarien sulkeuduttua. Zombievertaukset uppoavat täysillä tänne päähän! :D

En tiedä mikä olisi ollut tiukoin tilanne sitten lopulta, mutta mieleeni jäi hyvin eräs kaveri, joka parvekkeelta kiukuspäissään huusi minut nähdessään ja kohta jo pamahti rapusta ulos puukko kädessään. Piti minua pahantekijänä.
Siinä oli hetken aikaa, että mitä tästäkin taas kehittyy, mutta puhetuokion seurauksena sitten selkeytyi, että kyseessä oli isä jota vaivasi lähes täysi-ikäisen tyttären bilettäminen ja hänen turvallisuutensa...
Ilmeisesti se sitten johti viinan nauttimiseen ja melkein kuljettajan päälle puukolla käymiseen.

ne työvaatteet jo itsessään on jännittävä juttu. Vapaa-ajalla saa olla ja mennä ihan rauhassa, mutta heti kun on mitään merkkiä, että "työtä tässä vaan yritetään tehdä" niin välittömästi tulee olo kuin olisi kilpailijana tageshin linnassa.
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Tiukoin tilanteenne töissä?

#47

Viesti mimmi »

T-T kirjoitti: Joo ei prkl. Kun narikkatyttö tai kukavaan naiskollega on kohtelias känniselle, niin sen usein oikein näkee hölmöstä, kun alkaa päässä raksuttaan, että "tässähän voi olla mahdollisuus" ja sitten otetaan se kolmen promillen panoilme ja yritetään näyttää oikein miehisen viettelevältä.
"koshka sä phääset...hik...töistä" :smt003

Tästä aiheesta vois melkeen kirjottaa kirjan. Sillon vähä pakkas jännittämään, jos joku jantteri jäi oikeesti oottelemaan. Tai sitte nämä tutuntutuntutut jotka on selvittäny melkeen koko sukutaulun parissa tunnissa. Ja vielä ihmetellään miksi mulla on puhelinnumero ja auton rekkari hakujen ulkopuolella :smt102
Wow, this insanity eradicates my soul
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#48

Viesti T-T »

mimmi kirjoitti:
T-T kirjoitti: Joo ei prkl. Kun narikkatyttö tai kukavaan naiskollega on kohtelias känniselle, niin sen usein oikein näkee hölmöstä, kun alkaa päässä raksuttaan, että "tässähän voi olla mahdollisuus" ja sitten otetaan se kolmen promillen panoilme ja yritetään näyttää oikein miehisen viettelevältä.
"koshka sä phääset...hik...töistä" :smt003

Tästä aiheesta vois melkeen kirjottaa kirjan. Sillon vähä pakkas jännittämään, jos joku jantteri jäi oikeesti oottelemaan. Tai sitte nämä tutuntutuntutut jotka on selvittäny melkeen koko sukutaulun parissa tunnissa. Ja vielä ihmetellään miksi mulla on puhelinnumero ja auton rekkari hakujen ulkopuolella :smt102
Ja kun sanot ei vähän lujemmin vaikka kirosanojen kera, niin muutut ylimieliseksi ämmäksi :smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tiukoin tilanteenne töissä?

#49

Viesti Mika »

Tässä lienee ollut aika tiukka tilanne.
Helsingin Kontulan vartijat joutuivat pulaan torstaina iltapäivällä, kun häiriötä aiheuttanut pariskunta ei suostunut poistumaan paikalta.

Vartijoiden alkaessa poistaa päihtynyttä pariskuntaa paikalta he laittoivat käsin ja jaloin vastaan. Toinen heistä kaatoi alkoholia vartijan vaatteille ja toinen uhkasi päästää koirat irti. Tämän jälkeen paikalle tuli kolmas, täysin ulkopuolinen henkilö, joka löi kämmenellä vartijaa kasvoihin.

Pariskunta päästi kaksi koiraansa irti ja toinen niistä puri vartijaa pohkeeseen, johon tuli syviä haavoja.

Vartija vietiin sairaalaan, ja häiriköijät otettiin kiinni.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#50

Viesti SirSamuel »

Eihän vaan koira kärsinyt kun joutui puremaan saastaista väkivalta koneiston edustajaa :hahaha:
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Tiukoin tilanteenne töissä?

#51

Viesti DeusVult »

Toivottavasti käytetty voimankäyttövälinen (koira) tuomitaan menetettäväksi valtiolle. Jollain ostarispugeilla ei tarvitse mitään lemmikkejä olla, kun eivät pysty pitämään huolta itsestäänkään.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#52

Viesti T-T »

Toi on kyllä ollut hankala tilanne, jos siinä on esimerkiksi kaksi vartijaa vastaan kaksi nistiä, kaksi koiraa ja joku kolmaskin henkilö tulee jostain huitoon. Tai hankaluuttahan lisää isosti sanktioiden pelko.

ot
"Toivottavasti" kolme palloa kympillä firma on tehnyt Kontulaan saman jutun, kun se teki viimeisimmän sopimuksen myötä eräisiin kauppakeskuksiin, eli heitti kokeneempia meneen, eikä edes palkannut sellaisia rekryssä, kun otettiin "uutta linjausta", eikä tarvi maksella vanhemmille kokemuslisiä.

...ja huppista kun päästiin hetkessä tilanteeseen, että pitääkin ottaa kaikki kekkä löytävät firman toimiston, kun ollutkaan tarpeeksi väkeä töihin.

ot jatkuu...

No seuraavana on todellisuutta muuttamassa sitten Palmia loppuvuodesta. Junakuski kuin huomaamatta sujahtaa asiakaspalvelupukuun ja pyörii kahdekan tuntia päivässä ympäri asemaa toivoen että joku tulisi kysyyn, miten lippuautomaatti toimii tai miten pääsee keskustaan.
Tämän lisäksi hän ennakoivasti näkee ihmiset jotka saattavat aiheuttaa ongelmaa ja käy kysymässä niiltä, että ettehän te vaan meinaa aiheuttaa ongelmaa, johonka vastauksena tulee jotain eityylistä ja v1ttuilua. (ja silloinhan he eivät tietenkään tee mitään tyhmää) Tämän hän tietenkin hoitaa asiakaspalvelutyylisesti ottaen v1ttuilun vastaan ja poistuen paikalta, koska se ei ole syy toimenpiteisiin.

Ja taas ollaan tilanteessa, että pitää ottaa kaikki toimistolle eksyvät, kun aikuinen ihminen keksii ehkä jotain muuta hommaa.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Tiukoin tilanteenne töissä?

#53

Viesti obmijoy »

mun tiukoin tilanne oli se kun esimies pyysi kopiinsa "koska olin ollut taas oma itseni ja omalla toiminallani (äänenkäytöllä yhdistettynä puhelimen käyttöön) saanut asiat hoituun" ja kiitti kädestä pitäen kun oli saanut siitä määräyksen yläkerran pomoilta...
(no tuo ei tietenkään helpottanut talouttani eli kissa kiitoksilla elää tai eipäs elä edes kissa).

Piti ihan mennä heti tilaisuuden jälkeen istuun ja tuumata että kuinkas tää nyt näin, koska olin varma että tulee potkut tai ainakin varoitus. Turva-alalla kun oppi että jos pyydetään keskusteluun on se "paha juttu".

Jos haluat että sinua arvostetaan opiskele ja etene suurjohtoon ja ole osa sitä tiimiä joka ulkoistaa työpaikat ja ajattelee osakesijoittajien etua...Sekä oman palkitsemis järjestelmän kehittymistä.... Työntekijän muutenkin pitäisi ymmärtää olevansa vain välttämätön paha, jota tarvitaan vain niin kauon kuin toiminta on osake kuvioissa nousevaan suuntaan. Tän ei saa katkeroittaa koska se ei ole paha eikä hyvä se vaan on....näin.

Suomessa ollaan aika onnellisessa asemassa tällä on ainakin joissakin firmoissa työntekijöile jopa sille duunari sakille ihan liikunnan tuki toimia eli hyvinvointiseteleitä jne. Onko vartija firmoissa?????

Vartijat ovat vain duunareita, niiden(kaikkien duunarien) tehtävä on palvella korkeampaa hyvää eli taloudellista (voitollista)kehitystä, ja jos palkasi on enemän kuin minimipalkka alat vaikuttamaan duunarilta joka ei ole hyväksi yritykselle.
Kas jos pohja tasolla, jossa on kymmeniä, satoja tai tuhansia tekijöitä saadaan jokaisen palkasta pois 1-2 euroa (kokemusLISÄ) säästetään joka tunnille
esim. 1000 työntekijää x 2e = 2000e ja jos jotain sattuu kärsijät ovat hätävarjelutilanteissa/onnettomuuksissa yksinäiset yksityiset ihmiset, jotka ottavat takiinsa itse, ei se yritys tai osakeen omistajat. Tässä on kaikki sodan piirteet nykyinen kaikialla oleva sota on nimeltään talous tai pareminkin rahansota, jossa uhrataan ne joilla rahaa tuotetaan. Ja se pahoin vointi valuu tasolle jossa siitä kärsivät vain naiset ja lapset ja heikot miehet kadulla.(Vahvat selviävät mutta menettävät omaisuutensa ja puhtaan henkilörekisterinsä oikeuden käsiteltyä asia) Kansanedustajat ajavat turvallisesti taxilla. Niin ja olaanhan me oikeesti me duunarit tyhmiä "niin tuumaavat useimat ei palveluallala olevat lankojen liikutelijat korkealta" ja me tansitaan niinku marionetin kuuluukin...
Näin sen pitääkin mennä sillä jokaisella meistä on mahdollisuu "tai ainakin melkein" hakeutua pitkäkestoisella työskentelyllä sinne marionetin ohjaajan hommiin.

Kuka uhratiin Alpilan koulujutussa vaikka poliisi vakuuti kaksilla tutkimuksilla, että opettaja on syytön rikoksiin. Asikas palvelija eli opettaja...

T-T mä tiedän ton sun tunteen... Itse siedin baskaa 10vuotta koska sain asiakailta hyvän "arvostuksen" jolla elätin perheen.
Ja joka witun kerta kun toimin oikeen sain portarin työpaikaani. No siks Tex Willerit onki hyviä ku se ei aina läheskään aina joudu työttömäksi kun siirtää kakka pään sivulle häiriköimästä.

Nykyisin olen tyytyväinen kun olen saanut esimiehen joka antaa positiiviset palauteet ohimenen. Ja antaa aika usein jopa joka vuosi useasti. VIHAAN IHAN WITUSTI TÄTÄ puhelin soi ja kuuluu "obmi tules käymään toimistolla kun ehdit" ja kun olet valmistautunut baskamyrskyyn (mietinyt 30-180min että mitäs mä nyt oon kämmännyt eli kelannut viikon työhistorian)tuleekin kehut.

ps

Asiakkailta tulee myös palautetta hymyinä, kiitoksina ja maanataina yks ihan kätteli. "Oli vieläpä ihan kaunis nainen."


ASIAAAAAAAAAAAAAN:
Mutta onse hyvä että ne hormooni bodatut ja agresiisiiviset hullut vartijat häipyy joita joutuu pelkään ja tilalle tulee kivat hymyilijät... jee kas mun kukat ei tykkäää (hatussa) jos ympärillä ei olle aivan kokoajan (syyttäsuotta)hymyileviä nättejä asiakas palvelijoita.

tää on vapasti muisteltu komentti jostain palmia jne vartiat pois keskustelusta
Ei wittu ei ei ei
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#54

Viesti nomad »

Mulla oli aika tiukka keissi tossa jussina kun piti juosta akkaa karkuun joka koitto peukuttaa mua hanuriin.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#55

Viesti T-T »

nomad kirjoitti: Mulla oli aika tiukka keissi tossa jussina kun piti juosta akkaa karkuun joka koitto peukuttaa mua hanuriin.
Nää ohjataan sille viereiselle järkkärikaverille, joka on katsonut jonnekin muualle hetken aikaa, eikä tiedä mikä on ollut homman nimi, ja kun kohde edes hitusen katsoo sitä työparia, niin samalla paetaan. :smt003

Toi on kyllä ollut aika hirvee tilanne.
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Tiukoin tilanteenne töissä?

#56

Viesti SirSamuel »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061 ... 8_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Olisko likan tiukoin työtilanne vai peruspäivä muiden joukossa??? Nostan kyl pipoa tytölle kun siinä olis pahimmassa tapauksessa voinu tulla turpaan niin, että tukka lähtee.
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Tiukoin tilanteenne töissä?

#57

Viesti T-T »

Rohkea tytteli kyllä. Tuttujahan toikin kaksikko on. Varmaan keskimäärin pari kertaa viikossa putkassa.
Harrastuksena kaljavarkaudet, naisten ahdistelu, ryöstely ja pahoinpitelyt. Perushäiriköinnin lisäksi.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa