Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#76

Viesti DeusVult »

YJT kirjoitti: Joo, varmaan aika paljon riippuu paikan yleisestä linjauksesta ja asiakaskunnasta, kuinka herkästi puututaan. Voi olla, että tämä Kotkan paikkakin on sellainen rouheampi paikka, missä ei ihan heti heitetä pihalle. Tosin se, että valituksia on tullut useilta asiakkailta, viittaisi siihen että asia ei ollut ainakaan kaikkien asiakkaiden tiedossa.
Ymmärtääkseni kyseessä oli jonkun hotellin pubi tai vastaava....? Luulisi että sellaisessa paikassa ei mitään ylimääräistä ördäämistä paljon katseltaisi.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#77

Viesti L.K. »

Kyseessä on Sokos Hotellin yökerho Amarillo.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#78

Viesti Kari Aittomäki »

Niin, tuo kuvattu käytös on tai siis ei ole vielä varsinaista aggressiota vaan ihan vaan silkkaa riidanhaastamista ja provoilua. Kauhean yleistä etenkin nykyään. Etenkin kännykameraan yhdistettynä.
Nilkkimäisyyttä. Ei ylitä toimintarjaa ja on senverta ikävää kohdata että portsarit ei viitti.

Noi kaks kaverusta tarttis oikesti korvilleen ja heti pitkällä kaavalla, tosin se ei yhtään mitään tefloniin vaikuta.
Tähän on tultu ku on turvallista ja suurin kontrolli kohdistetaan järjestyksen valvojiin.
Rotat venyttää vieterin niin pitkälle ku ja vielä pitemmälle.

edit jos ehin..
Tuo "tuuppiminen" yms onmitä luultavammin sitä, ettei anneta muille tilaa ja tuijotellaan haastavasti yms muuta.
Mä olen kerran kohdannut vähä alta kymmenen tollasta Tärkeää, futisjohtajia. Meinas mennä lyömiseks koska en suostunu tuupittavaks.
Ei menny.
tonik
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 920
Lauteille: Helmikuu 2007

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#79

Viesti tonik »

Megan jutut aika ristiriitasta tårta på tårta.
Mä näin heti siitä pokesta mikä se on miehiään.
Vaikka olis miten leikattu tositeeveetä.
Tuomo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 300
Lauteille: Toukokuu 2007
Paikkakunta: Terrestrial North Pole

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#80

Viesti Tuomo »

Mega kirjoitti: Toisella forumilla olikin erittäin asiallinen ja hyvä vastaus siitä millainen tuo poliisit-jakson tapahtuma OIKEASTI oli.

1. Kyseiset järjestyksenvalvojat ovat vuosikausia tehneet töitä (eivät aloittelijoita) ja alallaan erittäin suosittuja, tunnetaan hyvästä asiakaspalautteesta ja täsmällisestä tehtävienhoidosta.

2. Ohjelmassa esiintyneet poliisit ovat kohtalaisen tunnetusti (ainakin Kotkan järjestyksenvalvojien kesken) näin lievästi sanottuna"epäpätevimpinä" pidettyjä,
Just.

Vaikka L.K onkin hieman jäävi, niin olisi kiva kuulla hänen kommentit asiaan (ja kun en koko ketjua oo lukenu, niin ne varmaan onkin jo täällä).
-Jos smurffia kuristaa, niin minkä väriseksi se muuttuu-
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#81

Viesti bodyguard »

Niin, siis tuo Megan viesti on jonkun portsarin kaverin kertomaa ja vähintään yhtä puolueellista kuin joku Poliisien jakso. Kaikenlisäksi kun siinä koko ajan jankutetaan siitä että mitä nuo kaksi miestä on tehnyt ennen noita tapahtumia (mikä ei liity asiaan millääntavalla) niin tulee mieleen että tuossa jaksossa näytetyistä tapahtumista ei ole pystytty keksimäänkään mitään puolusteltavaa.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#82

Viesti Kari Aittomäki »

No jos nyt otetaan tapaus sellasenaan niin paljon melua.
Ei vammoja, paljo egoilua.
Mä olen itte ottanu helvetisti pahempaa kohtelua poliisen taholta, siihenmittaan että olen jopa hikeentyä meinannut ja yhä mietin oisko pitäny.
Ei se rakentaminen aina ole ainoa optio.

Eli raskainta ovihommisa on se loputon pälättäminen.
Sitte ku lopulta pääsee toimintaan asti..
sort of-a homecoming.

Se on vaan niin loputon ilo niitata pälliäinen sileeks.
Vaikka, oikeesti..
Wanking.
Ovella joutuu aina jarruttaan.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#83

Viesti Lasse Candé »

tonik kirjoitti: Megan jutut aika ristiriitasta tårta på tårta.
Mä näin heti siitä pokesta mikä se on miehiään.
Vaikka olis miten leikattu tositeeveetä.
Kertoisitko meillekin mitä näit, vaikka näköhavaintoosi perustuva arvio olisikin miten heikolla varmuuspohjalla tahansa?

Tarkentaisitko samalla mikä Megan postauksessa oli ristiriitaista? En kyllä itsekään pitänyt "oikeasti"-sanasta, mutta onhan kommenttisi noin epämääräisenä melko jyrkkä.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#84

Viesti L.K. »

Tuomo kirjoitti: Vaikka L.K onkin hieman jäävi, niin olisi kiva kuulla hänen kommentit asiaan (ja kun en koko ketjua oo lukenu, niin ne varmaan onkin jo täällä).
Olen tosiaan ehkä vähän jäävi kommentoimaan, mutta todettakoon että itse en ole kuullut ko. poliisien "epäpätevästä maineesta". En toki itse tee Kotkassa ovihommia (pl. satunnaiset keikat, mutta niistäkin jo aikaa), mutta tunnen/tiedän kyllä molemmat poliisit ja molempien kanssa olen pääduunin kautta asioinut useamminkin ja ainakaan sillä saralla ei ole mitään muuta kuin erittäin hyvää sanottavaa. Tunnen myös paljon Kotkassa ovihommia tehneitä ja tekeviä enkä muista ko. väitteeseen törmänneeni, joskaan ei nyt ehkä useinkaan muutenkaan ole mielestäni keskusteltu poliisin toiminnasta ovimiehiä kohtaan koska minun ymmärtääkseni homma on yleisesti pelannut varsin hyvin. Tosin, en siis voi tietenkään tuota väitettä kumotakaan, voihan tälläinen näkemys ovimiesten keskuudessa liikkuakin. Olisin silti henk.kohtaisesti ainakin aika skeptinen tämän suhteen.

Muuten sinällään koko tapaus on koskettanut "itseään"vähän huvittavallakin tavalla koska näillä nurkilla on jostain kumman syystä viime aikoina kaikissa Suomi24 keskusteluissa (joissa viitataan järjestyksenvalvojiin tai vartijoihin) vedetty defendoa vahvasti näihin mukaan. Eikä yleensä hirveän positiivisessa mielessä. Eli kuinka defendoa harrastavat poket/vartijat ovat väkivaltaisia ja purkavat huonoa itsetuntoaan hakkaamalla asiakkaita yms. :D Tämän samaisen tv-pätkän perusteella sitten heräteltiin tätä aihepiiriä taas henkiin, tosin vähän lievemmin kuin parissa muussa ketjussa aiemmin.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#85

Viesti T-T »

L.K. kirjoitti:
Tuomo kirjoitti: Vaikka L.K onkin hieman jäävi, niin olisi kiva kuulla hänen kommentit asiaan (ja kun en koko ketjua oo lukenu, niin ne varmaan onkin jo täällä).
Olen tosiaan ehkä vähän jäävi kommentoimaan, mutta todettakoon että itse en ole kuullut ko. poliisien "epäpätevästä maineesta". En toki itse tee Kotkassa ovihommia (pl. satunnaiset keikat, mutta niistäkin jo aikaa), mutta tunnen/tiedän kyllä molemmat poliisit ja molempien kanssa olen pääduunin kautta asioinut useamminkin ja ainakaan sillä saralla ei ole mitään muuta kuin erittäin hyvää sanottavaa. Tunnen myös paljon Kotkassa ovihommia tehneitä ja tekeviä enkä muista ko. väitteeseen törmänneeni, joskaan ei nyt ehkä useinkaan muutenkaan ole mielestäni keskusteltu poliisin toiminnasta ovimiehiä kohtaan koska minun ymmärtääkseni homma on yleisesti pelannut varsin hyvin. Tosin, en siis voi tietenkään tuota väitettä kumotakaan, voihan tälläinen näkemys ovimiesten keskuudessa liikkuakin. Olisin silti henk.kohtaisesti ainakin aika skeptinen tämän suhteen.

Muuten sinällään koko tapaus on koskettanut "itseään"vähän huvittavallakin tavalla koska näillä nurkilla on jostain kumman syystä viime aikoina kaikissa Suomi24 keskusteluissa (joissa viitataan järjestyksenvalvojiin tai vartijoihin) vedetty defendoa vahvasti näihin mukaan. Eikä yleensä hirveän positiivisessa mielessä. Eli kuinka defendoa harrastavat poket/vartijat ovat väkivaltaisia ja purkavat huonoa itsetuntoaan hakkaamalla asiakkaita yms. :D Tämän samaisen tv-pätkän perusteella sitten heräteltiin tätä aihepiiriä taas henkiin, tosin vähän lievemmin kuin parissa muussa ketjussa aiemmin.

Jumanskekka miettikää kun joskus tulevaisuudess puhutaan 2010-luvun defendoportsareista. "oli ne silloin toista maata. nykyään defendo on ihan hippaa"
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Poliisien asenne vartijoita ja järkkäreitä kohtaan?

#86

Viesti L.K. »

:D Nimenomaan..
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa