Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Portsarit

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Portsarit

#616

Viesti Clancy B. »

Aihki kirjoitti: Kysymys: onko Potkun arvovaltaiselle Pokekaartille tullut vastaan edistyneempiä kamppailuharrastajia, jotka sitten olisivat pistäneet tehokkaammin vastaan? Vai lähteekö ne kiltisti sanottaessa vai eikö ne edes hölmöile? :smt078

Aihki
Suusanallisesti vastaan on laittaneet eniten ulkopaikkkuntalaiset kamppailijat joita varsinkin festareilla liikkuu, nousu, uho ja tuho... kännissä kun on olleet niin selvinpäin töissä olevana ihmistenlukijana ei oo tullut pahemmin käsirysyä. Merkillepantavaa lyönti-potkulajien harrastajien kiinnikäyminen kurkkuun, vaatteisiin jne.suuttuessaan, ei lyöntejä tms. Kyllä se legendaarinen street fighter on paljo pahempi, parhaat peittää aikeensa niin hyvin monilta ovimiehiltä. Mukavaa jutustelua (silmistä näkee jos syvään katsoo) sitten että "mä tästä lähdenkin.." ja poks.
Yleensä johtuu perusteettomasa sisäisesä kateudesta .(epäonnistuja näkee omasta mielestään onnistujan), ehkä ollut joskus ovella nyt, ei saa enää korttia jne. Tai mielenhäiriöstä jos pokeen kohdistaa hyökkäyksen.
Todelliset nykyiset kamppailijat pääosin itse ovella töissä. Ne sunnuntain ammattilaisillat kaipa aika rauhallisia kuitenkin jos väkivaltaan tulee.
Entiset pahapäät pahempia. Niiden toiminnan näkee enemmän siinä jossain lähistöllä tapahtuvana ammattimaisena isommankin porukan pudottajana, ei kohdistu portsariin useinkaan kai. Että nää vierailevat "tähdet" kai pahimpia poklle kun tuntemista/tietämistä ei ole kumpaankaan suuntaan. Mutta nää omat kokemukset vuosien takaa, ehkä muuttunut maailma vaikken ole itse havainnut.
Kaipa tuolla syrjäkylillä on se että ne kantikset ei hirveesti pokeen käy kiinni. Tai sitten poke menettänyt arvovallan jo ennen ja lähtölaskentaa vauhditetaan.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Portsarit

#617

Viesti Clancy B. »

Hei hei hei, mitäs mä tähän vastasin kun kysyttiin Potkun arvovaltaiselta Pokekaartilta, sori!
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#618

Viesti T-T »

Arvovaltainen pokekaarti.... Tulkaa Clancy ja Nomad pois täältä. Tää oli ihan eri porukalle tarkoitettu...
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Portsarit

#619

Viesti obmijoy »

Kari noi tommoset sattu mullekki aina siellä 10v paikassa jossa oli pakko olla ku sieltä tuli tippiä ok:sti

Ja aina mut lomautettiin huonon käytökseni vuoksi 1kk tai jotain. Tuo hankaloitti tietysti laskupolitiikkaa ja oli päällikön oma "mulla on valtaa"-peli.
Oisin vahtanut paikkaa mutta ku ei ole munkaliperin kaverille helpolla ovipaikkoja jaossa.
No vitutuskäyrähän tuossa nousi ja tuli analysoitua aika huolella saman mestan sakki ja käyttäjän kehityskaari.
Niin ja oppipojistakin oppi aina jotain uutta mulleku tuli rummunpärinällä aina päteviä kavereita ku vanhat väsy.
Ite olin 3x pitempään kuin kukaan appareista. Ja kaikessa syy oli tietenkin minun.
Kerrankin olin kuuleman pitänyt miestä ulkona vaikka se ois pitäny päästää sisään hakeen äitiltään avaimia???
Eikä auttanut sanoa että olin kotona en ollut töissä olin kotona. Ennen kuin kaveri tuli ite sanoon että "Uskojo toi oli himassa ja minä estin sisäänpääsyn ja estän tästäedeskin, pysykööt siellä äitin luona niin ei avaimet huku".

kiitos on epäkiitos mutta eisemitään kun sen jo edeltä tietää
pokekamutkin tuumas aina ettei toista tällaista "ihme mestaa ookkaan".

Olin pienin mutta kuuleman niin pelottavan näköinen kun otin kiinni. Kerran koulutin yhtä kantiksen hakkaajaa niin päällikköä pelotti niin että piti tulla potkiin mua kylkeen.
Onse hyvä ettei enään tartte tehä tossa paikassa ja luvatkin jo vanheni.
Se oli ainoa paikka missä tuli pelkkiävalituksia aivan kokoajan.
Ku on pieni täytyy joteski nonverbaalisestikkin kertoa että sanoin jo 6x nyt ohjaudut ulos tai ohjaan ulos riitävin keinoin...
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Portsarit

#620

Viesti obmijoy »

Jäi sanomatta että oon kylläkin oikeesti säälittävä kassa. Mutta kait asiat voi nähdä niin monellatavoin. Jos jollekulle säälittävät kasat on pelottavan näköisiä.????
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Portsarit

#621

Viesti tohtorismies »

Mimmoset ne liksat nykyään on poken hommassa?

Pittää suoha rahhoo lissee...
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#622

Viesti Kari Aittomäki »

Joopa, portsarin pahin vihollinen saattaa tulla talon sisältä.
Ennenaikaan jos joku päälliköntapanen otti asiakseen keulia, se sai jossainvaiheessa korvilleen.
Ei pahasti mutta sopivasti.

Ja niinhänse tahtoo mennä jotta pelimiehet tuntee toisensa - ja ovat korrekteja.
Poislukien punttimiehet jotka saattaa olla aika hankalia. Vaikeita taltuttaa ja raskaita kantaa, pitäs aina lyödä. Jota ei voi tehdä.

Ja kyllähän se kovantason kamppailu-urheilijoiden sikailu on ilmiönä ihan tuttua.
Sikshän ne Lapuan morhokorvat oikeen itki ku jäivät hopealle ja vielä omassa pelissään.
Etenkin kun kysy että "alanko lyömään?"= karkkipussissa ropajaa vielä.
Maistuisko uramawa tärykalvoon?

Nuoretmiehet on pökkelöpäitä, niille piti antaa siimaa niin miltei aina hälinöiltä vältyttiin.. pelottavampia oli latebloomerit, sällit jotka alotti tehotreenin melko vanhoina..
Jotenkin se kehityksen tuoma kukkoiluntarve kukisti sen aikamiehuuden seesteisýyden ja kombo oli paha. Koska ne tapaukset oli källejä, harkitsevaisia.
Pahimpia siinäkohtaa ku horppaaminen alko.
Kun siihen järkeen tuli testokuohu mukaan.

On tullu nähtyä kun kundin persoona muuttuu jonkinlaiseksi kurotteluksi kohti terminaattoria tai jotain.
No enimmin ne järkiinty. Mutta muutama tappo ittensä ja joku muu taas otti muita mukaan.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#623

Viesti T-T »

10-20 euroo tunti. siihen haarukkaan menee iso osa. Riippuu firmasta ja ovesta...ja kaupungista.
Jossain paikoissa saa tuohon päälle tippiä 20 senttiä. Jossain 1,5-3 kertaa koko illan palkka plus matkakorvaukset.
Perhanan hankala oikein tarkemmin vastata. Riippuu niin monesta tekijästä.

Tähän siis vastauksena
tohtorismies kirjoitti: Mimmoset ne liksat nykyään on poken hommassa?

Pittää suoha rahhoo lissee...
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Portsarit

#624

Viesti tohtorismies »

T-T kirjoitti: 10-20 euroo tunti. siihen haarukkaan menee iso osa. Riippuu firmasta ja ovesta...ja kaupungista.
Jossain paikoissa saa tuohon päälle tippiä 20 senttiä. Jossain 1,5-3 kertaa koko illan palkka plus matkakorvaukset.
Perhanan hankala oikein tarkemmin vastata. Riippuu niin monesta tekijästä.

Tähän siis vastauksena
tohtorismies kirjoitti: Mimmoset ne liksat nykyään on poken hommassa?

Pittää suoha rahhoo lissee...
Okei, kiitos kiitos.

Pitääpä rueta toheloimaan sitä jv korttia itselleen vihdoin ja viimein. Sitten voisi aloittaa kyselyn noista hommista.

Tuohoon kahteenkymppiin jos pääsisi niin sehän olisi jo ihan ok.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#625

Viesti T-T »

tohtorismies kirjoitti:
T-T kirjoitti: 10-20 euroo tunti. siihen haarukkaan menee iso osa. Riippuu firmasta ja ovesta...ja kaupungista.
Jossain paikoissa saa tuohon päälle tippiä 20 senttiä. Jossain 1,5-3 kertaa koko illan palkka plus matkakorvaukset.
Perhanan hankala oikein tarkemmin vastata. Riippuu niin monesta tekijästä.

Tähän siis vastauksena
tohtorismies kirjoitti: Mimmoset ne liksat nykyään on poken hommassa?

Pittää suoha rahhoo lissee...
Okei, kiitos kiitos.

Pitääpä rueta toheloimaan sitä jv korttia itselleen vihdoin ja viimein. Sitten voisi aloittaa kyselyn noista hommista.

Tuohoon kahteenkymppiin jos pääsisi niin sehän olisi jo ihan ok.
Suoraan niihin palkkoihin on tosi hankala päästä. Mutta eihän tässä nyt kiire mihinkään olekkaan...
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Portsarit

#626

Viesti Clancy B. »

Joo, parhaan palkan saat jos perit joltain tutulta huippuportsarilta paikan joka hoitaa pääosin yksin sitä mahd.rahakasta ovea jossa kk palkka ja tipit. Alat tuuraan ensin lomia ja kun kaverisi lopettaa niin saat paikan. 3500 e / kk vois olla vaikka liksa jos teet 5 pv viikos hyvin. Oluthuoneet, julkkisbaarit yms.vois olla tällaisia. Suhteilla mennään näissäkin ja kynnet pitää näyttää.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Portsarit

#627

Viesti tohtorismies »

No ei varmasti ole kun rahasta puhutaan :)

Meinaan sitä jos saisi vähän jalkaa johonkin lafkaan sisään jne jne.


Ja eihän sitä tiedä mitenkä soveltuva meikäläinen edes noihin hommiin on. Voihan se olla että kahden ekan illan jälkeen jonkun teinihelvetin ovella meikäläinen sanoo että kiitti nyt riitti vaikka melko hyvähermoinen olenkin.

Varmasti Clancy pitää ne kynnet näyttää, en minä nyt ihan lusu ole. Aika hyvä minä olen suustani jonkin näköisen silmän ihmisistä omaan jopa myös.

Ja en kait minä nyt ihan onneton ninjailemaankaan ole. Vaikken mestarismieskään vielä ole.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Portsarit

#628

Viesti Clancy B. »

Ja jos tällainen tekijä jolla olis sulle hommia, on lähipiirissä, ni hän jo sun kynnelle kykenemiset tietääkin :)

Olen juu saanut kuvat että olet railakas tekijä ja näkijä mies.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Portsarit

#629

Viesti tohtorismies »

Ka en tiijä tekijästä, mutten nyt ihan p@skakaan.


Semmonen harrastelija jolla on homma infernaalisessa nousussa.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 25
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Portsarit

#630

Viesti Clancy B. »

No ei sitä rytkykyykyn maailmanennätystäkään ekalla kerralla tehty :) ku ne ampumalangat oli liian löysälle kiristetty...
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 58 kurkkijaa