Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Portsarit

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#601

Viesti T-T »

SirSamuel kirjoitti: Sehän on melkein kirjoittamaton sääntö, että kyl kollegaa jeesitaan sen verran ku tarves on jos ovella alkaa oleen turhan hikiset tunnelmat! Niin ja jos kaverilla on joku naisvirittely eli työt menossa vuoron päälle kotiin asti niin ei sitä suolattais..ainakaan heti... :badgrin:
Molempia asioita olen kans yrittänyt pitää yllä!
Sitten on myös ne (ai jestas kun ovatkin rasittavia ainakin tän suhteen) työkaverit, jotka viettävät lähes koko vapaa-aikansa työkohteella. Ja käyvät ilmottelemassa "hei hei...tuolla yksi näytti ihan just siltä, että se kohta sammuis" "hei tota kannattaa seurata, ja tota....ja tota"
Se on hieno asia, ja hommat on silloin hallussa, kun voi silla suhteellisen rauhaksiin käydä höpöttelemässä kohteella tai ottamassa muutaman työbaarissa, mutta liika on liikaa...
Tai sitten olen niuho! :(
ruuvari
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 164
Lauteille: Syyskuu 2008

Portsarit

#602

Viesti ruuvari »

Tätä hylsyjen lentämistä on kyllä ollut mukava lukea. Vaikka pidemmältikin :)
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#603

Viesti T-T »

Jatketaan rappuralliralliteemalla. Kari määritteli portsarityypit asiakkaan kaatumiseen reagoinnin perusteella perusteella... Entäs jos ei osaa päättää :D
Eli en muista paljon mulla oli ollut työvuoroja pohjalla, mutta vähän kunnon unta kuitenkin.
Yksi kaveri oli kolme kertaa venkoillut eri paikoista itsensä baariin sisään. Oli aivan mitta täysi kaverin kanssa, mutta olin niin väsynyt, että odotin vain että pääsee nukkuun. Lähdin saattaamaan kaveria ulos, joka veti ihan yllättävän jutun. Alkoi vääntämään mua kaksin käsin ranteesta. Väänsikin hyvin, mutta olin sen verran huono uke, että kaverilta meinas lähtee korva mukaan (Mä taidan olla oikeasti joku huono shreddermainos, mutta sillä naamapelillä saa tilanteen aika hyvin käännettyä tasoihin tai eduksi) Ei tullut muuten yhtään ranneotteesta vapautumista mieleen siinä vaiheessa vaikka niitä mun muistaakseni joskus jommankumman kortin kurssilla taidettiin käydä. Mutta juu pääsin venkoillen irti, ja sitten riitti. Kaveria kurkusta ja kylkiläskeistä ja kohti rappusia. Sä saatn!!! perkl...!! Mikä v.ttu siinä on kun ei mene perille!! Pieni otteen parannus, hiiaus, mies jo osiksi ilmassa. Sitten tuntui, että oma pää kysyy itseltänsä, että "tota noin niin...mitähän sä nyt?" Äijä puoliksi ilmasta kiinni ja yhdessä menoksi. Ukkelin ilme menon jälkeen kun se katto mua näytti siltä, että toi on aivan hullu, koska yritin vielä vähän siinä menossa ja lopussa vielä suojella sitä. Samaa mä mietin itsestänikin. Tulin siihen tulokseen, että jos ton tilanteen jälkeen olis mennyt peilin eteen, niin sieltä olis kuva vain käskenyt nukkuun. Loppuihan se ilta. Nilkkaan sattui.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#604

Viesti Kari Aittomäki »

POrtaat on hankalia...
Täytyy kertoo että kerranparin olen antanu vaan vauhtia ja kattonu tuleeko kruuna vai klaava.
Semmostahan se.. ainaki oli.
Nyt onkaikkeja kameroita ja muuta scheissea..

Ja ikivanha sääntöhän on että omassa mestassa ei dokata.
Muutaman voi ottaa ja jatkaa mutta hörppääminen ja muu hevimetalli pelataan jossai muualla.
Poikkeuksia löytyy, meillä oli PH-22:ssa aivan hemmetinmoisia kekkereitä välillä, se oli sosiaaliselta puoleltaan huokeesti paras ikinä!
NAMatööri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 21
Lauteille: Toukokuu 2011

Portsarit

#605

Viesti NAMatööri »

Sillon ku ite aloitin nykyisellä ovella jota frendi pyörittelee ni menin iltaa ennen omaa vuoroani ottaa kaljaa tähän kuppilaan ja kattelin meininkiä, ja frendi jonka hallussa ovi on siinä vähän kertoi tarvittavaa matskua ja vinkkas mahd. onkelmatapaukset.

Pidin kuitenkin sen verran matalaa profiilia kyseisenä iltana että ei tähänkään päivään mennes kukaan asiakkaista muista mua nähneensä sielä kaljalla.

Ja on kyllä jyrkähkö EI mun puolelta, en tule ikinä vetämään kovempaa jurria omalla työmaalla, siitä ei voi jäädä voitolle.
NAMatööri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 21
Lauteille: Toukokuu 2011

Portsarit

#606

Viesti NAMatööri »

Tuli tuossa mieleen Aittomäen viestissä toiseen ketjuun, miten antoisaa sekä opettavaa kahvassa notkuminen on.

Tätä on varmaan sivuttu monen monissa ketjuissa (kenties jopa omakin ketju, ei vaan ole tökkiny omaan silmään).

Millaisia asioita ovella oppiikaan, suurimpana varmaan tuo että alkaa lukea ihmisen ulkoisesta olemuksesta/habituksesta kenestä on illan mittaan harmia, ja kun tässä tarpeeksi kehittyy ja luottaa hajuunsa niin tajuaa suoraan ovella sanoa etten ota sua sisään. Vaikka herra muuten saattais jopa ainakin suht selvinpäin ollakki.
Tosta kun vielä kehittyy, alkaa hahmottamaan keneltä niitä astaloita ja/tai puukkoja voi jo valmiiks pyytää veks ovella, tai nakata suoraan miehen mäkee.
Sekä tietenkin kaikki kenelle maistuu muukin kuin vain viina ja rööki.

Kaikille hommia tekeville on myös varmaan tuhanteen kertaan tullu "tämä" pariskunta josta heti ovella tiedät että alkavat riiteleen kuhan hetken aikaa vetävät viinaa kurkusta.

Tai kenties SE neiti että voit duunikaverilles tuumata et tuli mamma hakeen petikaveria, eikä ole yksin poistumassa.

Sekä paljon paljon muita asioita aikalailla maan ja taivaan väliltä joita voisi kirjoitella tännekkin aika monta sivua, jos vaan rupeaa hetkeksi miettimään.



PS. Tiedättehän tekin keneltä on turha tippiä odottaa ;).
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#607

Viesti T-T »

Tuli muuten vasta näin jälkeenpäin mieleen, että se mun rappuskaveri on oikeesti voinut funtsata mun miettivän että "Nyt riitti! Nyt mennään ja hypätään noi rappuset yhdessä pääeellä alas" Ei ole ihmekään että oli vähän hämmästynyt ilme sillä.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Portsarit

#608

Viesti Aihki »

Älkää ottako tätä ihan kuolemanvakavasti:

Täytyisi näköjään järjestää potkun pokekierros; illan aikana puolitusinaa paikka ja jokaisessa esitelmä paikan pokeista, heidän tavoistaan ja vahvoista ja heikoista puolista, jos mahdollista niin toimintanäytös sopivan mulkeron poistamisesta. Tuolla: "T-T kirjoitti:Mehän voitaisiin pitää turva-alan humanismipäivät.
Nomad pitää syväluotaavan analyysin kirjasta "Järjestyksenvalvojien oikeus minuuteen - Tarina välittämisestä, uhrautumisesta ja palavasta rakkaudesta"" T-T taisi ansaita kertojan paikan.

Kaipaa vielä pientä jatkokehittelyä, ehkä. :occasion5:

Aihki
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#609

Viesti T-T »

Miks mulla tulee tuosta mieleen enemmänkin sellainen missikierros :D
"Moi! mä olen 30-vuotias Testo täältä Pälkäneen kupeesta. Mä toivon maailmanrauhaa, ja että toi saatn karaoke loppuis jo!" Äänestäthän minua...
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Portsarit

#610

Viesti Aihki »

T-T kirjoitti: Miks mulla tulee tuosta mieleen enemmänkin sellainen missikierros :D
Ja mulqvistin hoitelusta annetaan pisteitä tyylistä ja teknisestä suorituksesta.

:perfect10: :perfect10:

Aihki
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#611

Viesti T-T »

Tää nyt ei voi enään enempää sivuraiteille mennä, niin toi koko juttu vaikuttaa
tältä :D

Toi ensimmäinen kaveri sopis kyllä hyvin piirinvartijaksi.

[youtube][/youtube]
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#612

Viesti T-T »

Mistä muuten juontaa juurensa useiden asiakkaiden hokema. "Sä et saa koskea muhun!! Älä koske muhun!! Sä et saa koskea!!
Se jaksaa aina hämmästyttää. Silloin kun rauhallista ja tietty mielentila, niin tulee etusormella tökkästyä esim. olkapäähän, että hihii sainpas koskea!!, ja eikö muka saa edes kutittaa? Yllättävän harvoin kuitenkin mennyt painiksi.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16107
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#613

Viesti Kari Aittomäki »

Mulle tota koskemattomuuttaan kerran julisti miltei parimetrinen slimfit-pukeutuja.
Äärimmäisen korrekti kaikin puolin, arrrtikuloi oikeen äärimmäisen huolellisesti ja tukka oli vedelty huolellisesti lakalla jakaukselle.

Pikkujoulu-aikaa, luonnollisesti.
En muista mistä se kärhämä alko mutta jotain tuupiskelua siinä kai oli.
Ja joku tästä pukeutujaseurueesta alko kovasti huutamaan.
Se oli melko alkuiltaaki vielä..
Menin paikalle ja kattelin jotta jaaha, siinä oli eräs vakkari toisena osapuolena.
Kävi ilmi että nää Pukeutujat ois alkanu paukuttaa päätään tälle farkku-kundille..
Mulle tuli haju että seurueen daameista yksi tai useampi oli sitämieltä että kyseinen kundi ois magee..
Ja olihan se, tarroineen kaikineen, toisen polven diinari ja sekopäärenttu. Hyvä vakkari, useimmiten kunnolla.
Hoiti jutut ulkona.

Kehotin miltei elekielellä tapausta jättään sikseen.. se ois voinu räjähtääkki kyllä. Mutta nyt se totteli ja painu.
Nää nousujohteiset alko sananmukaisesti älyttömän soiluamisen ja mulle!
Kuinka tuo häirikkö on pakko juurikin nyt heittää ulos osv..
Mä olin että niinku hä, johan se meni ja tehän sen naamailun aloititte..
Mutta ei, hyviä neuvoja ja käskyjä sateli.
Naurelin ja käännyin lähteäkseni, kun tää mahtikukko pomppaa eteeni ja kokee pysäyttää lähtöni Arvovaltaisella Ääänellä ja Kämmenellä!
Laitto siis kätensä rintaani vasten ja oli sitä mieltä että tottele!

Mä olin sitämieltä että piere pelle ikeniin, otin vastaotteen ja vähä puristin sitä vetisenhikisen taikinaista kättä. Iljettävä olento.
Valahti miltei polvilleen ja alko huutaan juurikin tuota ei-saa-koskea-sulla-ei -ole-oikeutta-koskea..

Minähän en taaskaan malttanut..
Kostutin peukkua ja smurrasin rillinsä suttasiksi.
- Mutta mäpäs voin halutessani juurikin niin tehdä, lällällää! Lopetappa se huutaminen, häiritset meidän asiakkaita. Jos ei kapakassa käyttäytyminen onnistu niin menepä vaikka Linnanmäelle karuselliin juomaan jaffaa. Moido.

Tulihan siitä taas kuhinaa ja valituksia ja plääplää.
Mutta onneks kapakanvetäjä oli tuolla kertaa realisti.
Siten että ne vakkarit on tärkeämpiä ku tärkeilevät pistäytyjät.

Vaikka kenkää tuoltakin lopulta tuli.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 6238
Lauteille: Joulukuu 2010

Portsarit

#614

Viesti Aihki »

Kysymys: onko Potkun arvovaltaiselle Pokekaartille tullut vastaan edistyneempiä kamppailuharrastajia, jotka sitten olisivat pistäneet tehokkaammin vastaan? Vai lähteekö ne kiltisti sanottaessa vai eikö ne edes hölmöile? :smt078

Aihki
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Portsarit

#615

Viesti nomad »

Harvemmin edistyneemmät hölmöilee. Pari potkunyrkkeilijäntynkää on pistellyt kampoihin ja yksi sälli joka oli jonkin aikaa tkd:tä harrastellut halusi esitellä tuhannen päissää kuinka multa lentää rööki naamalta ku hää vähän näyttää jotain luonnonilmiöhyppypotkujuttua. Yllättävää kyllä ei mennyt niinkun elokuvissa. Joka toinenhan on puheissaan maailman kovin mma-jätkä nykysin kun se on muodissa, mutta noi on ainoat mitä tiedän varmaksi.
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa