Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Portsarit

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Portsarit

#646

Viesti Mjölnir »

Kuva
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Portsarit

#647

Viesti MikaM »

The website "http://postimage.org/image/2wxai91r8/" is filtered under the denied category "Sex;Adult Material"
Kiva yrittää nähdä... huoh, joskus on täällä vaikeaa.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 22

Portsarit

#648

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

MikaM kirjoitti: The website "http://postimage.org/image/2wxai91r8/" is filtered under the denied category "Sex;Adult Material"
Kiva yrittää nähdä... huoh, joskus on täällä vaikeaa.
FTFY
Kuva
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Portsarit

#649

Viesti MikaM »

FTFY what? Ja toi kuva ei näy. Ällös murehdi, onkelma on minun, joskus vain tulee avauduttua.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 22

Portsarit

#650

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

MikaM kirjoitti: FTFY what? Ja toi kuva ei näy. Ällös murehdi, onkelma on minun, joskus vain tulee avauduttua.
Mä luulin korjanneeni sen sulle. Siis imgur on myös blokissa vai? Mistä sä selaat?
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Portsarit

#651

Viesti MikaM »

Imgur? Äijä puhuu klingonia tai jotain. Oot varmaan Seinäjoelta :). Mun duuniserveri blokkaa mitä sattuu välillä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Portsarit

#652

Viesti Pyjamasankari »

On varmaan ollu ennenkin, mutta pistetääs taas tänne jos joku ei oo nähny.

Bouncer - A short film by Geoff Thompson
[youtube][/youtube]
VVV
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 61
Lauteille: Elokuu 2010

Portsarit

#653

Viesti VVV »

Käyttääkö portsarit munareita? :D
Melkoinen miäs.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#654

Viesti Kari Aittomäki »

Olen käyttäny joskus kasari-aikoina, hammassuojia myös.
Olen tönöttäny Kari Uodin residenssissä vuorokauden munareissa, hiosti.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Portsarit

#655

Viesti jussip »

Kari Aittomäki kirjoitti: Olen käyttäny joskus kasari-aikoina, hammassuojia myös.
Olen tönöttäny Kari Uodin residenssissä vuorokauden munareissa, hiosti.
Nyt vahvasti aiheen sivusta, tuli Uotista mieleen että pitikin tarkistaa mitähän on viimeksi kirjoitellut blogiinsa, siellä kun on joskus aika mielenkiintoisia tekstejä. Viimeisin päivitys:

http://www.kariuoticonsulting.fi/blog" onclick="window.open(this.href);return false;
Kari Uoti kirjoitti: Real Hero

Montako jääkiekkoilijaa maailmassa on, entä keihäänheittäjää, kuulantyöntäjää, kaikenlaisia lajeja, joissa järjestetään kisoja ja kissanristiäisiä, joiden voittajista tehdään tarinoita suurella siveltimellä kaikissa medioissa. Kansa tarvitsee idolinsa, voittajat, mestarit, joiden suorituksia voi katsoa ylöspäin ja ihailla.

Nyt olisi tähän joukkoon syytä lisätä uusi laji, uudet tekijät, nykyajan gladiaattorit, jotka ottavat mittaa miehestä, ilman keppiä ja mailaa, paljain käsin pyrkien voittamaan toisen reilussa mittelössä lajissa, joka on auki kaikille, nuorille ja vanhoille, miehille ja naisille.

Hannu Karjalainen voitti kesäkuun alussa maailmanmestaruuden brasilian jujutsussa Kaliforniassa järjestetyissä kisoissa. Hän ei voittanut maailmanmestaruutta yksin omassa luokassaan, sinivyöt - raskas sarja, Hannu voitti myös sinivöiden avoimen sarjan, kaikkien painoluokkien parhaat. Hän on kaksinkertainen maailmanmestari, joita ei turhan paljon missään lajissa ole.

Hannu on huippu-urheilija, joka nöyrästi on tehnyt töitä menestyksensä eteen. Tammikuussa hän voitti hopeaa euroopanmestaruuskisoissa, nyt mitali kirkastui. Ei sattumalta, vaan kovalla työllä. Ukko treenaa 12 kertaa viikossa ja ottelee kaikkia ja kaikkea vastaan.

Hannu edustaa Suomen johtavaa brassijujutsuseura BJJ centeriä, jonka toinen edustaja, Janne Autio voitti purppuravöiden pronssia maailmanmestaruuskisoissa. Huima saavutus tämäkin.

Maailmassa on brassijujutsun harrastajia enemmän kuin jääkiekkoilijoita, keihäänheittäjiä tai näiden sukulaisia yhteenlaskettuna. Laji on suuri ja siinä on laaja ja kovatasoinen kilpailutoiminta. Nyt olisi aika nostaa oikeat sankarit näkyviin ja antaa heille arvo, joka heille kuuluu. Halonen voisi laittaa Hannun linnan kutsulistalle, minne maailmanmestarit perinteisesti kuuluvat.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#656

Viesti Kari Aittomäki »

Juu, Uotihan tosiaan treenaa, tai ainaki treenas.
Sai yksäreitä Orre-vainaalta.

Ja onhan tossa tossa pointti, pieni lajihan se lätkä sinänsä on jamulle oli suuri ylläri kuinka epäfyysisiä ne lopultakin oli.
Osa jätkistä ei jaksanu edes kaleeria loppuun.
Mutta onse silti nastempaa katella ku bjj-sport.
pahve
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9
Lauteille: Tammikuu 2008

Portsarit

#657

Viesti pahve »

Hyva pointti tekstissa, mutta mielestani antaa liikaa arvoa sinivoisten maailmanmestaruudelle, vaikka erittain kova saavutus onkin. Sininen vyo on kuitenkin vasta ensimmainen varivyo, ja ne talla hetkilla maailman kovimmat bjj jatkat kilpailee siita mustan vyon maailmanmestaruudesta.
VVV
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 61
Lauteille: Elokuu 2010

Portsarit

#658

Viesti VVV »

Mites sit käytetäänkö niitä nykyään kuinka paljon? ....Tässä yritän pohdiskella kaivoiko se onnelan poke muniaan vai laittoiko se munareita paremmin.... :lol:
Melkoinen miäs.
pahve
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9
Lauteille: Tammikuu 2008

Portsarit

#659

Viesti pahve »

VVV kirjoitti: Mites sit käytetäänkö niitä nykyään kuinka paljon? ....Tässä yritän pohdiskella kaivoiko se onnelan poke muniaan vai laittoiko se munareita paremmin.... :lol:
Jos tapahtui helsingin/vantaan onnelassa ni kaivoi munia :D Ei oo munareita nakyny.
VVV
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 61
Lauteille: Elokuu 2010

Portsarit

#660

Viesti VVV »

Siellähän se siika. Helsingin onnelassa siis, mutta noh mikäpä siinä saahan sitä mies munia rapsuttaa jos kutittaa :D
Melkoinen miäs.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 33 kurkkijaa