Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Portsarit

Keskustelua suojelu- ja turvallisuusammateista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
el-jefe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 708
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Asikkala
Yhteystiedot:

Portsarit

#631

Viesti el-jefe »

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30945616


Terästä hermot pokella. Respect.
A.H

Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Portsarit

#632

Viesti PDC »

Toinen video

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30945616" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Portsarit

#633

Viesti SirSamuel »

Kai se tuli reaktiona jostain selkärangasta et "Kaverilla on mutka, yks pudonnu..ja ja kohta putoo lisää jos en tee jotain"! Jälkeenpäin voinu ehkä pienet vibat iskeä. En henk. koht. tunne miestä sen kummemmin mutta veikkaanpa, että melkoinen SWAT terminaattori saa olla jos tapahtuneen kuittaa vaan olan kohautuksella!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#634

Viesti Kari Aittomäki »

Luja jätkä.
Tarjoaisin kaljat jos tapaisin.
Hyvä ettei yrittäny mitään, oli tuo ampuaja senverta vilkkaalla tuulella.
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Portsarit

#635

Viesti airakti »

Hyvin hoiti portsari asiansa, turhaa tossa olisi ollut leikkiä ritaria, palkintoa ei olis tullut.
TimppaA
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 107
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Portsarit

#636

Viesti Kari Aittomäki »

Jep, koska kaverilla oli selkeästi vain yksi kohde.
Ase pysy alhaalla.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 22

Portsarit

#637

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

PDC kirjoitti: Toinen video

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30945616" onclick="window.open(this.href);return false;
Toinen videoko? Täsmälleen sama linkki.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Portsarit

#638

Viesti PDC »

Jaawa kirjoitti:
PDC kirjoitti: Toinen video

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30945616" onclick="window.open(this.href);return false;
Toinen videoko? Täsmälleen sama linkki.
Fuuuuuck....

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30945591" onclick="window.open(this.href);return false;
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#639

Viesti T-T »

Jestas sentään tän nuorison kanssa. Ei saa laittaa niitä tuoppeja takin sisään kun lähtee ulos.
Tai sitten tulee takki märäksi, ja kaikilla on tyhmää...
Samiv
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 41
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Portsarit

#640

Viesti Samiv »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mä olin sitämieltä että piere pelle ikeniin, otin vastaotteen ja vähä puristin sitä vetisenhikisen taikinaista kättä. Iljettävä olento. Valahti miltei polvilleen ja alko huutaan juurikin tuota ei-saa-koskea-sulla-ei -ole-oikeutta-koskea..
....
Mutta onneks kapakanvetäjä oli tuolla kertaa realisti.
Siten että ne vakkarit on tärkeämpiä ku tärkeilevät pistäytyjät.
Kyllä nää vaan on legendaaria juttua ja nauratti taas kun tätä luki. Mutta tottahan tuo kaikki on. Kuinka helpompaa olis pokejenkin elämä kun kaikki asiakkaat vaan olis vakkareita. Yleensä niiden kanssa tietää milloin mistäkin alkaa pipo kiristämään ja ketkä pitää pitää toisistaan erossa ja katsoa perään. Yhtenä iltana lähiöpaikassa jonka ovella monasti tulee päivystettyä tarjoilija tuli sanomaan kun kävi tupakilla:
-Katopas vähän tuon pariskunnan perään. Tuo Jussi on sellainen että kun viinaa saa niin sillä tulee riitaa joko sen muijansa tai jonkun kanssa.
- No ei siinä mennyt kuin 15 minuuttia kun sitä pariskuntaa ovelta pidin ajoittain silmillä niin Herra 47 keräsi kiukkua nyrkkejä pumpaten, alaleuka ulospäin työnnettyjä ja mutkalle väännettynä rautakankena seisten. No kyllä se muijakin sieltä vielä sitten lopulta samaa matkaa lähti kotia kun miehensä ulkona oli 15 minuuttia seisoskellut ostarin pihalla sinne ulostettuna.

Yhtenä iltana tulin hommiin ja tarjoilija kertoi että tänään oli ollut välienselvittelyjä päivällä. Yksi vakkareista oli taas lähdössä istumaan talon leipiin ja oli marssinut sisään paikkaan ja tokaissut toiselle että "lähden huomenna istumaan ja meillä on hommia kesken. Ulos niin selvitetään välit"
Kaverukset menivät ostarin taakse painimaan ja painin jälkeen tulivat takaisin ja istumaan lähtijä vaati itselleen porttikieltoja pariksi kuukaudeksi. Herrasmiehiä, ei aiheuttaneet ravintolalle ja yksin olevalle tarjoilijalle ongelmia ja halusivat jatkossakin juoda oluensa samassa paikassa.

Yleensä tulee vastatttua niille ketkä huutelevat että elä koske, ei muhun saa koskea, et sää tehdä noin että ehei, mulla on suorastaan velvollisuus koskea.Eräs tapaus kyllä lupasi kerran että kun minä tulen Kangasvuoren suljetulle osastolle hoitoon niin hän rääkkää minua siellä joka päivä. Totesin kyllä vieden vähän pohjaa tältä lupaukselta että ei taida minua silloin se paljoa haitata.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 63
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Portsarit

#641

Viesti T-T »

Tosta filminpätkästä (varsinkin kun asiat tuntus olevan nyt aikas hyvin) niin voi ottaa kyllä oppia siis jos... iso jos!.. haluaa laittaa sen viitan selkään.
Esim. minkälaista se asekaverin kehontoiminta aseen kanssa on, etäisyydet, muut ympäristön ärsykkeet jotka voi laukaista koko homman.Ei se paljon vaadi jos sitä haluaa reenata. Itte oon ainakin sen verran jakomielinen, että saan aika helposti modattua itseni tuollaiseksi hermostuneeksi asekäsittelijäksi. Meno on sekavaa ja vauhdikasta, mutta niin on tarkoituskin.

Onko muuten, ei taida olla samaa porukkaa, joka aikanaan pyöritti alebaarin ovee siinä asemanrakennuksessa?
taikaviitta
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 611
Lauteille: Maaliskuu 2011
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Hokutoryu Ju-jutsu
Sivulajit: Kobukai Kobudo / Sutekki ryu Bojutsu
Takalajit: EKJT

Portsarit

#642

Viesti taikaviitta »

T-T kirjoitti: Onko muuten, ei taida olla samaa porukkaa, joka aikanaan pyöritti alebaarin ovee siinä asemanrakennuksessa?
Ei ole sitten yhtään samaa porukkaa enää töissä. Siinä vaiheessa kun Pikajuna asemarakennuksesta loppu ja aikanaa nykyseen paikkaan siirty, niin vaihtu firma ja kaikki tekijät.
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Portsarit

#643

Viesti Presenter »

Samiv kirjoitti: Eräs tapaus kyllä lupasi kerran että kun minä tulen Kangasvuoren suljetulle osastolle hoitoon niin hän rääkkää minua siellä joka päivä. Totesin kyllä vieden vähän pohjaa tältä lupaukselta että ei taida minua silloin se paljoa haitata.
Satutko työskentelemään pubissa, jonka nimi viittaa erääseen pieneläimeen?
Samiv
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 41
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

Portsarit

#644

Viesti Samiv »

Presenter kirjoitti: Satutko työskentelemään pubissa, jonka nimi viittaa erääseen pieneläimeen?
Täytyi vähän aikaa käyttää älynystöröitä ja en mä nyt ihan varma vielä tästä yhden pisteen vihjeestä ole, mutta ilmeisesti meinaat legendaarista Pupujussia? Asiakkaana olen tainnut kaksi kertaa kylläkin käydä mutta en ole siellä ollut töissä.
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Portsarit

#645

Viesti Presenter »

Kyllä, sitä juuri. Tuli tuosta Kangasvuoren suljetusta mieleen vaan, kun eräs tuttu on siinä Huhtakeskuksen R-kioskilla töissä ja siellä näitä mielenkiintoisia asiakkaita käy, niin varmaan Pupujussissa myöskin jonkin verran...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 28 kurkkijaa