Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kyokushinkai karate

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Hokkinen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 255
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Nygrenin leiri

#316

Viesti Hokkinen »

Osut vaan kaikille!

Mä passaan tuon Ruotsin leirin. Olen virittelemässä marraskuulle Kiukkarimatkaa ulkomaille, joten säästelen fyrkat siihen reissuun. Nygren veti joskus 20 vuotta sitten Kokondolle yhden kesäleirin ja hyvää oli opetus jo silloin.

terveisin Sörkan sosai :D
java
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 18
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Nurmijärvi

#317

Viesti java »

osu!

Hauska lukea, että tätä keskustelua käydään hyvässä hengessä! Itselläni on kiukkariharjoittelut jäissä toistaiseksi. Terveisiä kaikille lajin parissa touhuaville! Palataan taas kehiin myöhemmin...
Lehe
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 198
Viestit: 1196
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Saaristo

#318

Viesti Lehe »

OSU!

Pakko laittaa nettiinkin kesken työvuoron..

Kiukkusikapoijaat kävivät PM-kisoissa, Karppisen Villelle pronssia ja Karppisen Ossille hopeaa. Eivät edelleenkään ole veljeksiä, paitsi ehkä sielultaan. Kovia ukkoja sanon minä. Ja ison pokkauksen paikka, kyyti oli kovaa.

Lisää kisareportashia, kunhan töiltäni ehdin ja saan poikain kanssa juteltua.. Seuraava kotimainen edustus sitten Tammikuussa MM-kisoissa.

Pakko vielä heittää provona, että oliko jollain vielä Sempai Hallamaan opetuslahjoista epäilyksiä?
Se mikä ei tapa, sattuu s-tanasti..
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 110
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#319

Viesti MarkkuT »

:thumbsup:
Ain't no one.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 83
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#320

Viesti Mika »

:occasion5:

Odotamme kommentteja kisaajilta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 930
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#321

Viesti Eizei »

Onnittelut!
Antti Junikka
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 60

#322

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Mitä?? Tuliko menestystä vaikka teillä ei ole 170 treenaajaa?? Hähä, onnittelut... :thumbsup:
Hokkinen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 255
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tanskan kisat

#323

Viesti Hokkinen »

Osu kaikille ja terveiset Tanskasta.

Olin katsomassa noi mainitut kisat ja kisauutisointi on oikein onnistunutta. :shock:

Koko kisoissa oli 8 aikuista ottelijaa, joista kaksi senioria. Ossin ja Villen sarjassa oli 3 matsaajaa. Joten pronssi tuli häviämällä molemmat matsit ja hopea voittamalla oma treenikaveri.

Koitetaan nyt pysyä tän hypettämisen kanssa jossain rajoissa. Kukaan suomalainen ei voittanut yhtään ulkomaista vastustajaa. Ossi otti ihan OK matsia, mutta harjoittelu kärsii treenivastustajien puutteesta.

Kiukkarin eteen pitää tehdä duunia Suomessa vielä tosi paljon. Eli koitetaas tehdä hommia, eikä viritellä näitä hypejuttuja.

Hokkinen
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 60

#324

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Miten shiai ottelijat pärjäsivät kisoissa?
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#325

Viesti Jussi Häkkinen »

luupää kirjoitti: Miten shiai ottelijat pärjäsivät kisoissa?
En usko, että olivat mukana. Kyseessä kuitenkin on eri tyyli, jonka liittoyhteydet (jos niitä on) ovat erilaiset.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Hokkinen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 255
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

kisat

#326

Viesti Hokkinen »

Emme kuulu Unioniin, joten ukkoja ei ollut kehissä. Olin paikalla ihan mielenkiinnosta.

Hokkinen
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 110
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#327

Viesti MarkkuT »

Mulle on jostain tullut käsitys, että kisojen avoimuus olisi jonkinlainen perinne knockdownsysteemeissä. Onkohan tuossa mitään perää?
Ain't no one.
Hokkinen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 255
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

kisoista

#328

Viesti Hokkinen »

Oon miettinyt itse samaa asiaa. Mulla ei ole ihan varmaa tietoa, mutta sama käsitys mullakin on aina ollut. Käytännössä ei varmaan "ulkopuolisia" kisoissa paljon käy.

Jokainen Kiukkari -liittokin pitää ihan omia kisojaan. Eli vaikka laji on sama ei toisen liiton kisoissa käydä.

Hokkinen
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 60

#329

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Eli ymmärsinkö nyt oikein; vähättelet lapsenkengissä olevaa kotimaisen kyokushinin kisamenestystä, vaikka yksikään Sinun oppilaistasi ei osallistunut kisoihin?
MarkkuT kirjoitti: Mulle on jostain tullut käsitys, että kisojen avoimuus olisi jonkinlainen perinne knockdownsysteemeissä. Onkohan tuossa mitään perää?
Kyllähän niitä "open" kisoja järjestetään jonkun verran…
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 70
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: kisoista

#330

Viesti TimoS »

Hokkinen kirjoitti: Eli vaikka laji on sama ei toisen liiton kisoissa käydä.
Hieman :ot: mutta tuo tuntuu olevan aika yleistä. En muista ainakaan, että Suomen Shorinji ryu yhdistyksen järjestämissä kisoissa olisi tyylin ulkopuolelta ollut kisailijoita, vaikka ne kisat (käsittääkseni) avoimet ovat.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 68 kurkkijaa