Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ishin ryu Jujutsu ja karate, onko näillä mitään yhteyttä ?

Japanilaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18970
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Ishin ryu Jujutsu ja karate, onko näillä mitään yhteyttä ?

#16

Viesti Andy »

Nyt ollaan karaten kovimmassa ytimessä. Kyseinen taistelija edustaa siis Zen Ishhinryu Karatea. Toimittaja on boldauksesta päätellen kuvitellut, että Renshi on osa miehen nimeä.
Yli tuhat moottoripyörää ajoi intialaisen karatekan yli – Katso videolta miten miehelle kävi

Karateka loi uuden maailmanennätyksen


Renshi Pradeep Babu, 23, karateka teki maailmanennätyksen, jossa 1 222 moottoripyörää ajoi hänen kehonsa päältä.

–Minun valmentajamestarini teki vastaavanlaisen ennätyksen vuonna 2009, jolloin 1001 moottoripyörää ajoi hänen päältä. Hänen toiveensa oli, että joku oppilaista rikkoisi tuon, joten olen erittäin ylpeä, että se olin minä. Tietenkin haluan, että joku minun oppilaista pistää paremmaksi joku päivä.
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/f ... ac41535718

https://zenkarate.org/
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Ishin ryu Jujutsu ja karate, onko näillä mitään yhteyttä ?

#17

Viesti TimoS »

Oevoe. Mitähän tuokin oli todistavinaan?! Kiinnitin tosin huomiota täysin epäolennaiseen seikkaan tuolla videolla, nimittäin tuon maassamakaajan vyön raitoihin. En muista ennen nähneeni okinawalaisissa tyyleissä käytettävän tuollaista merkintätapaa, että raitojen määrällä ilmaistaan monesko dan kantajalla on. Siellä kun yleensä käytetään max. 5 raitaa, yleensä vissiin vain kolmea ja ne eivät suoraan kerro monesko dan on kyseessä. Ai joo ja toinen epäoleellinen seikka videolla oli, että jollakulla näytti olevan punainen vyö. Se taas normaalisti indikoi 10. dania, enkä oikein usko, että sellaisesta oli tuossa kyse
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18970
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Ishin ryu Jujutsu ja karate, onko näillä mitään yhteyttä ?

#18

Viesti Andy »

Markkinointitempauksena tuo on tietysti varsin onnistunut. Harvemmin on intialaisesta karatenäytöksestä kirjoitettu Suomen lehdistössä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 66 kurkkijaa