Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Double Dragon Kungfu

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Scalier
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 165
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

.-.-

#31

Viesti Scalier »

Ha, muistankin että tässä on tullut huhuja jostakusta TOISESTA Hepusta joka osaisi tuota lajia, joka asuisi Lappeenrannassa. Hmm.. elikkä hän on alkanut opettaa lössiä? Voi, surullista. :lol:


*korjaus: Typoa*
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Double Dragon Kungfu

#32

Viesti Andy »

Eka sivun linkistä http://www.doubledragonkungfu.ca/main.cfm" onclick="window.open(this.href);return false; löytyi esittelyvideo koulusta.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3b70E80s91o[/youtube]

Jo tuon muutaman sekunnin pätkän perusteella näkee, että potkunyrkkeilyä kaverit ainakin osaavat kohtuudella. Tuskin ne nyt millekään Badr Harille pärjäävät, mutta ihan selvästi osaamista on. Wushupuolesta olen tietysti ihan maallikko sanomaan, mutta kyllä sitäkin ainakin harjoiteltu on ja liikkeet ovat sujuvia myös aika nuorilla lapsilla, joita siellä treenaa.

Missään tapauksessa tämä ei ollut sellainen pelle-esitys kuin keskustelusta voisi päätellä. Toki niillä on ollut viisi vuotta aikaa kehittyä, mutta kehittyminenkin vaatii sitä, että perusteet on ainakin kunnossa.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Double Dragon Kungfu

#33

Viesti Totte »

Ja potkun oma Nico pääkouluttajana :D
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa