Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Minun tieni Kung-Fun maailmassa

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Snake-Master
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 168
Lauteille: Tammikuu 2017
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Käärmetyylin Kung-Fu/Snake style Kung-Fu
Sivulajit: - Kuntopotkunyrkkeily/Fitness Kickboxing (2010-2016)
Takalajit: - Aikido (2008-2009)
- Thainyrkkeily/Muay Thai (2008)

Minun tieni Kung-Fun maailmassa

#31

Viesti Snake-Master »

jonne.härkänen kirjoitti:
Snake-Master kirjoitti:Tuli tuossa aamulla taas pohdittua eri Kung-Fun tyylisuuntia. Jos harjoittaisin jotain muuta tyylisuuntaa, olisiko ne näin paljon elämäntapoja? Mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että ainakin Shaolin Kung-Fu voisi ollakkin.
Eikö ihan mistä tahansa harrastuksesta voi tulla elämäntapa, jos sitä tekee tarpeeksi paljon ja säännöllisesti?
Joo voi, mutta nyt ajattelin minun kannalta, että mikä voisi sopia juuri minulle. Eihän se tavallaan katso, että mitä harrastaa, mutta kuitenkin. En esimerkiksi pysty ajattelemaan, että kalastus, ampuminen tai keiäänheitto olisi minulle elämäntapa.
Mutta ymmärsin pointtisi.
- Taistele kanssani, sinä kurja rotta! Vapauta vihasi, kohtaa pelkosi, anna taitojesi puhua puolestasi!

- Kyllähän jokainen toiselle turpaan osaa antaa, eri juttu että osaako tehdä sen tyylillä!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Minun tieni Kung-Fun maailmassa

#32

Viesti Mika »

Snake-Master, tuolla nuoren miehen innolla luultavasti harrastaisit mitä tahansa kungfua tai muuta kamppailulajia, jonka kokisit omaksesi, ihan samalla pieteetillä. :slight_smile:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Snake-Master
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 168
Lauteille: Tammikuu 2017
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Käärmetyylin Kung-Fu/Snake style Kung-Fu
Sivulajit: - Kuntopotkunyrkkeily/Fitness Kickboxing (2010-2016)
Takalajit: - Aikido (2008-2009)
- Thainyrkkeily/Muay Thai (2008)

Minun tieni Kung-Fun maailmassa

#33

Viesti Snake-Master »

Mika kirjoitti:Snake-Master, tuolla nuoren miehen innolla luultavasti harrastaisit mitä tahansa kungfua tai muuta kamppailulajia, jonka kokisit omaksesi, ihan samalla pieteetillä. :slight_smile:
Kiitos, Mika, rohkaisevasta viestistä. :)
- Taistele kanssani, sinä kurja rotta! Vapauta vihasi, kohtaa pelkosi, anna taitojesi puhua puolestasi!

- Kyllähän jokainen toiselle turpaan osaa antaa, eri juttu että osaako tehdä sen tyylillä!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 52 kurkkijaa