Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Taiji tuishou, avoin treeniryhmä HKI

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5372
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Taiji tuishou, avoin treeniryhmä HKI

#1

Viesti KungFuMiäs »

Melkein jokaisesta isommasta metropolista jossa on elävä Taiji yhteisö löytyy avoin Tuishou ryhmä, johon eri koulukuntien harjoittelijat kerääntyvät yhteen kehittymään ja oppimaan toisiltaan. Lontoossa olen itse käynyt paikallisessa avoimessa Tuishou porukassa vierailemassa joka kerääntyy aina joka lauantai Regeants parkissa. Heillä on yleensä yli 20 henkeä työntelemässä ja useita eri koulukuntia hyvin erilaisineen työntelytapoineen. Olin hämmästynyt kuinka kilpa push handailijat ja perinteisemmät tekijät pystyivät treenailemaan yhdessä harmoniassa. Toiset työntelivät enemmän Voimmalla kun toiset työntelivät enemmän pehmeämmin hakien hienovaraisempia taitoja.

NYT kaikilla Taiji harjoittelijoilla on myös Helsingissä mahdollisuus päästä mukaan tälläiseen porukkaan. Joona, meidän Taiji porukasta, pisti vireille tälläisen työntelyporukan. Heillä on facebookissa ryhmä jossa ilmoittelevat paikkaa ja aikaa, ei muuta kuin liittykää mukaan kaikki jotka olette kiinnostuneita kehittymään Taijissa! https://www.facebook.com/groups/796257070436464/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa