Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Fawang Sin kamppailutaidot

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 864
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Dengfeng
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Fawang Sin kamppailutaidot

#1

Viesti Shaolinsi »

Kuva


Kuva

Kuva

Kuva

Kiinan vanhimmassa buddhalaisessa luostarissa (Fa Wang Si) on aloitettu opettamaan Kung Futa.

Kävin paikanpäällä katsomassa opetuksen tason viime vuoden puolella.

Kung Fu on huonoa ja kallista. Se treeni siellä on 90 % akrobatiaa. En suosittele paikkaa kenellekään. Tämän halusin ihan sen takia tänne kirjoittaa, että kukaan ei erehdy menemään sinne. Vessatkin ovat epämääriä jopa kiinalaisella standardilla mitattuna. :lol:

Rahastusta koko paikka. :) Onko kukaan muu erehtynyt käymään siellä minun lisäksi? Kokemuksia? Jotkut ovat kehuneet sen paikan lihaskuntoharjoittelua, mutta se ei tehnyt kyllä minuun vaikutusta.

[youtube][/youtube]

Tässä on vielä videokuvaa treeneistä. En ole kuvannut itse videota, mutta nuo ylläolevat valokuvat olen itse ottanut. Kivaltahan tuo jokatapauksessa näyttää, mutta en itse oikein tykännyt. Opetuskin oli huonoa keskitasoa. Menin sinne aamupäivästä ja illalla olin jo treenaamassa muualla. Näin tarpeeksi.

Korjatkaa ihmeessä, jos jollakin on parempia kokemuksia paikasta tai sen kung fusta. Voin olla väärässäkin. ;)
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Fawang Sin kamppailutaidot

#2

Viesti KungFuMiäs »

Eiköhän tämä ole aika normi näissä Kiinan jumppakeskuksissa :lol: . Raportoinnin paikka olisi jos löytyisi joku mesta jossa joku oikeasti osaisi kamppailla perinteisellä treenillä :) . Mutta aina on mielenkiintoista lukea mitä kujeita sielä emomaassa puuhaillaan, kiitoksia!
Kuvake
Bananas
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 488
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wild Wild Ouest
Etulaji: Kulttuurinen omiminen
Täytän tänään vuosia

Fawang Sin kamppailutaidot

#3

Viesti Bananas »

Eikä siinä vielä kaikki. Minun nuoruudessani Kiinan vanhin buddhalainen temppeli oli Bai Ma Si.
Eläintyyli: hainyrkkeily ja kukkopaini

"Bananas on ananas Beellä"
Kuvake
Shaolinsi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 864
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Dengfeng
Etulaji: Perinteinen Shaolin 少林拳
Sivulajit: Itsepuolustus

Fawang Sin kamppailutaidot

#4

Viesti Shaolinsi »

Bananas kirjoitti: Eikä siinä vielä kaikki. Minun nuoruudessani Kiinan vanhin buddhalainen temppeli oli Bai Ma Si.
Korjaan: toiseksi vanhimmassa. ;)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 63 kurkkijaa