Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#31

Viesti Mika »

Erittäin hyvä. Varsinkin tuon toiseksi viimeisen kappaleen takia asiasta kannattaakin mainita laajalti 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#32

Viesti carenza »

Mika kirjoitti: Erittäin hyvä. Varsinkin tuon toiseksi viimeisen kappaleen takia asiasta kannattaakin mainita laajalti 8-)
Se vaan ei valitettavasti pitänyt paikkansa vai meinaatko Mika että sifu Francis ei ole samalla tasolla?
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#33

Viesti Mika »

Minähän en osaa tuohon ottaa kantaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Sepalus
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 31
Lauteille: Joulukuu 2008

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#34

Viesti Sepalus »

Hehe, täällähän tapahtuu :) Mahtawaa että tällänen wingikin on rantautunu suomeen! Tuli tosi hyvä fiilis noista Wanin clipeistä!

Nyt kaikki vaan kattomaan Wan Kam Leungin seminaaria helsinkiin, itse ainakin sinne suuntaan. Toivottavasti siellä nähdään muidenkin wingien harrastajia niin ehkä saadaan aikaseks hianoa keskustelua! Najs.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#35

Viesti Mika »

Mika kirjoitti: Minähän en osaa tuohon ottaa kantaa.
Mutta joku muu taatusti osaa, joten mitä sanoo esim. Veka?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#36

Viesti Veka »

Kuva
Minun kantanihan tuli esille jo tuossa artikkelissa ja carenza taisi myös omansa tehdä selväksi. Näistähän ei voi kuin kiistellä, joten parhaiten tuo edellä mainittu selvinnee ottamalla osaa molempien herrojen seminaareihin ja muodostamalla oman käsityksensä siltä pohjalta. :)
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93914
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#37

Viesti Mika »

Heh, jaa, nää on näitä... :)

No, tässä on jonkinlainen näkemys sukupuista. Taidoista tuo artikkeli ei tietenkään kerro.

http://en.wikipedia.org/wiki/Branches_of_Wing_Chun" onclick="window.open(this.href);return false;
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#38

Viesti carenza »

Mika kirjoitti: Heh, jaa, nää on näitä... :)

No, tässä on jonkinlainen näkemys sukupuista. Taidoista tuo artikkeli ei tietenkään kerro.

http://en.wikipedia.org/wiki/Branches_of_Wing_Chun" onclick="window.open(this.href);return false;
Niinpä, sillä tuonhan mukaan olen samalla tasolla sukupolvessa/opettajalinjassa kuin.. :D

Vaan jep, parhaiten selviää paikan päällä harmi, että Suomi on näinkin pitkä maa.
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Asgeir
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 250
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Meilahti

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#39

Viesti Asgeir »

Kummatkin kiinnostaa aivan perkuleesti, joten tulisiko järjestää seuraavanlainen testi: käyn seminaarit läpi ja todistajien läsnäollessa ottelen itseäni vastaan todistaen toisen tyylin paremmuuden. :badgrin:

Vakavissaan puhuessa, Hipkolla tulee muuten oleskeltua ja Ouluun on aina kiva mennä. Carenza, millä prosenteilla edustatte Jkd Finlandissa Jiu Wania ja millä Inosanton oppeja?
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#40

Viesti carenza »

Asgeir kirjoitti: Kummatkin kiinnostaa aivan perkuleesti, joten tulisiko järjestää seuraavanlainen testi: käyn seminaarit läpi ja todistajien läsnäollessa ottelen itseäni vastaan todistaen toisen tyylin paremmuuden. :badgrin:

Vakavissaan puhuessa, Hipkolla tulee muuten oleskeltua ja Ouluun on aina kiva mennä. Carenza, millä prosenteilla edustatte Jkd Finlandissa Jiu Wania ja millä Inosanton oppeja?
Asgeir: otetaan sitten nauhalle nuo testit ja pistetään youtubeen niin saavat muutkin arvostella ja arvioida :D

Ei vaitiskaan. Ja olet aina tervetullut Ouluun semeilemään. Heititpä pahan....hmm..Street Survivalhan on varmaankin 90% wingiä ja nimenomaan Jiu Wan/Francis/Rister akselilta joten johan tuossa on varmaankin lähes neljäsosa koko curriculumista wingitettynä. Tosin meidän JKD on saanut vaikutteita myös Francikselta eikä pelkästään Hartsellilta ja Inosantolta eli tuoltakin löytyy pinnoja. Hitto, varmaankin 40% kokonaisuudesta on nykyisin wingiä!

Loput sitten Inosantoa (ja Risteriä tietty). Niin se maailma muuttuu, vasta viime vuonna laskeskelin, että 70% on WHK:sta Kalia...noh tuo SS muutti kuvioita ja sitä kautta muuttui koulun nimikin jne.

Oliko riittävän sekavaa :D
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#41

Viesti bodyguard »

Asgeir kirjoitti: Ouluun on aina kiva mennä.
Ootko käyny lääkärillä viimeaikoina?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#42

Viesti Elina »

Luin juurikin puolisen tuntia tuon jutun Uudesta Porista. Oli vieläpä näkyvällä paikalla ja heti lehden alussa! :) Toivottavasti tulee paljon kiinnostuneiden yhteydenottoja.
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#43

Viesti Veka »

Joo, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :smt003
Tähän mennessä ainakin tullut ihan positiivista palautetta tuosta, joten kaipa sen joku on huomannutkin. :D
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#44

Viesti Veka »

Kuva
Sifu Wan Kam Leung Seminaari Helsingissä 9.2.2008
Iso kiitos mukana olleille ja erityiskiitokset Timolle (HIPKO) avusta. :bow:
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#45

Viesti Veka »

Uudessa Budoka-Lehdessä (1/2009) artikkeli Sifu Wan Kam Leungista. 8-)
http://www.budokalehti.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 17 kurkkijaa