Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

Kiinalaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#196

Viesti Kyynikko »

Henkilökohtaisesti omaa mielenkiintoani lajiani kohtaan lähinnä vähentää jos siitä (tai sen liiton toiminnasta) saatava informaatio rajoittuu pitkälti (ei toki pelkästään) kuviin t-paitaisista ihmisistä pitämässä toisesta kädestään kiinni.

Jos haluaa pitää lajia esillä (ja saada uusia harrastajia) on lyhyet kirjalliset kuvaukset leireistä, tai *gasp* valokuvat/videot jostain liikkeessä tapahtuvasta toiminnasta huomattavasti informatiivisempia kuin kuvat aina samoista miehistä mutta eri huoneissa katsomassa kameraan.

Koska tätä muutakin materiaalia tässä ketjussa on, niin oletan että sitä osataan ja halutaan myös tuottaa.

Sitä en tiedä miten mantikset hyötyisivät siitä että täällä olisi v-tusti kuvia (todnäk krapulaisista) t-paitoihin pukeutuneista nuorista miehistä katsomassa kameraan pidellen toisesta kädestään kiinni.

"Hei on meillä toimintaa vielä oikeesti, kattokaa vaikka tota digikuvan päiväystä!!!!!"

:D :D

Ja nämä kuvathan eivät haitta minun elämääni lainkaan. En vain ymmärrä, en. Onhan tommoset kivoja muistoja leireistä jne. Siis kotialbumissa. Netistä en ole niin varma...;)
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#197

Viesti Mika »

Kuten sanoit, tässä ketjussa on myös muuta materiaalia kuin kuvia. Kuvillakin laji silti pysyy otsikoissa ja siten mielissä. Veka on tehnyt porukkansa kanssa hyvää työtä lajinsa eteen muutenkin.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#198

Viesti Andy »

Veka kirjoitti: Istuminen on "perinne", "valtaistuin" ei. Sen vuoksi tässäkin kyseessä vanha nojatuoli joka nyt valitettavasti sattuu ainoa tarjolla oleva istuin tuolla salilla olemaan.
Arvelinkin, että istuimen malli ei olisi kovin tärkeä, koska Wan Kam Leungille kelpaa jakkara.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#199

Viesti Kuhmu »

Pruukataanhan noita yhteiskuvia ottaa leirin päätteeksi monista muistakin lajeista ja linkittää milloin minnekin. Minua ei häiritse nuo kuvat. Kukin tavallaan. Kiinnostava tuo Wan Kam Leungin praktikaali näkemys Wing Chunista.
Kumma kyllä minua ei ole häirinneet nuo leirien päätteeksi otetut kuvat alkuunkaan, eivätkä ne ole vähentäneet kiinnostustani ko. lajiin.
”You must enjoy this”.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#200

Viesti Elina »

Leirikuvat kuuluvat asiaan. Ja tuommoiset perinteiset kiinalaistyyliset versiot ovat niitä parhaimpia.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#201

Viesti JanneM »

Mä aina petyn jos kuvassa ei ole Josh Barnettia....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#202

Viesti Kuhmu »

JanneM kirjoitti: Mä aina petyn jos kuvassa ei ole Josh Barnettia....
:smt003
”You must enjoy this”.
Kuvake
Invictus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1082
Lauteille: Marraskuu 2006

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#203

Viesti Invictus »

Eipä minkäänlainen lajin esilletuounti taida kaikkia tyydyttää. Joko naureskellaan sitä, että se kamala heavy rock musiikki soi taustalla kun on the street juttuja nopeilla leikkauksilla ja ne tribaalitatuoinnitkin ehkä vilahtaa tai sitten toisaalta haukotellaan kun kuvamateriaalissa näkyy vain henkilöitä rivissä t-paidoissa tai valkoisissa kylpytakeissa. Itse olen sitä mieltä, että etenkin nuorempia harrastajia varmasti houkuttelisi "toiminnantäytteinen" videomateriaali - tässä nyt kunnostautuneet perinteisistä tai "perinteisistä" lajeista suomessa ainakin esim. hokutoryu, sin moo hapkido, shukokai karate ja jotain muita (nuo nyt sattui tulemaan ensimmäisenä mieleen...)... Youtube sukupolvi saattaa helpommin tulla niille saleille katsomaan, että mikä on homman nimi ja ehkä jopa jäädä treenaamaankin jos ja kun on etukäteen esitettävää todistusmateriaalia, että niissä printeisissäkin lajeissa tehdään muita kuin huidotaan ilmaa :D No tämä taasen meni vähän offtopiciksi. Tai aika paljonkin. Olikohan tästä lajien esilletuonnista/markkinoinnista omakin aiheensa noh... Topiciin palatakseni - ei minuakaan kyllä nämä kuvat häiritse.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#204

Viesti Kuhmu »

Mahtavatko kaikki lajit edes haluta pilvin pimein uusia treenaajia? kaikessa on puolensa.
”You must enjoy this”.
Kuvake
Invictus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1082
Lauteille: Marraskuu 2006

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#205

Viesti Invictus »

Kuhmu kirjoitti: Mahtavatko kaikki lajit edes haluta pilvin pimein uusia treenaajia? kaikessa on puolensa.
Eivät varmasti... Tämän nyt tosin ajattelin olevan melko pitkälti itsestäänselvyys.
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#206

Viesti Veka »

Sifu Wan Kam Leung and Kurata Yasuaki 8-)
[youtube][/youtube]
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Congi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 109
Lauteille: Elokuu 2006

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#207

Viesti Congi »

" onclick="window.open(this.href);return false;

Laitetaan tälläinen linkki tänne kun tätä ei muuten helpolla löydä.

01:23 -06:20 kohdassa Practical Wing Chunin osuus.
Biu Ji, Chum Kiu ja Siu Lim Tau. :)
T.Congi
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#208

Viesti Veka »

Suuret kiitokset linkistä. 8-)
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Veka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 143
Viestit: 420
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Pori

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#209

Viesti Veka »

Tuolta löytyy kiinnostuneille kuvia taannoiselta Amsterdamin summer campilta. ;)
(kuvien katselu ei vaatine kirjautumista)
"Kun mä katson näitä mun käsiä, niin mä ymmärrän että jonkin suuremman asian instrumentteja ne on."

Veka
http://practicalwingchun.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Congi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 109
Lauteille: Elokuu 2006

Wan Kam Leung Practical Wing Chun Kung Fu

#210

Viesti Congi »

Jostain syystä kukaan ei ole vielä postannut tätä.
Practical Wing Chun Shanghai.
" onclick="window.open(this.href);return false;
T.Congi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 28 kurkkijaa