Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Liikaa alueita...

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Kuulostaako idealta sinusta hyvältä vai huonolta?

Hyvä idea, kannatetaan!
12
36%
Huono idea, ei nappaa!
16
48%
En osaa sanoa
5
15%
 
Ääniä yhteensä: 33

Kikudo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 291
Lauteille: Joulukuu 2004

#31

Viesti Kikudo »

kai se nyt on ihan sama. jos on yksi alue joku valittaa. jos on 100 aluetta joku valittaa. saahan sitä ehdottaa mutta jokaisella on se oma mielipide.
Serpent
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 167
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Turku
Etulaji: vapaa
Takalajit: senshido, defendo, bjj, lukkopaini, tang lang kung-fu, choy lee fut kung fu

#32

Viesti Serpent »

Minä olen vähempien pääalueiden kannalla ehdottomasti, mutta ei minua tämä nykyinenkään niin vaivaa. Lähinnä se vaan nopeuttaisi selaamista, kun ei tarvitse jokaista aihealuetta erikseen katsoa, että onko luettavaa, jaa ei ja sitten merkitään viestit luetuiksi.

Samoin noin UI:n kannalta on vähemmän skrollattavaa hiirellä, jos pääalueita olisi vähemmän. Mutta ei silti mikään erityisen tärkeä asia minulle.

- Serpent -
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#33

Viesti Tohtori Krabola »

Näin äkkiseltään tuntui aika laajalle levinneeltä tämä foorumi, mutta sen hyvät puolet on siinä että jokainen (tai ainankin yrittää) löytää itseään kiinnostavat jutut. Eihän niistä korealaisista lajeista tarvii lukea jos ei nappaa...
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#34

Viesti JanneM »

Ma taas ihmettelen, etta minkatakia ihmiset ei kayta "lue viime kayntisi jalkeen tulleet viesti" toimintoa...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 18977
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#35

Viesti Andy »

Siksi, että sillä tavalla joutuu seulomaan asian "Ilokaasuteltan", "Linkkivinkkinurkan" ja "Kahvilan" sisältämän roskan keskeltä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Hutkija
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 79
Lauteille: Helmikuu 2005

#36

Viesti Hutkija »

Andy kirjoitti: Siksi, että sillä tavalla joutuu seulomaan asian "Ilokaasuteltan", "Linkkivinkkinurkan" ja "Kahvilan" sisältämän roskan keskeltä.
Itselläni oli tänään ensimmäistä kertaa loggautuessani sisään 31 uutta viestiä, joista 5 tai 6 liittyi suoraan treenaamiseen (eli oli joko dojo, dojang tms. osiossa) ja siis suoranaisesti itseä kiinnostavaa asiaa.

Toisaalta on ihan kiva että täällä voi keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta välillä tuntuu siltä, että kaikenlaisia Matti & Mervi -postauksia tulee päivässä paljon enemmän kuin varsinaista asiaa. Ei tämä mikään suuri ongelma ole ja myönnän että itsekin postaan välillä tarpeettomia juttuja. Tämä onkin lähinnä kehitysehdotus tulevaisuutta varten: enemmän keskustelua kamppailulajeista.
Kikudo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 291
Lauteille: Joulukuu 2004

#37

Viesti Kikudo »

Hutkija kirjoitti: Tämä onkin lähinnä kehitysehdotus tulevaisuutta varten: enemmän keskustelua kamppailulajeista.
ei muuta kuin esimerkkiä näyttämään vain ;)
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#38

Viesti JanneM »

Se taitaa olla vahan foorumi kun foorumi, niin juttua tulee enemman asian vieresta kun itse asiasta.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#39

Viesti mronkain »

Kikudo kirjoitti:
Hutkija kirjoitti:Tämä onkin lähinnä kehitysehdotus tulevaisuutta varten: enemmän keskustelua kamppailulajeista.
ei muuta kuin esimerkkiä näyttämään vain ;)
Nimen omaan, tuo on asia, joka on hyvin paljon kiinni käyttäjistä. Myös moderaattoreilla on tässä oma tehtävänsä. Mutta jos yrittää aloittaa keskusteluja aiheesta, eikä vain synny keskustelua, ei sekään ole kovin hauskaa. Minä olen sitä mieltä että myös keskustelut aiheen vierestä ovat hyväksi, koska
a) käyttäjät oppivat tuntemaan toisiaan
b) keskustelua voi johtaa ihan asiaankin
c) foorumi pysyy "elävänä", jolloin on helpompi kirjoittaa myös aiheesta

- Marko
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 49 kurkkijaa