Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#16

Viesti Mika »

Automaattiluonnosten asetukset näet täältä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#17

Viesti Lasse Candé »

En huomannutkaan Toten viestiä. Aiemmin kun joku muistaakseni whatsappissa valitteli mainoksia, niin silloin minulla ei vielä ollut ongelmia. Tänään siellä näkyi taas tällainen ja sitten huomasin että myös itselläni on tuo ongelma. Eli oli joskus eilen tai tänään muuttunut.

Löysin sitten kuitenkin ratkaisun tähän etsimällä asetuksista ja nyt ei ongelmaa ole. Mika jo tästä neuvoikin.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#18

Viesti Mika »

Tykkäykset jo löysittekin. Nimeäminen eli puhekielessä tägääminen toimii käyttämällä @-merkkiä. Samaa merkkiä ei kuitenkaan voi käyttää samassa viestissä eri tarkoituksessa, jollaisesta tuo edellinen virke on esimerkki, eli tässä viestissä en nyt voisi nimetä ketään käyttämällä @-merkkiä. Nimeäminen silti toimii myös käsipelillä käyttämällä BBCodea.

Koodi: Valitse kaikki

[mention]potkulaisen nimi tai nimimerkki[/mention]
[mention]Lasse Candé[/mention]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#19

Viesti Totte »

Mika kirjoitti: maalis 5, 2018, 20.29
Totte kirjoitti: maalis 5, 2018, 16.39 Mulla rupesi päivityksen jälkeen taas näkymään mainokset. Onko tämä asia vielä vaiheessa? Lassella ainakin homma pelitti?

(Sori jos tähän tuli jo Whatsappiin vastaus. Se liittymä on kiinni puhelimes joka toimii miten sattuu.)
Oletko katsonut, mitä tämä asetus kertoo? :)
Etsinkin tuota, mutta olin näköjään puusilmä. MUTTA, se kohta on minulla inaktivoitu, eli en siis pysty valitsemaan "Ei"-vaihtoehtoa.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#20

Viesti Lasse Candé »

Minullakin se kohta näytti "inaktivoidun harmaalta", mutta niin mä vain valitsin siitä ei ja kaikki toimi.

Tai sitten se oli tuo viestimääräasia, jossa hämmästelin inaktivoidun näköistä lookia kun juttu sitten kuitenkin toimi...
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#21

Viesti Totte »

Lasse Candé kirjoitti: maalis 5, 2018, 23.09 Minullakin se kohta näytti "inaktivoidun harmaalta", mutta niin mä vain valitsin siitä ei ja kaikki toimi.

Tai sitten se oli tuo viestimääräasia, jossa hämmästelin inaktivoidun näköistä lookia kun juttu sitten kuitenkin toimi...
Mä koitin juuri koneellakin, ja en pysty valitsemaan "Ei"-vaihtoehtoa.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#22

Viesti Lasse Candé »

Onko sinulla isompi sähköpostiluukku tai muita etupotkijaominaisuuksia?
Yksi mikä tulisi mieleeni on ettet ole ryhmässä etupotkijat. Tämän tosin saa näkyviin myös asetuksista. Näen itse kaikki ryhmät mihin kuulun.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#23

Viesti Andy »

Lasse Candé kirjoitti: maalis 6, 2018, 16.40 Onko sinulla isompi sähköpostiluukku tai muita etupotkijaominaisuuksia?
Yksi mikä tulisi mieleeni on ettet ole ryhmässä etupotkijat. Tämän tosin saa näkyviin myös asetuksista. Näen itse kaikki ryhmät mihin kuulun.
Lainauksiin on alkanut tulla näkyviin joku aikaleima. Esim tässä viestissä <b>44 minuuttia sitten</b>

EDIT: näköjään se aikaleima vielä muuttuu kun aika kuluu.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#24

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: maalis 6, 2018, 16.40 Onko sinulla isompi sähköpostiluukku tai muita etupotkijaominaisuuksia?
Yksi mikä tulisi mieleeni on ettet ole ryhmässä etupotkijat. Tämän tosin saa näkyviin myös asetuksista. Näen itse kaikki ryhmät mihin kuulun.
Vietin pitkät tovit eilen illalla ja aikaisin tänään aamulla oikeusviidakossa, joka on phpBB:ssä varsin tiheä - ja toki hyvä niin. En löytänyt ratkaisua kun sitten jo päivän muut velvollisuudet alkoivat kutsua. Vaivaamaan se koko päiväksi jäi.

Jumankauta! Totte ei ennen tätä ole ollut etupotkija! Mitä helkkaria...

Mika :smt072

[mention]Totte[/mention], esitän vilpittömät pahoitteluni virheestäni. Joitakin evottamisiani nauran mutta tämä ei ole hauskaa. Sinun olisi kuulunut olla etupotkija siitä hetkestä kun puit harteillesi ylipotkijan viitan, jota oletkin ahkerasti käyttänyt. Olen oikeasti pahoillani tästä.

Lasse, kiitos tuon mahdollisuuden huomaamisesta.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#25

Viesti Mika »

Andy kirjoitti: maalis 6, 2018, 17.24
Lasse Candé kirjoitti: maalis 6, 2018, 16.40 Onko sinulla isompi sähköpostiluukku tai muita etupotkijaominaisuuksia?
Yksi mikä tulisi mieleeni on ettet ole ryhmässä etupotkijat. Tämän tosin saa näkyviin myös asetuksista. Näen itse kaikki ryhmät mihin kuulun.
Lainauksiin on alkanut tulla näkyviin joku aikaleima. Esim tässä viestissä <b>44 minuuttia sitten</b>

EDIT: näköjään se aikaleima vielä muuttuu kun aika kuluu.
Aikaleiman lisäksi lainauksessa on linkki lainattuun viestiin sekä lainatun potkulaisen tietoihin. Oi, niitä aikoja kun näitä ominaisuuksia niin, niin monet kerrat hiki päässä ja kyyneleet silmissä yritettiin Potkuun sorvata käsin... Hienosti on phpBB tässä vuosien saatossa kehittynyt.

Tuo meneillään olevaan päivään liittyvä lihavointi aikaleimassa on Cakken hyvää hoksausta. Se nyt sitten tekee tuota koodin näkymistä lainauksissa, joten tiettyjä tiedostoja pitää puukottaa. Syssymmällä on enemmän aikaa...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#26

Viesti Lasse Candé »

Mika kirjoitti: maalis 6, 2018, 21.44 Lasse, kiitos tuon mahdollisuuden huomaamisesta.
That's what kehyspotkijat are here for. :peukku:
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#27

Viesti Totte »

No eipä täs mitään. Onhan multa puuttunu mainokset jos aikasemminkin, ja se nyt on mulla se tärkein. Ja nyt siis pelittää taas!
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#28

Viesti Mika »

:hi5:

Potkun sisäiset linkit näkyvät vähän nätimmässä muodossa nyt.

Esimerkiksi:

Koodi: Valitse kaikki

https://potku.net/forum/viewtopic.php?f=43&t=22214
on:
viewtopic.php?f=43&t=22214
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Potkua päivitetään 1. maaliskuuta

#29

Viesti Totte »

Tuo on hyvä lisä!
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 32 kurkkijaa