Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen. Kysy ja kommentoi vapaasti. Saat takuuvarmasti apua. :)

Viestin muokkausaika?

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Kuinka pitkä viestin muokkausajan tulisi olla?

5 minuuttia
1
8%
10
5
42%
10—15
1
8%
15—20
1
8%
20—30
3
25%
yli 30 minuuttia
1
8%
Ei merkitystä
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 12

testitunnus
potkurobotti
Lauteille: Huhtikuu 2006
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viestin muokkausaika?

Viesti testitunnus »

Kyllä, näin se sitten on. 10 minuuttia täyttyi ja EDIT- eli MUOKKAA-nappula katosi tuosta viestistä #27.

Se ei kylläkään ole kuten pitäisi.

Tätä pitää tutkia (ihan akateemisesta mielenkiinnosta ja muutenkin siitä periaatteesta, että kaikki toimii kuten pitääkin). Pasi huomasi hyvin. :peukku:
Voikkaa ja huikkaa!
Kuvake
Pasi Lunden
munillepotkija
Lauteille: Syyskuu 2010
Tykännyt: 0
Tykätty: 0

Viestin muokkausaika?

Viesti Pasi Lunden »

Mika kirjoitti:
Pasi Lunden kirjoitti: Edelleenkin onnistui ketjun toiseksi viimeisen viestin muokkaus niin, että muokkaus aloitettiin vasta viimeisen viestin jo ollessa ketjussa.
Nyt kuulostaa hassulta. :D :D

Tarkoitatko että luit ketjua, jolloin näit oman viestisi keskustelun toiseksi viimeisenä, mutta silti näit siinä MUOKKAA-nappulan ja onnistuit muokkaamaan viestiäsi? Tämä ei pitäisi olla mahdollista.
Juuri näin, kuten omakohtaisesti taisitkin jo todeta.
Muuten, nyt yritin vain lähettää tätä viestiä, en siis esikatsellut (koska halusin testata), mutta kyllä se jätti viestin lähettämättä kehottaen minua tähän:
Näin tuo tekee minullekin - siis kun olen kirjoittamassa vielä postaamatonta viestiä. Jo postatun viestin (eli Lähetä-namiskaa on painettu ainakin kerran) muokkaamisen aikana muiden postaamat viestit eivät mielestäni (ehkä) tuottaneet varoitusta. Esikatselua en tainnut siinä mielessä testata muokkaamisen aikana. En siis ole ihan varma tästä.
Tähän viestiketjuun on tullut ainakin yksi vastaus. Saatat haluta tarkistaa viestiäsi tämän varjolla.
Tämän jälkeen katson, pystyyko testitunnus muokkaamaan tuota viestiä, kun olen nyt kirjoittanut tähän väliin.
Minua nuo ominaisuudet (tai ominaisuus) eivät varsinaisesti häiritse. Onkohan joku joskus historian saatossa kiukunnut tuosta 10min aikaikkunan katkeamisesta seuraavaan postaukseen ja siitä sitten tullut tuo ominaisuus? :lol:

Seuraajat

Kuvake
Pasi Lunden