Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Onko Potku jo liian iso?

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11128
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Onko Potku jo liian iso?

#31

Viesti flammee »

Mika kirjoitti: Ehkei se tuntemattomuus niinkään nosta sitä kirjoittamiskynnystä vaan se, että keskustelujen taso on korkea, jolloin sitä omaa antiaan tulee pohtineeksi ehkä liikaakin. Tämän kuulin muutamilta jo useita vuosia sitten. Syitä toki varmasti on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
En mää ainakaan liikaa mieti. :) Valitusta tästä tulee kyllä kieltämättä välillä ihan liikaa. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Jussi Ekholm
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 590
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Japanilaisten miekkojen tutkiminen
Sivulajit: Miekkojen keräily

Onko Potku jo liian iso?

#32

Viesti Jussi Ekholm »

Kyllähän sitä jotkut alueet on aika hiljaisia täällä nykyään. Varsinkin asehuone on aika tyhjänä. Katsoin että siellä on tämän vuoden puolella 12 aktiivista ketjua (ja paljon hiljaisempiakin palstoja löytyy), mikä on kyllä aika vähän 3kk ajanjaksolle. Myönnän kyllä, että voisinhan itsekin olla aktiivisempi siellä ja yrittää luoda kiinnostavaa keskustelua. Olen aina väliin koittanut kirjoitella jotain sinne. Sitä vaan on niin monella eri foorumilla jäsenenä, joissa puidaan pääasiallisesti näitä itseäni kiinnostavia asejuttuja, ja täällä ne eivät niin monia kiinnosta.

Asehuone, Dojo, Sauna, Kehä ovat tarkistuskohteeni täältä. Esim. Kahvilaa en ole avannut varmaan vuoteen. Tänään ihan kiinnostuksesta kurkkasin ja olin suu auki että siellähän sitä juttua tosiaan riittää. :D Näpyttelinpä laskimeen niin karkeasti voisi sanoa että 50% Potkun viesteistä on kahvilassa. Minulle oli kyllä yllätys tuo kahvilakeskustelun määrä, sillä useimmilla foorumeilla missä olen jäsenenä tuo kahvilakeskustelu on todella paljon vähäisempää, ja fokus on enemmän laudan aihepiirissä.

Olen kyllä DV:n kanssa yhtä mieltä että uusien kirjoittajien saattaa olla vaikea päästä porukoiden juttuun mukaan. Liittymispäivä ja viestien määrä kertoo jo jonkin verran kirjoittajasta. En silti usko että varsinaisesta aiheesta asialinjalla puhuttaessa olisi mitään ongelmaa edes uusilla kirjoittelijoilla. Tietysti vuosien varrella kehittyneet henkilökemiat saattavat väliin aiheuttaa ongelmia keskustelun kulussa. Joka foorumilla on aina omat taisteluparinsa, olenpahan täältäkin bongannut muutamia.
Jussi Ekholm
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11128
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Onko Potku jo liian iso?

#33

Viesti flammee »

Kahvilakeskustelun ideanahan on vähän se että sitten kun sitä lajikeskustelua jostain syystä ilmestyy, niin kahvilasta höökii porukka ottamaan osaa keskusteluun. Noissa kuihtuneissa kamppailufoorumeissa on ollut vähän sitä että ensin on tullut hiljasempaa ja sitten kun joku jonkin keskustelunavauksen tekee, niin ei siihen ole ketään sitten enää vastaamassa.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 16 kurkkijaa