Toisena offtopiccina sellainen, että mikäli Potkun tappiollisuudesta on muodostumassa suuri ongelma, pyytäkee rahaa lisää sen sijaan että vetäisitte piuhat seinästä

Valvoja: Valvoja
Ahaa, kiitos. Liittyisin, mutta olen nyt totaali-PA.Mika kirjoitti: Näitähän ne ovat...![]()
Esim hosts-filuun laitettu adsiten ohjaus localhostille estää mainosten kautta tulevat tulot, koska mitään liikennettä ei potku.netin kautta kulkeudu mainossivulle.Sitä en osaa yhtään sanoa, kuinka paljon erilaiset mainostenesto-ohjelmat, jotka ovat erittäin yleisiä, vaikuttavat mainostuloihin, kun en niiden kulurakenteesta sen tarkemmin tiedä.
Testaapa tuota session pysymistä WLANIN kautta ja 3G:n kautta, tuleeko eroja? 3G nimittäin pätkii ja on aina mahdollista, että se katkoo sessiota.Ile kirjoitti: Olen teknologian osalta tumpelo, enkä ole varma kuuluuko tähän ketjuun...
Silloin jos selailen Potkua Lumialla, käytän exploreria ja selailen Potkun ihan tavallista versiota enkä siis valitse mobiiliversiota.
Näkymä toimii mielestäni hyvin kännykän ruudulla, mutta toiminnallisuuksissa on pari ongelmaa.
Ensinnäkin, pysyn huonosti kirjautuneena vaikka olen valinnut automaagisen sisäänkirjautumisen. Kesken session saattaa esimerkiksi käydä niin, että olen kirjoittanut kommentin johonkin ketjuun mutta kun painan "lähetä", niin se ei lähdekään vaan saankin ilmoituksen, että "sinun tulee olla kirjautuneena sisään voidaksesi...." jne..
Toinen juttu on se, että liikkuminen ketjujen välillä on vaikeaa. Esim. Jos olen sivulla "vilkkaat viestiketjut" ja klikkaan itseni siitä johonkin ketjuun, niin sitten en pääsekään palaamaan kännykän nuolinäppäimellä takaisin sivulle "vilkkaat viestiketjut" vaan minun mentävä aina etusivun kautta.
Liittyvätköhän nämä ongelmat Lumiaan vain mihin? PC:llä tällaisia ei toki ilmene (btw, pc:llä käytän Firefoxia).
Itselleni jäi johonkin takaraivon epämääräiseen kolkkaan pyörimään tämä Tapatalk-Potku yhteensopivuus.Mika kirjoitti: Kuvakelinkit ovat hienoja. Ne ovat myös vaivattomampia kuin upotetut linkit. Pelkästään kopioidut ja liimatut linkit ovat mielestäni äärettömän rumia ja laiskoja. Tämän olenkin kyllä aiemmin sanonut.
Se on siksi toiseksi ihan periaatekysymys, että Potkua ruvettaisiin riisumaan siksi, että jotkut haluavat väkisin käyttää epästandardoitua MODia. Se on täysin päätön ajatuskin.
Tuli vähän pöljä olo kun ensin ikäänkuin kysellään käyttäjiltä heidän mielipiteitään ja sitten ilmoitetaan, ettei ne oikeasti kiinnosta.Mika kirjoitti: Heh, kyllä Tapatalk säilyy yhtenä mobiiliversiona. Sillä ei sinänsä ole merkitystä, paljonko työtä mikäkin lisäpalikka tai muu säätäminen teettää, sillä kun siihen urakkaan on lähdetty, se hanskataan kunnolla loppuun asti. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Noin muuten aiheesta on varmaankin sanottu kaikki oleellinen. Pidän Tapatalkia kusetuksena ja ylimielisen röyhkeyden osoituksena. Potkaisisin noita Hong Kongin äijiä suuhun, jos ikinä tapaisimme.
Kas kerpele,noinpä onkin. Koitin sohia sitä, mutta osuin vissiin viereiseen rattaan kuvaan.Puni kirjoitti: Oikealla ylhäällä on suurennuslasin kuva, josta aukeaa hyppyvalikko, jossa on myös "osallistumani aiheet"
Jaa tää mobiilitila on näemmä ihan näppärä myös tietämyskoneella kirjoittamiseen. Aukeaa vaan tämä vastauslaatikko ihmeellisen pieneksi - onnistuu kyllä tuosta nurkaasta hiirellä isommaksi vanuttaminen.Puni kirjoitti: Niinjoo, unohtu siis sanoa, että mahdollisuuksien mukaan koitan välttää "normaalitilaa" viimeiseen asti.
Tää mobiiliversio on myös desktopisssa isolla marginaalilla parempi.
edit: ainut fiitseri mitä mobiiliversiosta etsin on se ärsyttävä "seuraa tätä aihetta" nappi, jonka haluan pois, vai saiskohan tuon asetuksesta runkattua niin, ettei se defaulttina laita sitä päälle aina kun kirjottaa jonnekkin?