Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Testiketju

Keskustelua Potkun kehittämisestä sekä ohjeita laudan käyttämiseen

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 93926
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: pilkunviilausta

#16

Viesti Mika »

Masasan kirjoitti:
Elina kirjoitti::pilkku:
Jaahas, tämä on integroitu jo näköjään tännekin ;->
Yritämme parhaamme mukaan toteuttaa esitettyjä toiveita :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#17

Viesti Keiju »

Elina kirjoitti: :pilkku:
Kuvaako tuo hymiö jotenkin sitä, että naisen logiikka on päässyt valloilleen jossain.... :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Masasan
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 201
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki - Rock city

pilkku ja sen viilausta

#18

Viesti Masasan »

Keiju kirjoitti:
Elina kirjoitti::pilkku:
Kuvaako tuo hymiö jotenkin sitä, että naisen logiikka on päässyt valloilleen jossain.... :lol:
Logiikka on kaukana jossain.
Katso täältä "hymiön" alku --> http://www.tkdharrastajat.net/Foorumi/v" onclick="window.open(this.href);return false; ... 9161#39161
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#19

Viesti Keiju »

No hitto soikoon, enpäs hoksannut. Kiitos tiedosta. Elina käytti sitä tässä ketjussa väärässä kohtaa mielestäni. Ajattelin, että se oli jotenkin kuitti minulle, että aivoni kaipaisi vähän hiontaa.

Mikakin jossain sitä minulle väläytteli, prkl....kosto elää! :badgrin:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#20

Viesti flammee »

Keiju kirjoitti: Elina käytti sitä tässä ketjussa väärässä kohtaa mielestäni.
Tää on testiketju, nähdäkseni tuossa kohtaa testattiin uutta hymiötä.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#21

Viesti Keiju »

Niin niin, kyllähän minä sen nyt vihdoin tajusinkin. Mutta, koska Mika käytti sitä jossain henk.koht. minulle ja tajusin tämän Elinan hymiön vasta nyt täältä, niin heti ajattelin, että jaahas, täälläkin kuittaillaan. No se vasta olisikin ollut, että ihan minua varten olisi oma hymiönsä. Kuvittelin itestäni vähän liikoja... :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#22

Viesti Keiju »

Keiju kirjoitti: Niin niin, kyllähän minä sen nyt vihdoin tajusinkin. Mutta, koska Mika käytti sitä jossain henk.koht. minulle ja tajusin tämän Elinan hymiön vasta nyt täältä, niin heti ajattelin, että jaahas, täälläkin kuittaillaan. No se vasta olisikin ollut, että ihan minua varten olisi oma hymiönsä. Kuvittelin itestäni vähän liikoja... :lol:
En aio kertoa teille, mitä tässä harjoittelen!
flammee kirjoitti: Tää on testiketju, nähdäkseni tuossa kohtaa testattiin uutta hymiötä.
Jos tää täytyy näin monimutkaisesti tehdä kuin minä teen, niin ihmettelen, että jaksatte...
Mika kirjoitti: Eläköön EU! ;)
Pakko tähän on helpompikin keino olla! Tai sitten ei... :roll:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#23

Viesti mronkain »

Jos haluaa lainata yhteen viestiin tekstiä useamman kirjoittajan teksteistä, eikä halua kirjoittaa käsin noita quote-tägejä, niin tässä vinkki:
avaa jokaiselle replylle oma ikkuna, kopioi niistä haluamasi osuus quote-tägeineen varsinaiseen vastaukseen ja sulje sitten ylimääräiset ikkunat. Halutessasi voit pitää sukkahousuja päällä tämän tehdessäsi, niin saadaan tästäkin aito Niksi-Pirkka -vinkki!

- Marko
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#24

Viesti Keiju »

Marko,
mä tein just noin niin ku vinkkasit...tosin ilman sukkahousuja.
Avasin ikkunan kahdesti ja poimin eri ketjuista lauseita. Piti siis kirjautua kahdesti, että saa tohon lainaukseen näkymään sen nimen, kenen tekstiä on lainattu. Yleensä mä vain kopsaan kopipastella lauseen ja sen jälkeen klikkaan "quote", niin silloin lukee vain "lainaus", eikä sitä keneltä se on.

Eiks mun olis muuten pitänyt olla tuolla läsnäololistalla kahdesti omalla nikilläni, kun olin kahdesti kirjautuneena... :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

#25

Viesti Manki »

Halutessasi voit pitää sukkahousuja päällä tämän tehdessäsi, niin saadaan tästäkin aito Niksi-Pirkka -vinkki!
:lol: :lol: :lol: Helmi!
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#26

Viesti mronkain »

Keiju kirjoitti: Marko,
mä tein just noin niin ku vinkkasit...tosin ilman sukkahousuja.
Avasin ikkunan kahdesti ja poimin eri ketjuista lauseita. Piti siis kirjautua kahdesti, että saa tohon lainaukseen näkymään sen nimen, kenen tekstiä on lainattu. Yleensä mä vain kopsaan kopipastella lauseen ja sen jälkeen klikkaan "quote", niin silloin lukee vain "lainaus", eikä sitä keneltä se on.

Eiks mun olis muuten pitänyt olla tuolla läsnäololistalla kahdesti omalla nikilläni, kun olin kahdesti kirjautuneena... :D
Quote-tägin pitää olla muotoa
nimimerkki kirjoitti: jotta siinä näkyisi se, keneltä se on lainattu. Sen voi editoida siihen käsin tai sitten voi ottaa ikkunaan 1 henkilön A viestin, ja ikkunaan 2 henkilön B viestin, sitten kun niistä ne kopsaa, niin siinä pitäisi lukea
A kirjoitti: ja toisessa osassa
B kirjoitti:. Eli pelkkä toisen ikkunan avaaminen ei riitä, jos siitä kopsaa ne tekstit, silloin pitää tägit editoida käsin, mutta jos painaa "vastaa" -nappia ja kopsaa siitä kirjoitusikkunasta lainaukset tägeineen päivineen niin sitten toimii. Ja sitten ne pitää muistaa sulkea niillä (/quote) -tägeillä (hakasulut tuohon noiden tavallisten tilalle).

- Marko
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#27

Viesti Keiju »

Marko,
mä tein noi omat lainaukseni siten, että avasin vain yhden ikkunan, siis sen varsinaisen (johon kirjoitin) lisäksi. Eli sinun tyylilläsi, jos haluat viiden henkilön tekstejä lainata, niin avaat viisi ikkunaa? Siinähän menee ikä ja terveys, kun meni jo tolla minunkin tyylillä. :)
Se käsin editointi on siis minun tapauksessa nopeampi tapa. Joutuuhan sitä editoimaan kuitenkin, jos haluaa vain yhden lauseen lainata, eli miksi tuolloin availla viisiä ikkunoita?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#28

Viesti mronkain »

No joo, makuasia, toisaalta pelkkiä quote-tägejä editoimalla (eli laittamalla sinne sen ="nimi") saa ihan siistiä jälkeä. Sukkahousut on kuitenkin syytä olla... ööö... jossain.

- Marko
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#29

Viesti Keiju »

mronkain kirjoitti: No joo, makuasia
manki kirjoitti: ]Helmi!
kirjoitin ton manki tohon itse käsin.
mronkain kirjoitti: Sukkahousut on kuitenkin syytä olla... ööö... jossain.
Sukkahousut laitoin päähäni ja sidoin lahkeet rusetille leuan alle...alkoi heti lyyti kirjoittaa

EDIT: Paitsi, että mikä hemmetin hakasulku tuolla mankin tekstissä näkyy? :roll:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 11127
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#30

Viesti flammee »

Keiju kirjoitti: EDIT: Paitsi, että mikä hemmetin hakasulku tuolla mankin tekstissä näkyy? :roll:
Kuva

;) :badgrin:

siellä on kaksi hakasulkua peräkkäin..
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 55 kurkkijaa