Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Krav Maga

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Krav Maga

#646

Viesti Andy »

Tämmöinen uusi krav magan tyylisuunta on ilmestynyt Suomeen: http://www.commandokravmagafinland.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Toiminta on aloitettu Valkeakoskelta, jossa joku voisi sanoa että on kaupungin kokoon nähden jo melko hyvä tarjonta saman tyylisiä lajeja.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#647

Viesti Mjölnir »

Commando Krav Maga on herättänyt keskustelua esim Englannissa:
http://www.britishkravmagaassociation.c ... -html.html" onclick="window.open(this.href);return false;

edit:
mahtaakohan Valkeakoskelta löytyä riittävästi Kommandoja koulutettavaksi? Kun kaikki tavalliset ihmiset treenaavat jo Heraclesilla ;)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Krav Maga

#648

Viesti Andy »

Mikä mies tämä pääkouluttaja Vesa Vuorinen oikein on? Tämmöinen blogi mieheltä löytyi: http://nsdc-itsepuolustus.blogspot.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#649

Viesti T-T »

Moni Aizik.
Hmm...Keskustelua hänestä saa varmasti paljon aikaiseksi, mutta tietyllä tasolla toiminta on sellaista, että edes perhe ei tiedä mitä iskä tekee. Näihin tuskin tullaan saamaan vastausta kuin ehkä vuosien päästä.
Herättää siltikin vähän kysymysmerkkejä. Eikä ihan vähääkään. Videot olen katsellut läpi, ja reipasta perusjuttua, ja varmasti pärjää jos opeteltavat asiat osaa hyvin.

Mutta noin muuten, niin esim. legioonalaisilla on aika hyvä setti löytää pskanpuhujat. En tiedä onko Israelilaisilla joukoilla sama. Suomestakin on näitä "legioonalaisia" löydetty. Enkä tarkoita nyt niitä kännihuutelijoita jotka on ties mistä ja sen lisäksi suomenmestareita lajissa joka on sillä hetkellä pinnalla. Paitsi karaten mustavyö ei vanhene koskaan. :) Tyylisuunta on siltikin valitettavan monella mustalla vyöllä hakusessa mikä on outoa :)

Onnea muuten Vesalle. Aika setti läpikäytynä.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Krav Maga

#650

Viesti Andy »

Blogista löytyy tällaista taustaa: http://nsdc-itsepuolustus.blogspot.fi/s ... results=38" onclick="window.open(this.href);return false;
? Kun lopetin työni Nokian palveluksessa, loppui myös "Nokia Self Defense Club". Tämähän oli pienimuotoisen työpaikkakerhomme nimi vuodesta 2005 vuoden 2012 kesään.
Ilmeisesti tätä ennen on treenattu Krav Magaa, mutta minulle ei ihan selvinnyt että onko se ollut SKML:n vai PKMI:n puolella. Blogitekstit yleensä vaikuttaisivat olevan ihan järkevää juttua.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Krav Maga

#651

Viesti Mika »

Mainoslauseet ainakin herättävät mielenkiintoa.
CKM Finland tarjoaa maailman nykyaikaisimman, monipuolisimman ja tehokkaimman itsepuolustus-ja lähitaistelulajin, Commando Krav Magan, koulutustoimintaa.
Onko Vesa potkulaisia?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#652

Viesti T-T »

Mika kirjoitti: Mainoslauseet ainakin herättävät mielenkiintoa.
CKM Finland tarjoaa maailman nykyaikaisimman, monipuolisimman ja tehokkaimman itsepuolustus-ja lähitaistelulajin, Commando Krav Magan, koulutustoimintaa.
:?
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 6402
Lauteille: Lokakuu 2009

Krav Maga

#653

Viesti Ile »

Täytyyhän sen kovaa settiä olla, kun lähtökin oli tällainen:
hän loi myös maailman ensimmäisen, aidosti realistisen itsepuolustus-ja taistelujärjestelmän.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Krav Maga

#654

Viesti DeusVult »

Ile kirjoitti: Täytyyhän sen kovaa settiä olla, kun lähtökin oli tällainen:
hän loi myös maailman ensimmäisen, aidosti realistisen itsepuolustus-ja taistelujärjestelmän.
Joo ei mikään ihan pieni meriitti.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#655

Viesti T-T »

Tää on vähän tällaista pilkunastumista, mutta kannattaisi ainakin korjata se vuosi jolloin Moni oli Yom Kippurissa, ainakin omien sanojensa mukaan. Tosin sekin vähän vaihtelee riippuen lähteestä.
Noin muuten, niin hyvässä kunnossa noin kuuskymppiseksi. (?)

Tein vähän nopeata tutkiskelua, niin hän kertoi olleensa sillloin yksikössä Sayeret? (joka on siis etuliite monelle yksikölle) tehtävien perusteella joita hän on sanonut tehneensä tuohon aikaan, niin kyseessä on Sayeret Matkal.

Hän ei kuitenkaan ole voinut tarkentaa yksikköä, tai todeta että hän on ollut tässä yksikössä koska se on salaista.
Mutta kuitenkin esimerkiksi nämä herrat ovat voineet.
Uzi Yairi – Unit Commander, formerly head of the IDF Paratroopers Brigade, killed in action while off-duty during Savoy Operation.
Nechemya Cohen – The Unit's and the IDF's most decorated soldier (with Barak). Killed in action. Beit Nechemiah was built in his memory by "the Unit".
Benjamin Netanyahu – unit team leader, MIT graduate, current (also former) Israeli Prime Minister
Iddo Netanyahu – writer and radiologist. Benjamin Netanyahu's younger brother.
Yonatan Netanyahu – unit commander, killed in Operation Thunderbolt (Entebbe, Uganda). Benjamin Netanyahu's older brother.
Shaul Mofaz – unit deputy commander, later IDF Chief of Staff and Former Defense Minister of Israel.
Moshe Yaalon – unit commander, later IDF Chief of Staff, current Former Strategic Affairs Minister of Israel and current Defense Minister of Israel.
Danny Yatom – unit deputy commander, later a General, head of Mossad and a Knesset member
Avi Dichter – unit fighter, later head of Israel's General Security Service (Shin Bet), later the minister of internal security
Daniel M. Lewin – cofounder of Akamai Technologies, Stabbed from behind while trying to overpower a terrorist aboard American Airlines Flight 11, Lewin was the first victim of the September 11 attacks.
Michael Kovner - Israeli painter and son of Abba Kovner
Ilan Shiloah - Israeli businessman. Chairman of McCann Worldgroup, Israel.
Naftali Bennett - Leader of The Jewish Home party.
Michael Federmann MBE - Israeli Businessman. Chairman of Elbit Systems and Dan Hotels.
Se tietenkin pitää paikkansa, että asioista ei puhuta, muuta kuin vuosien päästä ehkä, mutta luulisi yleisesti noilla mainospuheilla, että tästä taustasta olisi otettu ansaittu kunnia.

Tai mistäs minä tiedän. Kai mua vaan harmittaa toi ultimaattisinparaskoskaanikinä-hehkutus.

edit. typoja
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Krav Maga

#656

Viesti T-T »

T-T kirjoitti: Tää on vähän tällaista pilkunastumista, mutta kannattaisi ainakin korjata se vuosi jolloin Moni oli Yom Kippurissa, ainakin omien sanojensa mukaan. Tosin sekin vähän vaihtelee riippuen lähteestä.
Noin muuten, niin hyvässä kunnossa noin kuuskymppiseksi. (?)

Tein vähän nopeata tutkiskelua, niin hän kertoi olleensa sillloin yksikössä Sayeret? (joka on siis etuliite monelle yksikölle) tehtävien perusteella joita hän on sanonut tehneensä tuohon aikaan, niin kyseessä on Sayeret Matkal.

Hän ei kuitenkaan ole voinut tarkentaa yksikköä, tai todeta että hän on ollut tässä yksikössä koska se on salaista.
Mutta kuitenkin esimerkiksi nämä herrat ovat voineet.
Uzi Yairi – Unit Commander, formerly head of the IDF Paratroopers Brigade, killed in action while off-duty during Savoy Operation.
Nechemya Cohen – The Unit's and the IDF's most decorated soldier (with Barak). Killed in action. Beit Nechemiah was built in his memory by "the Unit".
Benjamin Netanyahu – unit team leader, MIT graduate, current (also former) Israeli Prime Minister
Iddo Netanyahu – writer and radiologist. Benjamin Netanyahu's younger brother.
Yonatan Netanyahu – unit commander, killed in Operation Thunderbolt (Entebbe, Uganda). Benjamin Netanyahu's older brother.
Shaul Mofaz – unit deputy commander, later IDF Chief of Staff and Former Defense Minister of Israel.
Moshe Yaalon – unit commander, later IDF Chief of Staff, current Former Strategic Affairs Minister of Israel and current Defense Minister of Israel.
Danny Yatom – unit deputy commander, later a General, head of Mossad and a Knesset member
Avi Dichter – unit fighter, later head of Israel's General Security Service (Shin Bet), later the minister of internal security
Daniel M. Lewin – cofounder of Akamai Technologies, Stabbed from behind while trying to overpower a terrorist aboard American Airlines Flight 11, Lewin was the first victim of the September 11 attacks.
Michael Kovner - Israeli painter and son of Abba Kovner
Ilan Shiloah - Israeli businessman. Chairman of McCann Worldgroup, Israel.
Naftali Bennett - Leader of The Jewish Home party.
Michael Federmann MBE - Israeli Businessman. Chairman of Elbit Systems and Dan Hotels.
Se tietenkin pitää paikkansa, että asioista ei puhuta, muuta kuin vuosien päästä ehkä, mutta luulisi yleisesti noilla mainospuheilla, että tästä taustasta olisi otettu ansaittu kunnia.

Tai mistäs minä tiedän. Kai mua vaan harmittaa toi ultimaattisinparaskoskaanikinä-hehkutus.

edit. typoja
Mjölnir olis tuolla vähintään pääministerinä, jos olis kansalaisuus.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#657

Viesti Mjölnir »

Vesa on vuokrannut saliamme reilun vuoden ajan yhden kerran viikossa, paikalla on tilitysten mukaan ollut keskimäärin (alle) kaksi henkilöä / treeni. Eli ei mikään iso volyymi ole ollut.

Aika kova heitto, että on maailman tehokkain laji. "Jollain" voisi olla sanottavaa tuohon.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Krav Maga

#658

Viesti Mika »

Onkohan hän kopioinut tekstin vain suoraan opettajaltaan ajattelematta sitä sen enempää? Kyllähän tuo toki puheita herättää, kuten tästäkin voi jo huomata.

Olisi ihan mukava kuulla Vesalta itseltään tuosta lajista.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#659

Viesti Mjölnir »

Mika kirjoitti: Onkohan hän kopioinut tekstin vain suoraan opettajaltaan ajattelematta sitä sen enempää?
mahdollisesti.

Katselin tuossa CKM:n ohjaajakoulutuksia, ja aika vaatimattoman kestoisia ne ainakin ovat moneen muuhun Krav Magaan verrattuna, tuo level 1 -ohjaajakoulutus kestää 3 päivää ja level 1+2 kestää neljä päivää.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#660

Viesti Mjölnir »

Tässähän täytyy nyt olla ihan tårta på tårta housussa, kun maailman tehokkain laji tuli Valkeakoskelle. Miten me enää pärjätään, kaikki ihmisethän tietysti menevät sinne treenaamaan, eivätkä halua treenata maailman vähän vähemmän tehokkaita lajeja :smt003
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 29 kurkkijaa