Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Krav Maga

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#361

Viesti Mjölnir »

Tässä on vielä se ongelma, että tuollaisen materiaalin tekijän tulisi olla palkattu henkilö. Toistaiseksi lajiliitolle menevät maksut ovat niin pieniä, että sillä ei vielä makseta kuukausipalkkaa on-line-kirjaston tekijälle ja ylläpitäjälle.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 6411
Lauteille: Lokakuu 2009

Krav Maga

#362

Viesti Ile »

Jep! Mulla oli jo edellistä viestiä kirjoittaessani täsmälleen sama lähtökelaus, että periaatteessa kansallinen liitto olisi luonteva toimija joiltakin osin. Jos puuhamiehiä/naisia löytyisi, niin ehkä siltä pohjalta olisi toteutettavissa esim. tasokoetekniikoiden videokirjasto.

Varsinainen "monimuoto-opetus" ja laajempi materiaalien tuottaminen edellyttäisi sellaista panostusta, että sen toteuttajalla varmaan pitäisi olla ennemmänkin bisnesnäkökulma asiaan.

Sinänsä mekanismi voisi periaatteessa ollakin sellainen, että opetusta tukevasta lisämateriaalista ei perittäisi erillistä maksua vaan kilpailtaisiin pitkässä juoksussa parhaalla kokonaispaketilla. Kuitenkin tarvittaisiin melko isoja alkuinvestointeja ja Suomen kokoisessa hajanaisessa markkinassa lienee tällä hetkellä vaikea löytää siihen halukkaita.

Oho, Mjölnir ehtikin väliin.
Kyllä, tuollaisen matskun tuottaminen on ihan ammattilaisen hommaa.
Zamikki
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 81
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Krav Maga

#363

Viesti Zamikki »

Mjölnir kirjoitti: Tässä on vielä se ongelma, että tuollaisen materiaalin tekijän tulisi olla palkattu henkilö. Toistaiseksi lajiliitolle menevät maksut ovat niin pieniä, että sillä ei vielä makseta kuukausipalkkaa on-line-kirjaston tekijälle ja ylläpitäjälle.
Joo...niinhän se varmaan on, mulla ei ole mitään hajua noista lajiliiton maksuista. Ilmeisesti hyvin minimaaliset. Ehkäpä homma pitäisi sitten tehdä enemmän hajautetusti ja vapaaehtoismallisesti. Yksi seura kuvaa yhden tason tekniikat ja nettiin ne ilmestyy sitten pikkuhiljaa pari tasoa vuodessa tms....sitten pitäisi vain ostaa se nettisivun tekeminen ja ylläpito. Kaikki lajin yhteisen hyvän nimissä.

Nojoo...hienoja ajatuksia, mutta ehkei tässä nyt maailmaa pelasteta tältä istumalta!
Chuck Norris failed 7th grade Science. The only thing he recognized on the periodic table was the element of surprise.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#364

Viesti Mjölnir »

Kuva

Otin viime torstain treeneistä muutamia kuvia. Tässä kuvassa näkyy jotain olennaista harjoittelusta...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Krav Maga

#365

Viesti Lowclass »

Minimaaliset oli vain kymmeniä tuhansia vuodessa.. markka-aikaa toki.
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Krav Maga

#366

Viesti Lowclass »

Nimikkeestä pitää maksaa Israeliin....
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#367

Viesti Mjölnir »

Lowclass kirjoitti: Nimikkeestä pitää maksaa Israeliin....
Ei tarvitse

edit:
Suomen Krav Maga Liitto kerää jäsenseuroiltaan, harrastajamäärästä riippuen, noin 50 - 150€ jäsenmaksua vuodessa. Näillä rahoilla maksetaan postituskuluja, muutamia kulukorvauksia sekä siinä se sitten onkin. Budjetti taitaa olla parin tonnin luokkaa, josta ei mene Israeliin mitään. Yksittäiset seurat eivät myöskään joudu maksamaan mitään "nimikkeenkäyttömaksuja" Israeliin.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Krav Maga

#368

Viesti Lowclass »

En väitä vastaan, kerron vain mitä eräs yksityisyrittäjä kertoi aikoinaan, miksi erosi liitosta....
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#369

Viesti Mjölnir »

Kaikkia legendoja kiertää, kyllä. Totuus voi olla joskus toisenlainen. Ja voihan asiat muuttuakin.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Krav Maga

#370

Viesti Lowclass »

Sinä varmaan tiedät kenestä kyse, mulle ollut ihan ok ja reilu en arvostele kerroin vain mitä kertoi... 10v sitten miksi eri liitot...
Yere
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8
Lauteille: Joulukuu 2010

Krav Maga

#371

Viesti Yere »

Mjölnir kirjoitti: Otin viime torstain treeneistä muutamia kuvia. Tässä kuvassa näkyy jotain olennaista harjoittelusta...
Mitä olennaista tarkoitat? 8-)
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#372

Viesti Mjölnir »

Yere kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti: Otin viime torstain treeneistä muutamia kuvia. Tässä kuvassa näkyy jotain olennaista harjoittelusta...
Mitä olennaista tarkoitat? 8-)
Niitä asioita, joista on puhuttu treeneissä:

Hyökkääjän toiminta. Tehdään tosissaan ja uskottavan näköisesti. Kun hyökkäys on hyvä, puolustautuja saa reaktioita, ja kuristettavan kasvoilta näkyy sellainen ilme, että tää ei oo mitään hippastelua.

Oletko itse kuvassa :) ?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Yere
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8
Lauteille: Joulukuu 2010

Krav Maga

#373

Viesti Yere »

Mjölnir kirjoitti: Oletko itse kuvassa :) ?
Siinähän minä :)
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Krav Maga

#374

Viesti Clancy B. »

maxilta tuli just eilen jakso Deadliest Warrior, Navy SEAL vs. Israeli commando, vähän näytettiin aseetontakin lähitaistelua ja krav magasta puhuttiin.
(33:25-)
koko jakso
http://tkohub.com/deadliest-warrior-nav ... ando-video" onclick="window.open(this.href);return false;
Episode RecapAdd/Edit
Synopsis
The cunning American killers of both land, sea and air matches their skills with Israel's covert assassins.
Full Recap
The United States Navy Sea, Air and Land Teams are the Navy's elite principal special operations force. SEAL teams are trained and have been deployed in a wide variety of missions, including direct action and special reconnaissance operations, unconventional warfare, foreign internal defense, hostage rescue and counter-terrorism.



The Israel Defense Forces is one of the most cohesive and effective miltiary forces in history, and the Israeli Commandos are their elite combattants. Surrounded by enemies on almost every side, these warriors must be able to repel invasions, storm terrorist training camps and, when necessary, assassinate high ranking terrorist leaders.



To determine which of these two warriors from was the most deadly, a selection of weapons used by each man were tested to determine their lethality and usefulness in combat. For the Navy Seals, the weapons chosen were the Recon 1 knife, the SIG Sauer P226 pistol, the M4 Colt Commando assault rifle and C-4 plastic exposives. For the Israeli Commandos, the preferred weapons were KA-BAR knife, the Glock 19 pistol, the Micro Galil assault rifle and Semtex explosives.



With all of the various testing completed and the collected data fed into Max Geiger's battle simulation program, the two groups were made to fight each other to the death 1000 times in five-on-five battles. When the simulations were complete, the Navy Seals emerged triumphant 518 times, with the M4 Colt being the deciding factor 355 times. The Israeli Commandos could only claim victory 482 times, with the Micro Galil accounting for 288 of those kills.



WINNER - The Navy SEAL!
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Krav Maga

#375

Viesti n0k »

Veitsitehtävä oli väärin tuomittu!
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa