Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Krav Maga

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 41
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

Krav Maga

#286

Viesti Tyttö »

Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Etteko voisi hommata sellasen mustan paidan jossa lukee Krav Maga ja sittte paikka mihin liiton logon saisi tarralla kiinni :D Defendopuolellekkin varmaan hyva keksinto.
Ai siksi, kun ne muuttuu yhtenään? :) Kun just 1996 lajin alkaessa Suomessa piti ostaa paita, ja nyt jo on muuttunut :smt003.
:D

Ja taitaa olla niin, että Eyal omistaa sen nykyisenkin logon oikeudet...
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#287

Viesti Mjölnir »

Tyttö kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:
bodyguard kirjoitti: Etteko voisi hommata sellasen mustan paidan jossa lukee Krav Maga ja sittte paikka mihin liiton logon saisi tarralla kiinni :D Defendopuolellekkin varmaan hyva keksinto.
Ai siksi, kun ne muuttuu yhtenään? :) Kun just 1996 lajin alkaessa Suomessa piti ostaa paita, ja nyt jo on muuttunut :smt003.
:D

Ja taitaa olla niin, että Eyal omistaa sen nykyisenkin logon oikeudet...
Kyllä, Eyal Yanilov omistaa myös IKMF -tuotemerkin :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Jasse
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3420
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Katori Shinto ryu & potkunyrkkeily
Sivulajit: IP, BJJ, SW, MMA, CACC
Takalajit: Budoturismi

Krav Maga

#288

Viesti Jasse »

Haluaisiko joku valottaa Magan historiaa ja haaroittumista sekä haarojen teknistä/taktista eroa? Olen ymmärtänyt jotenkin niin että Eyal on käytännössä kehittänyt modernin systemaattisen ja tutkimuksiin perustuvan Krav Magan Imin antaessa hänelle siunauksensa. Mitäköhän Imi sitten on harjoituttanut? Onko olemassa haaroja joiden johdossa olisi Eyalia "alkuperäisempiä" magaajia? Millailailla jos mitenkään magan harjoittelu on muuttunut näiden 14 vuoden aikana kun laji on ollut suomessa?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#289

Viesti Mjölnir »

Jasse kirjoitti: Haluaisiko joku valottaa Magan historiaa ja haaroittumista sekä haarojen teknistä/taktista eroa? Olen ymmärtänyt jotenkin niin että Eyal on käytännössä kehittänyt modernin systemaattisen ja tutkimuksiin perustuvan Krav Magan Imin antaessa hänelle siunauksensa.
Juuri näin.
Mitäköhän Imi sitten on harjoituttanut?
Muutamat tekniikat ovat muuttuneen jonkin verran, ja aika paljon on tullut lisää. Esim maassa puolustautumiset olivat kovin vähässä 80-luvulla, mutta noin Gracie Jiu-Jitsu Basics & Intermediate -videoiden ilmestymisen aikoihin Krav Magaan tuli enemmän myös otteistavapautumisia maassa.
Onko olemassa haaroja joiden johdossa olisi Eyalia "alkuperäisempiä" magaajia?
Kyllä, käsittääkseni. IKMF:n ja Eyalin + apulaisten ero johtunee siitä, että IKMF:ssä on Eyalia vanhempiakin henkilöitä, jotka kokivat Imin kuoltua, että heille olisi pitänyt antaa pääopettajan status. Lisäksi FEKM:n Duieb on käsittääkseni myös suoraa Imin oppilas, ja nykyiset muutoksen IKMF / KMG -tyyleissä eivät ole ainakaan sellaisenaan varmaankaan FEKM:ssä.

Alkuperäisyyden korostaminen nykyaikaisessa ja modernissa, jatkuvasti kehittyvässä Krav Magassa on vähän absurdi ajatus. Ei mitenkään suoraa Jasselle kohdistettuna, vaan tarkoitan sitä, että kun kysellään, että onko tämä nyt sitä aitoa ja alkuperäistä, niin esim IKMF / KMG -tyyleissä aika vähän on enää samaa kuin alkuperäisessä. Ainoastaan periaate / periaatteet ovat muuttumattomia. Keskustellessani Eyalin kanssa, hän on sanonut, että "Imi olisi varmasti korostanut tätä asiaa", ja tämä on ollut henki tehtäessä kehittyneempiä ratkaisuja. Sotilas-Maga, joka on ensimmäisenä tuotteistettu, on varmaan lähinnä sitä, mitä se on ollut jo vuosikymmeniä.
Millailailla jos mitenkään magan harjoittelu on muuttunut näiden 14 vuoden aikana kun laji on ollut suomessa?
Alkuun, kun Eyal veti kaikki ohjaajakoulutuksen, kaikki suomalaiset ohjaajat olivat Eyalin kopiota :) Kaikilla oli samat harjoitteet, harjoittelu oli kovin potkunyrkkeilypainotteista (koska suuri osa ohjaajista oli potkunyrkkeilijöitä). Nykyään vaihtelu harjoitteiden ja painotuksien suhteen on kasvanut enemmän ohjaajien mieltymysten mukaan, on syntynyt enemmän suomalainen tapa tehdä. Sen sijaan, että mainostettaisiin kovasti israelilaisuudella, niin Krav Maga (IKMF / KMG) Suomessa on hyvin pitkälti nimenomaan Suomen Krav Maga Liiton -Krav magaa.

Tactical Krav Maga eriytyi 90-luvun lopulla, kun Ari Kangas alkoi tehdä elantoa ammattiopettajana / salin pyörittäjänä. Ja valitettavasti en osaa kertoa mitään tästä transitiosta, miten Tactical on mennyt FEKM:n alaisuuteen jne.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
toni-f
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 269
Lauteille: Tammikuu 2009

Krav Maga

#290

Viesti toni-f »

Kiitos Mjölnir oikein paljon!
Itsekkin kun olen erittäin kiinnostunut kyseisestä lajista, niin tuollainen perimätieto ei koskaan ole pahasta.

(kumpa pääsis vaa jo alottaa)
Kuvake
Streetwise
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 762
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Itsepuolustus
Sivulajit: Krav Maga, Jeet Kune Do, Kali, Blauer Tactical Systems
Takalajit: Karate, Kung-Fu, Nyrkkeily

Krav Maga

#291

Viesti Streetwise »

Jasse kirjoitti: Onko olemassa haaroja joiden johdossa olisi Eyalia "alkuperäisempiä" magaajia?
Alkuperäisen Israeli Krav Maga Associationin perustajat olivat: Imi Lichtenfeld, Haim Gidon, Haim Zut, Oscar Klien, Eli Avikzar ja Shayke Barak. Noita nimiä googlettamalla löytyy ihmeellisiä asioita.
STREETWISE - Serious Self-Defense Training
http://www.itsepuolustus.com
Facebook: @StreetwiseNokia
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Krav Maga

#292

Viesti magamies »

Silloin kun Ari Kangas, lähti IKMF:N alaisesta suomen km-liitosta, haki Combat Academy, Haim Zoutin liittoon oliko Kmif tai jotain sinne päin, Liitto lähetti kouluttajat suomeen ja Ari suoritti kyseisen liiton kouluttajan pätevyyden, yhteistoiminta ei kuitenkaan sujunut, kun liitosta ei saatu tarpeeksi koulutusta kaukaiseen Suomeen. Combat haki sitten Euroopan Km-liiton alaisuuteen (Richard Douieb)
Douiebin Krav maga on erittäin korkeatasoista, mies on toiminut mm Ranskan poliisin erikoisjoukkojen kouluttajana ja on varmasti kehittänyt koko ajan lajiaan, hän on saanut tosiaan suoraan Imiltä opettajanvaltuudet ja luvan perustaa Euroopan Km-liitto.
Olen itse harjoitellut Krav magaa molemmissa Suomessa toimivissa virallisissa liitoissa ja eivät ne erot suuria ole, kehitystä on tapahtunut molemmissa.
Magamies
Zamikki
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 81
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Krav Maga

#293

Viesti Zamikki »

magamies kirjoitti: Silloin kun Ari Kangas, lähti IKMF:N alaisesta suomen km-liitosta, haki Combat Academy, Haim Zoutin liittoon oliko Kmif tai jotain sinne päin, Liitto lähetti kouluttajat suomeen ja Ari suoritti kyseisen liiton kouluttajan pätevyyden, yhteistoiminta ei kuitenkaan sujunut, kun liitosta ei saatu tarpeeksi koulutusta kaukaiseen Suomeen. Combat haki sitten Euroopan Km-liiton alaisuuteen (Richard Douieb)
Douiebin Krav maga on erittäin korkeatasoista, mies on toiminut mm Ranskan poliisin erikoisjoukkojen kouluttajana ja on varmasti kehittänyt koko ajan lajiaan, hän on saanut tosiaan suoraan Imiltä opettajanvaltuudet ja luvan perustaa Euroopan Km-liitto.
Olen itse harjoitellut Krav magaa molemmissa Suomessa toimivissa virallisissa liitoissa ja eivät ne erot suuria ole, kehitystä on tapahtunut molemmissa.
Itse tosiaan treenailen tuolla Combatilla...Sen verran pitää sanoa että Douiebin (FEKM) maga eroaa siitä mitä Combatilla treenataan. Itse en ole ollu ranskassa leireillä, mutta kun ohjaajat ovat niillä käyneet, ovat he käyneet meidän kanssa hieman erilaisia juttuja kuin normaalisti olemme treenanneet ja korostaneet että ranskalaiset tekevät tämän näin ja näin. Myös vyöasteet eroavat, siis ei pelkästään vaadittujen tekniikoiden osalta (ja kuinka ne suoritetaan), vaan siis ihan niin että Combatilla on ruskean ja mustan välissä punainen...mitä ranskassa ei ole.

Erot johtuvat (ilmeisesti) siitä, että PKMI oli jonkin aikaa kuulumatta mihinkään kattojärjestöön (tai kuului, mutta kun sieltä ei apuja tullut niin "tehtiin sitten itse" tms?) Tästä taisit magamies minulle joskus mainitakin kun asiasta kysyin joskus aiemmin.

Vedän nyt ulkomuistista muutamia kohtia joita on eroina mielestäni FEKM ja PKMI:n välillä.
- FEKM:ssä käytetään vyötä, PKMI:ssä on vasta viime aikoina alettu käyttämään vyötä (vihreästä eteenpäin) harjoituksissa
- PKMI:llä on se punainen ruskean ja mustan välissä, FEKM:llä ei
- FEKM:ssä tuota putkinäön rikkomista harrastetaan ilmeisesti hyvin vähän
- FEKM:ssä tuntuvat potkivan suoraa etupotkua hyvin läheltä (lyöntietäisyydeltä) paljon, sekä varjonyrkkeilyssä he käyttävät paljon eri lyöntitapoja (nyrkki, avokämmen, sormenpäät, suurinpirtein jokatoinen lyönti eritavalla), kun taas PKMI:n puolella on keskitytty lähinnä nyrkkeihin ja väliin vähän avokämmeniä. Ohjaajat ovat myös kuvanneet ranskalaisia "erittäin teknisiksi"...
- Vyökoevaatimukset ja ainakin osa tekniikoista on erilaisia (tai jokin kohta tehdään erilailla)

(Eli ei nyt mitään hirveitä eroja kuitenkaan)

Uskon, että koska tämä FEKM:n liittyminen on kohtuu uusi juttu, niin PKMI tulee muuttumaan enemmän FEKM:n kaltaiseksi. ...mutta toisaalta ranskalaiset ovat kuitenkin sanoneet, että on ihan ok että me täällä kylmässä suomessa tehdään asiat hieman eritavalla kuin he, jo olosuhde erojen takia.

Itsellänihän oli tollanen ~10V tauko treenaamisessa ja olen huomannut pieniä eroja 1999 ja 2010 opetettavan (PKMI) magan välillä, sitä mistä muutokset ovat tulleet, en osaa sanoa. (eli PKMI:n omia aikaansaannoksia vaiko FEKM:stä omaksuttuja)

Puolassa on ilmeisesti myös kovatasoista maga toimintaa FEKM:n alla ja sieltä olikin muutama sikäläisen armeijan leivissä ollut lähitaistelukouluttaja vetämässä suomessa seminaaria...Täytyy sanoa että he olivat kyllä kovatasoisimmat itsepuolustuskouluttajat joiden kanssa olen treenannut. Vaikka Puolalaiset pistivätkin "kaikki perunat samaan säkkiin" tuossa joku aika sitten...sattuuhan sitä paremmissakin piireissä!

Tosin löytyyhän meiltä suomestakin ilmeisesti kovatasoisia (armeijan leivissäkin olevia!) maga kouluttajia... :D Täysin mutuna heittäisin kyllä että ainakin ne pedagokisesti parhaat löytyvät valitettavasti "siitä toisesta järjestöstä". :oops: Samoin olen kaivannut hieman soveltavampaa näkökulmaa viimeistään käymäni senshido seminaarin jälkeen...

Mutta joo, siitä en tiedä onko joku tapa parempi kuin toinen ja kouluttujissakin on kovia eroja liitoista riippumatta...Ehkä pitäisi itse panostaa ja lähteä mukaan tuohon opetukseen niin saisi ehkä ujutettua "omia" (* ideoita opetettavien asioiden tai opetustapojen listalle...

*) "omien" tarkoittanee tässä yhteydessä kyllä minua viisaampien aikaansaannoksia, mutta ideana siis soveltavampi ja "realistisempi" (kovempi hanttiinlaitto hyökkääjältä jne) ote, sekä tietyn portaittain etenevän opetustavan lisääminen. (perustekniikka osissa -> perustekniikka kokonaan + lopetus + elävämpi tilanne + skenaario) ja saman reagointitavan korostaminen hieman erityyppisissä tilanteissa (esim. vaikka 360 maassa vs. pystyssä). Samoin niitä pieniä jippoja, "tämä tekniikka perustuu siihen kun..." jne valmiiksi pureskeltua infoa jota Mjölnirkin on joskus maininnut levittävänsä viimeistään opettajakoulutuksissa (ja jota puolalaiset harrastivat myös). En sano että opetus tai opetettavat asiat olisi huonoja, mutta varsinkin ylemmillä tasoilla niitä voisi parantaa.

Taas kerran tuli sivuttua noin miljoonaa asiaa samassa tekstissä, koittakaa pysyä perässä! :)
Chuck Norris failed 7th grade Science. The only thing he recognized on the periodic table was the element of surprise.
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Krav Maga

#294

Viesti n0k »

Millä tasolla saa alkaa valmentamaan Magassa ? Meillä kaikki taitaa olla G5, mutta onko siihen minkä moiset rajat ?
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 6416
Lauteille: Lokakuu 2009

Krav Maga

#295

Viesti Ile »

En tiedä täsmällisesti mutta lämpimikseni kirjoittelen...

Suomalaiset ohjaajat ovat käyneet kansainvälisen liiton ohjaajakoulutuksen (eri laajuisia/sisältöisiä).

Koulutukseen on hakeuduttu suositusten perusteella.

Varsinkaan aluksi ei voinut täsmällisiä tasovaatimuksia ollakaan, koska ensimmäiset suomalaiset ohjaajakurssilaiset olivat lähinnä muissa lajeissa laaja-alaista kokemusta omanneita kamppailijoita. Ja sen jälkeenkin monipuolinen tausta on ollut leimallista ohjaajille.

Nykyään on jo puhtaasti krav maga -taustaisia ohjaajia, mutta käsittääkseni ei ole täsmällisiä sääntöjä siitä, mikä taso tulee olla suoritettuna ohjaajakoulutukseen pyrittäessä.

Mjölnir, tell us teh truth.
Viimeksi muokannut Ile, syys 3, 2010, 13.29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#296

Viesti Mjölnir »

n0k kirjoitti: Millä tasolla saa alkaa valmentamaan Magassa ? Meillä kaikki taitaa olla G5, mutta onko siihen minkä moiset rajat ?
Valmentaminen ei ole sidottu tasoon, vaan opettaja/apuopettajakoulutuksen suorittamiseen. Opettajakoulutuksen jälkeen kaikki opettajat ovat yleensä vähintään G1 -tason suorittaneita.

edit: ohjaajakoulutukseen mennessä on pidetty rajana nykyisi useimmiten tuota G1 -tasoa. Tosin pitkä kokemus muista lajeista voi aiheuttaa tapauskohtaista harkintaa.

Itse olin aikanaan yhtään tasoa suorittamaton, kun lähdin ohjaajakoulutukseen, ja apuohjaajakoulutuksen päätteeksi suoritin tason P4. Pidin välivuoden treenejä vedellen, ja suoritin P5 -tason sinä aikana. Ohjaajakoulutukseen menin P5-tasona ja tulin sieltä pois G3-tasolla (korkein, johon porukkaa ylennettiin tuon kurssin aikana). Sitten suoritin G4 ja G5 -tasot 2000 luvun alussa, E1 2005 ja 2010 E2.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Koshander
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2
Lauteille: Syyskuu 2010

Krav Maga

#297

Viesti Koshander »

Moro, oon tossa pari vuotta sitten harrastanu krav magaa ja nyt tekisi mieli jatkaa mutta mielummin jossain muualla kuin Combat Academyssa (omista henk. koht. syistä) ja paikan pitäisi olla sellainen että löytyy aamu treenejä ku duuni on ilta-voittoista, onko ehdotuksia?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#298

Viesti Mjölnir »

Kysäise, löytyisikö näistä jostain:
Etusivu » Seurat » Espoo
Espoo

Espoon Kehähait
Osoite: Suomen Kamppailuopisto, Kotitontuntie 1, 02200 Espoo (Niittykumpu)
Puhelin: (09) 461 415, 040 757 1191
Sähköposti: info@kamppailuopisto.com Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Ohjaajat:
Petteri Maunu
Ossi Leskinen
Anne Katas
Marko Muukkonen


Espoon Krav Maga
Osoite: Tapiolan Tennispuisto, Tuulikuja 1
Puhelin: 040 500 8452 tai konttori 412 5201
Ohjaaja:
Jani Suvanto Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen


Helsinki

Prime Fighters
Käyntiosoite: Sahaajankatu 11, 00810 HELSINKI (Siilitien metrolta 300m)
Sähköposti: info@primefighters.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Puhelin: 040 505 3169
Ohjaajat:
Jarno Yli-Kankahila, Expert 1 Mika Manninen, Expert 1
Tommi Nyström , Expert 1
Mikko Lehtinen, Graduate 5
Samuli Räsänen, Graduate 3

Tapanilan Erä

Osoite: Tapanilan Erän urheilukeskus, Erätie 3, 00730 HELSINKI
Ohjaajat:
Petteri Särkkä Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen , Expert 1puh. 040 558 7737
Kari Kaipiainen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen , Expert 1 puh. 044 530 1399
Mikko Silvennoinen G5 miksi74(at)welho.com Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Tomi Lavikainen G2 tomi.lavikainen(at)pp.inet.fi


Etusivu » Seurat » Järvenpää
Järvenpää

Järvenpään Kehäkarhut
Osoite: Myllytie 2, 04400 Järvenpää
puh. 0400 428 018, info@kehakarhut.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen , fax. 09 285170
Ohjaajat:
Toiminnanjohtaja
Juha Saurama 0400 428 018, jusa@kehakarhut.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Krav Maga vastaava:
Mikko Laaksonen
mikko.laaksonen1@kolumbus.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Sanna Hamppu
0400 683 583, sanna.hamppu@pohjola.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Hannu Häyrinen
hayrinen.hannu@gmail.com Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Linda Kostamo
linda.kostamo@gmail.com Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Vesa Sillanpää
vesa_sillanpaa@pp.inet.fi Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen
Jorma Vilkman

Etusivu » Seurat » Vantaa
Vantaa

Vantaan Kamppailukeskus
Osoite: Tikkurilantie 44Q (vanha silkkitehdas)
Ohjaajat:
Pasi Rantala Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen , puh +358 40 540 1753
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 6416
Lauteille: Lokakuu 2009

Krav Maga

#299

Viesti Ile »

Mä käyn Kehähaissa vaikka se onkin Espoossa. Mukavia vetäjiä...Petteri ei siis vedä itse joka kerta :badgrin: . Suosittelisin lämpimästi muuten, mutta aamutreenejä ei valitettavasti ole ja viikkotasolla krav maga -treenejä on muutenkin aika vähän.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Krav Maga

#300

Viesti Mjölnir »

Toisen espoolaisen seuran, Espoon Krav Magan Jani Suvanto, on tällä hetkellä Suomen korkein taso Krav Magassa, eli EXP 3 (yhdessä Robert Nordmanin kanssa).

Eli sieltä suunnalta pitäisi ainakin löytyä tietämystä.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa