Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Rosvosektori - magiaa vai illuusiota?

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Rosvosektori - magiaa vai illuusiota?

#1

Viesti Lasse Candé »

Ei ollut järkevin hetkeni, mutta annoin kymmenisen vuotta sitten jonkun naisen potkaista vaparin kikkeliin kapakassa. Veti täysillä eikä tuntunut missään eikä seurannut mitään. Jatkettiin iltaa.

Silloin tiesin että kestäisin sen. Nykyään olen vähän herkempi kuin tuolloin nuorempana. Toki noissa on potentiaalisia vaaroja, minkä takia pidän tuota episodia aivan päättömänä. Sen verran silti pointtina, että tosiaankaan se ei ole mikään varma ratkaisu ollenkaan.



Vähän sivuraiteilee. Enemmän aiheesta, tervetuloa täältäkin! Vaikuttaa hyvältä setiltä!
Kuvake
Kiehinen
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 85
Lauteille: Elokuu 2017
Etulaji: Sambo
Sivulajit: Karate, MMA
Takalajit: Kraw Maga, KAS-PIN

Esittelyt

#2

Viesti Kiehinen »

Oikein paljon kiitoksia hyvästä vastaanotosta!

Tuosta munille potkaisemisesta vielä sen verran, että joku intialainen guru voi eunukkioppeja opettaa, kuinka ne kivekset vedetään vatsan sisään, mutta tarkoitukseni ei ole aiheuttaa hermostollista kipua. Kyse on lähinnä toppuuttelusta. Kumisaappaankärki kun työntyy sinne ruumiinonteloon ja asettuu mukavasti paikoilleen, aiheuttaen merkittäviä kudosvaurioita, kyllä se kohdehenkilö ojentuu toivottuun asentoon. Tarkoitus kun ei ole kasseja näpäyttää, vaan antaa painetta, niin että liitokset repeää :D

Kuka sitä edes viitsii alkaa esim. Kumisaappailla potkaisemaan metsäolosuhteissa pään alueelle, paljastaen hetkellisesti miehisen ruumiinaukkonsa (edes vaatteiden läpi), en minä ainakaan.
Kotiapteekin tarpeisiin valkosipulia lisätään runsaasti viinan mausteeksi. Rohto valmistuu viikossa ja sitä nautitaan lusikallisittain.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Esittelyt

#3

Viesti Kari Aittomäki »

Niin, en tahtoisi nillittää..
Munkokeman mukaan munillevedossa on paritapaa joilla on tehoa. Toinen on häirintäheläytys magantyyliin, jolloin potku toimii enimmin hämäyksenä ja lämmittäjänä..
Varsinaista damagea saa parhaiten aikaan hierovalla etupotkulla, jolloin jalan osumakohta on nilkka/sääri.
Potkun tyyli on ylös ja eteen, joka saadaan lantiontyönnöllä. Nopeus ei ole suuri.
Ja tottakai tälli pitää pelata sisään, minusta paras keino on rähjätä yläkerrassa otteilla ja samalla aukaista veräjät vasurin ristipolvipotkulla sisäreiteen.. ja ei muuta ku potku sisään.
Samansuuntaisesti kuin tämä eräs oululainen potkunyrkkeiljä veti esitetysti videolla polvitällin maksankärkeen.
Ja pötk.

Olen pari kertaa saanut vedettyä osuman ja kyllähän ne nitkahti.. vain pompatakseen sekunneissa takas ylös.
Vaikka tietoisesti yritin murskapalleja.

Uskon kyllä osumiakin oikeasti saadun, itse en vaan ole onstunut tai tehokasta osumaa nähnyt.
Siksi kysyin.

Olen kyllä jakanut myös kumpparitällejä korville, jopa metsissä.
Nuorena ja kerkeänä. Mutta pointtisi on kyllä oikea.

Niin ja tosimies ei ime kuin letkulla pensaa. Eikä ainakaan palleja, edes onteloon.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 18 kurkkijaa