Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Ruukie
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 122
Lauteille: Elokuu 2010

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#1

Viesti Ruukie »

Ihan uteliaisuudesta kysyisin minkä tasosta opetusta saa tuolta "Chitlanda" salista? koska minulla on 2 vaihtoehtoa toinen on kallis ja toinen halpa mutta en tiedä onko se halpa vielä hyvä ja voiko tässä "Chitlanda":ssa harrastaa niin pitkään kun voi koska sain sellaisen vaikutelman että se peruskurssi kestää 2,5kk ja sitten siihen se jää ??? voisin linkittää kyseisen sivun mutta olen serkun lapsien vahtina ja käytän hänen "mac":kkiään joten se ei ihan onnistu


Kiitoksia vastauksista etukäteen :)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Kysymys Tampereella toimivista KM saleista

#2

Viesti AriJ »

Varmaan http://www.chitalada.com" onclick="window.open(this.href);return false; ?
______________________
Kuvake
Ruukie
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 122
Lauteille: Elokuu 2010

Kysymys Tampereella toimivista KM saleista

#3

Viesti Ruukie »

Ôari kirjoitti: Varmaan http://www.chitalada.com" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Kyllä
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Kysymys Tampereella toimivista KM saleista

#4

Viesti AriJ »

"Peruskurssin jälkeen voit harjoitella sekä keskustan salin, että Hervannan vuoroilla.
Täten esim Thainyrkkeilyssä harjoituksia kurssin jälkeen n kymmenen harjoitusta viikossa, joista voit valita itsellesi sopivat ryhmät ja ajat. (Krav Magassakin viisi ohjattua harjoitusta + vapaavuoro). Ohjatut harjoitukset myös 1,5 tunnin pituisia."
______________________
Kuvake
Ruukie
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 122
Lauteille: Elokuu 2010

Kysymys Tampereella toimivista KM saleista

#5

Viesti Ruukie »

Ôari kirjoitti: "Peruskurssin jälkeen voit harjoitella sekä keskustan salin, että Hervannan vuoroilla.
Täten esim Thainyrkkeilyssä harjoituksia kurssin jälkeen n kymmenen harjoitusta viikossa, joista voit valita itsellesi sopivat ryhmät ja ajat. (Krav Magassakin viisi ohjattua harjoitusta + vapaavuoro). Ohjatut harjoitukset myös 1,5 tunnin pituisia."
toi vaikuttaa paljon paremalta! täytyy "Checkata" tota paremmin huomenna
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Kysymys Tampereella toimivista KM saleista

#6

Viesti AriJ »

Tuo siis Chitaladan Kurssit-sivulla.
______________________
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#7

Viesti Mjölnir »

Ruukie kirjoitti: Ihan uteliaisuudesta kysyisin minkä tasosta opetusta saa tuolta "Chitlanda" salista? koska minulla on 2 vaihtoehtoa toinen on kallis ja toinen halpa mutta en tiedä onko se halpa vielä hyvä ja voiko tässä "Chitlanda":ssa harrastaa niin pitkään kun voi koska sain sellaisen vaikutelman että se peruskurssi kestää 2,5kk ja sitten siihen se jää ??? voisin linkittää kyseisen sivun mutta olen serkun lapsien vahtina ja käytän hänen "mac":kkiään joten se ei ihan onnistu


Kiitoksia vastauksista etukäteen :)
Sen verran tiedoksi, että Chitaladassa harjoiteltava Krav Maga kuuluu toiseen liittoon kuin "valtavirta" Suomessa, eli laji ei ole täysin samaa kuin esim SNIKT!:llä harjoiteltava.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#8

Viesti AriJ »

Hmm, kuulinko juuri jostain liittokuviomuutoksista maailmalta, jotka vaikuttavat Suomeenkin, vai tuohonko juuri viittaatkin?

Ref. http://www.krav-maga.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
______________________
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#9

Viesti Mjölnir »

Ei viittaa tähän IKMF ja KMG:n eriytymiseen toisistaan, vaan jo 90-luvulla, kun Ari Kangas perusti oman Krav Maga -liiton, ja nyttemmin on sitten mennyt kimppaan ranskalaisen Douiebin kanssa, FEKM-liittoon: http://www.krav-maga.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
mvar
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 184
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Lahti

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#10

Viesti mvar »

ruukielle tiedoksi, että Tampereella voi harrastaa krav magaa neljässä eri seurassa. Taitavat kaikki kuulua eri liittoihin ja taso voi hiukan vaihdella.
http://www.chitalada.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.snikt.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.k4.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nhbbudoclub.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Älä usko piraatteihin ja varastettuun. Usko laatuun ja muista mainita lähde, mistä tekniikat on lainattu.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#11

Viesti AriJ »

Minkä verran yhteistoimintaa eri liittojen salien välillä onkaan (yhteisiä treenejä, seminaareja, leirejä, opettajavierailuja)?
______________________
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#12

Viesti Mjölnir »

Ôari kirjoitti: Minkä verran yhteistoimintaa eri liittojen salien välillä onkaan (yhteisiä treenejä, seminaareja, leirejä, opettajavierailuja)?
Eipä juuri mitään. Meille on tullut toisesta liitosta porukkaa treenaamaan, ja ovat edelleen tervetulleita. Aikanaan ero 90-luvulla oli vähän loan heittoa, ja nykyään välit ovat ihan siistit, mutta yhteistyötä ei juuri ole.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Invictus
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1082
Lauteille: Marraskuu 2006

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#13

Viesti Invictus »

Mikäs systeemi on tuo K4-centerin "Scandinavian Krav Maga Association"?
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#14

Viesti Mjölnir »

Invictus kirjoitti: Mikäs systeemi on tuo K4-centerin "Scandinavian Krav Maga Association"?
Käsittääkseni yhden seuran liitto
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
etu-heijari
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8
Lauteille: Elokuu 2010

Kysymys Tampereella toimivista KM-saleista

#15

Viesti etu-heijari »

Invictus kirjoitti: Mikäs systeemi on tuo K4-centerin "Scandinavian Krav Maga Association"?
ite alottelin magan treenaamisen K4-centerissä viime talvena, ammattitaitoinen ja valmentaja, tekemisen meininkiä, suosittelen muillekin!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 19 kurkkijaa