Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Defendo

#1531

Viesti Mika »

:respect:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Marko.L
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Tammikuu 2018
Etulaji: Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily
Takalajit: Paini, Karate, Tae Kwon Do, Ju jutsu

Defendo

#1532

Viesti Marko.L »

Ensimmäinen kirjoitukseni tälle foorumille.. Aloitetaan hyvillä uutisilla. Muutaman vuoden tauon jälkeen Defendo palaa Seinäjoen lajivalikoimaan. Peruskurssi alkaa 6.2. klo 20:00 Mma Seinäjoen salilla osoitteessa Louhenkatu 48. Ohjaajana lisäkseni toimii Kimmo Pollari. Lisätietoja facebookista: Defendo Etelä-Pohjanmaa ja Turvallisuuskoulutus Marko Lähteenmäki Tmi. Hienoa päästä taas kunnolla lajin pariin, viime vuodet treenailtu vaan kaverin kanssa.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1533

Viesti Mjölnir »

Hyvä juttu! Menestystä uudelle kurssille!
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Defendo

#1534

Viesti Vanhakankea »

Terve,

onko olemassa "Defendo Family"-pakettia? Eli kuinka paljon Defendossa on "kohteen suojausta"? Itse tulee liikuttua paljon perheen kanssa ulkomailla ja joitain skenaarioita ollaan käyty lävitse. Esimerkiksi se, että jos käskytän perhettä jossain tilanteessa, niin teinit ja vaimo ei käy pullikoimaan vaan nousevat autoon viivyttelemättä. :-)

Muksut alkaa olla sen ikäisiä, että joku 2 päivän Defendo Family-leirikin voisi ohjata ajatusmaailmaa oikeanlaisen varautumisen suuntaan vaikka tokihan itse olen melkoinen expertti. :-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Defendo

#1535

Viesti JanneM »

Tuo ei olisi lainkaan huono idea...
Sinne ei ehkä saisi kokonaisia perheitä mukaan, mutta perheensä suojelusta kiinnostuneita vanhempia.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Puni
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 3845
Lauteille: Kesäkuu 2010
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Taekwondo Ilshin
Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu)
Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu
Yhteystiedot:

Defendo

#1536

Viesti Puni »

Joo, ois mielenkiintoinen tuote.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Defendo

#1537

Viesti Andy »

Tuollainen olisi varmaan järkevämpää toteuttaa pikemmin seminaarina kuin varsinaisena "lajina".
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1538

Viesti Mjölnir »

Tietysti
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
IIsakki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1624
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: E-Pohojanmaa

Defendo

#1539

Viesti IIsakki »

Ja Jenkkilässä myisi kuin häkä.. ;)
Potkuholisti
"The Art is in the Person, all we have to do is Bring it Out!"
"Kun harjoittelee ahkerasti, onni potkii useammin." -Mjölnir
"Mora. Kun sanat ei auta ja kädet ei riitä"
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1540

Viesti Mjölnir »

Ollaan Antin kanssa vedetty yksi henkilösuojaussetti kyllä Defendo Blue-nimellä ja elokuussa tulee toinen
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Defendo

#1541

Viesti Vanhakankea »

JanneM kirjoitti: kesä 21, 2018, 10.07 Tuo ei olisi lainkaan huono idea...
Sinne ei ehkä saisi kokonaisia perheitä mukaan, mutta perheensä suojelusta kiinnostuneita vanhempia.
Voi tosiaan olla, meiltä tulisi ainakin koko perhe. :-)

Perhe vaan taitaa tuollaisena "sosioekonomisenayksikkönä" olla sellainen, että sen olisi hyvä käydä kurssi yhdessä. Henkilösuojaksessahan ei taideta yleensä suojauksen kohdetta kouluttaa vaikka pelisäännöt tietty käydään lävitse. Perhe on siis jossain siellä itsepuolustuksen ja henkilösuojauksen välimaastossa ja minusta olisi hyvä, jos he toimisivat jollain tavoin yhteen harjoitellusti.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1542

Viesti Mjölnir »

Tuossa on pari ongelmaa: ns. normaalit ihmiset EIVÄT ole kiinnostuneita omasta turvallisuudestaan, varsinkaan koko perhe

Lisäksi, esimerkiksi, minä en voin näyttää omaa sotamoodiani perheelleni. Se olisi liian turvallisuuden perusrakenteita järkyttävää. He ovat nähneet jotain viitteitä ulkomaanreissuilla, kun joku on yrittänyt tulla ryöstämään tai taksikuski on yrittänyt kusettaa, mutta ei koskaan ole jouduttu sinne rajan yli.

Jos ei mennä millään nami-nami- linjalla treeneissä, niin se ”real deal” voisi olla aika järkyttävää. Kun vanhempien kuluu olla se turvallinen ja tasapainoinen hahmo
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1543

Viesti Mjölnir »

Muun muassa näistä syistä en ole opettanut omia perheenjäseniä, vaan laittanut ne muiden opettajien vetäjille kursseille
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Defendo

#1544

Viesti Vanhakankea »

Mjölnir kirjoitti: kesä 22, 2018, 20.37 Tuossa on pari ongelmaa: ns. normaalit ihmiset EIVÄT ole kiinnostuneita omasta turvallisuudestaan, varsinkaan koko perhe
Onko oikeasti niin, että eivät ole? Vai onko niin, että ihmiset on "kuohittu" uskomaan, että viranomainen ehtii joka paikkaan turvaksemme?
Mjölnir kirjoitti: kesä 22, 2018, 20.37 Lisäksi, esimerkiksi, minä en voin näyttää omaa sotamoodiani perheelleni. Se olisi liian turvallisuuden perusrakenteita järkyttävää. He ovat nähneet jotain viitteitä ulkomaanreissuilla, kun joku on yrittänyt tulla ryöstämään tai taksikuski on yrittänyt kusettaa, mutta ei koskaan ole jouduttu sinne rajan yli.

Jos ei mennä millään nami-nami- linjalla treeneissä, niin se ”real deal” voisi olla aika järkyttävää. Kun vanhempien kuluu olla se turvallinen ja tasapainoinen hahmo
Mä olen ilmeisesti tehnyt jotain lastensuojeluilmoitusta vaativaa, koska olen kertonut lapsille, että iskä puolustaa perhettään oikeudetonta hyökkäystä vastaan kykyjensä mukaan tarvittaessa niin, että hyökkääjää sattuu enemmän. Minusta lasten on hyvä tietää tämä. Ollaanhan me sotilasvalassa sitouduttu jopa tappamaan...

12 vee poika on myös laittanut luokan kiusaajan kuriin "WWE-leikillä" (ei olla suuresti huudeltu kamppailuharrastuksesta). 3 kertaa koitti ja nyt ei enää ole pojan eikä luokan pienempien kimpussa.

Me ollaan siis käsitelty itsepuolustusta oikeudetonta hyökkästä vastaan jo aika nuoresta iästä lähtien. Saapa nähdä millaisia psykopaatteja ollaan kasvatettu...

Varmaan tuolta nami-namin ja "Real Dealin" välistä löytyisi joku välimaasto, josta voisi rakentaa perheille sopivan turvapaketin. Jo sekin, että muut perheenjäsenet, eivät jäätyisi ja noudattaisivat käskyjä, olisi mielestäni iso edistys.

Yritän itse sovitella Defendon aloituksen lähitulevaisuuteen, joten ajatuksent varmaan kehittyy.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 298
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Defendo

#1545

Viesti Mjölnir »

Väitän, että yli 80% väestöstä suhtautuu väkivallan uhkaan tavoilla 1) ei voi sattua mulle 2) ei siinä mitään kuitenkaan voisi tehdä 3) kyllä mä pärjäisin sitten, jos OIKEESTI tulis tilanne
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 23 kurkkijaa