Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mä en ainakaan leiki!

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Mä en ainakaan leiki!

#1

Viesti Jussi Häkkinen »

Moderaattori: Pilkottu Potku-tapaaminen IV -ketjusta.


Järkätkää ne kas-pin ja capoeira tuonne niin ei harmita miitin missaaminen (ts. ei tartte herätä aikaisin lauantaina). Shorinji kempo toki hieman, mutta se nyt on aiemminkin tuttu. Gumdokin hieman, mutta Master Jannelta saanee joskus ihan privaattitunnin.

Järkkääntyi sekin väsypäivä. :)

Ps: Vielä moderni wushu pakettiin niin se on siinä!
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#2

Viesti Samppa »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Järkätkää ne kas-pin ja capoeira tuonne niin ei harmita miitin missaaminen (ts. ei tartte herätä aikaisin lauantaina). Shorinji kempo toki hieman, mutta se nyt on aiemminkin tuttu. Gumdokin hieman, mutta Master Jannelta saanee joskus ihan privaattitunnin.

Järkkääntyi sekin väsypäivä. :)

Ps: Vielä moderni wushu pakettiin niin se on siinä!
No Jussi.. Älä nyt mökötä. Tuu sparrailemaan, niin on muutakin tekemistä kun katsoa näytöksiä :D
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

Tuutko sä Jussi miitteihin niiden demojen takia vai onko demot vaan lisämausteena ihmisten tapaamiselle ja yhdessä nujuamiselle? Mulle ainakin jälkimmäinen.

Ja kaikki varmaan jo tietää, että sä et välitä capoierata tai kas-pinista, mutta onko tässäkin ketjussa pakko aloittaa tuo määkiminen? :(
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#4

Viesti Jussi Häkkinen »

Samppa kirjoitti: No Jussi.. Älä nyt mökötä. Tuu sparrailemaan, niin on muutakin tekemistä kun katsoa näytöksiä :D
Ei pysty kykenemään tuollaisissa yhteyksissä.

JanneM kirjoitti: Tuutko sä Jussi miitteihin niiden demojen takia vai onko demot vaan lisämausteena ihmisten tapaamiselle ja yhdessä nujuamiselle? Mulle ainakin jälkimmäinen.
No demoista hieman riippuu sekin, mitä väkeä siellä on paikalla...ja mahdolliset "musiikilliset" suoritukset joidenkin lajien kohdalla.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 929
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#5

Viesti Eizei »

Ei pysty kykenemään tuollaisissa yhteyksissä.
Mitä Jussi tällä tarkoitat? Sitäkö, ettei oppisi sovellu tällaiseen leppoisaan sparriin? Jos näin, niin miksi? Kai sinäkin potkit lyöt ja roikut ryysyissä? ;)

Millaiset yhteydet tarvitaan, että näkee sinun sparraavan? :)
Antti Junikka
Miklu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2126
Lauteille: Tammikuu 2005

#6

Viesti Miklu »

Eizei kirjoitti: Millaiset yhteydet tarvitaan, että näkee sinun sparraavan? :)
Pistä päälle talonpojan puku mallia okinawa...?
Jussin mm. musaallergiat on niin pahat, ettei miestä piä kiusata millään "musiikkiesityksillä", joten move along! ;)
Viimeksi muokannut Miklu, elo 23, 2006, 17.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bruce Lee elää!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#7

Viesti Jussi Häkkinen »

Eizei kirjoitti: Millaiset yhteydet tarvitaan, että näkee sinun sparraavan? :)
Erilaiset. Voitanee puhua karateyhteydestä. :)

Ainakin minun tulee kokea, että minulla olisi jotain saatavaa k.o. sparrirupeamasta. Noin lajillisessa mielessä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#8

Viesti Mika »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Eizei kirjoitti:Millaiset yhteydet tarvitaan, että näkee sinun sparraavan? :)
Erilaiset. Voitanee puhua karateyhteydestä. :)

Ainakin minun tulee kokea, että minulla olisi jotain saatavaa k.o. sparrirupeamasta. Noin lajillisessa mielessä.
Jos saamme tuon Aittosumun paikalle, voimme varmasti puhua sekä karatesta että oppimisesta....;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 929
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#9

Viesti Eizei »

Noin lajillisessa mielessä.
Et ilmeisesti ole kovinkaan kiinnostunut saamaan mitään "noin niinkuin yleisesti kamppailullisessa mielessä". Nimittäin kyllähän tuo asenne rajaa aika paljon pois. Mutta tapansa kullakin.

Koetko että menetät jotakin tuossa hommassa, vai vaan se, ettet saa siitä "mitään". Onko toi jotenkin ristiriidassa sun "laadullisen karatetreenin kanssa", ns. miinusharjoittelua?

Henkilökohtaisesti vaan en oikein hokaa tuollaista ajatusmallia ja väistämättäkin haistaa pientä jännäkakkaa housussa. Mene ja tiedä. Tärkeintä on se että tekee sitä mistä tykkää.

Onhan se harmi, että tuo esittelytoivelista rajaa porukkaa pois.
Antti Junikka
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#10

Viesti Mika »

Eizei kirjoitti: Onhan se harmi, että tuo esittelytoivelista rajaa porukkaa pois.
Monikko lienee liioittelua....;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 929
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#11

Viesti Eizei »

Monikko lienee liioittelua....
Jep. Ehkä juuri tuohon viitatenkin tuossa mainitsin:
Henkilökohtaisesti vaan en oikein hokaa tuollaista ajatusmallia
...kun Jussin veroisia "kaavassa pysyjiä" on niin harvassa.
Antti Junikka
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#12

Viesti Polvi »

Eipä yllätä. Tosin eikös sen karaten pitäisi olla juuri tarkoitettu ei-karatekoita vastaan? Tällöinhän sparrailu tällaisissa tilanteissa olisi mitä parhainta oppimista karatekan kannalta.

Itse ainakin odotan innolla eri lajien edustajien kanssa sparrailua.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#13

Viesti Jussi Häkkinen »

Polvi kirjoitti: Eipä yllätä. Tosin eikös sen karaten pitäisi olla juuri tarkoitettu ei-karatekoita vastaan? Tällöinhän sparrailu tällaisissa tilanteissa olisi mitä parhainta oppimista karatekan kannalta.

Itse ainakin odotan innolla eri lajien edustajien kanssa sparrailua.
Ensinnäkin: Kiitos moderaattorille otsikosta. Heijastaa hyvin potkun henkeä.


Ja niin, karate ei edelleenkään ole kilpaurheilulaji. Karatekan sparrailu kilpaurheilunomaisesti kilpaurheilijoiden kanssa...no, ei palvele kenenkään etuja. Hauskaa voi olla - ja varmasti onkin - mutta hyötynäkökohdin ajatellen täysi nolla.

Aittomäki taas...no, japanilaista "karatea". Good for him. Eikä taaskaan mitään, mikä minua kiinnostaisi. Asiaäijä pääosin, ei siinä mitään.


En usko, että minulla on teiltä opittavaa lajillisessa mielessä. En myöskään usko, että teillä on minulta opittavaa lajillisessa mielessä.


Eikä liene hirveän yllättävää, että kaikkien lajien edustajia vain ei oikein nappaa edes nähdä - etenkin kun lajit profiloituvat vahvasti tietynlaisten ihmisten temmellyskentiksi.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

#14

Viesti Vlad Tepes »

Nyt ihan kaikella kohteliaisuudella kysyisin, että miksi yleensäkin kirjoittelet tänne niin paljon ja selkeästi luet valtavan määrän viestejä, kun samalla jatkuvasti toitotat tuota samaa asiaa, miten muut lajit ei sinua kiinnosta eikä sinulla ole mitään opittavaa keneltäkään täällä.

En oikein ymmärrä :?
kamppaaja
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 960
Lauteille: Helmikuu 2005

#15

Viesti kamppaaja »

Onko jussista tullut niin kiinnostava että kaikkia kiinnostaa se että kiinnostaako jussia? :)
Viimeksi muokannut kamppaaja, elo 23, 2006, 22.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa