Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

JENGI MIITISSÄ!

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

JENGI MIITISSÄ!

#1

Viesti Keiju »

Kysymys kuuluu, että kuka/ketkä ovat modeja nyt? Minun yksihenkinen raatini päätti, että se voin olla minä tällä kertaa... :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: JENGI MIITISSÄ!

#2

Viesti JanneM »

Keiju kirjoitti: Kysymys kuuluu, että kuka/ketkä ovat modeja nyt? Minun yksihenkinen raatini päätti, että se voin olla minä tällä kertaa... :D
Mä en oo miitissä... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#3

Viesti Keiju »

Voi voi Janne! Minä, kun niin toivoin, että olisin päässyt näkemään taas hauskoja valokuvia sinusta.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#4

Viesti JanneM »

Keiju kirjoitti: Voi voi Janne! Minä, kun niin toivoin, että olisin päässyt näkemään taas hauskoja valokuvia sinusta.
NO eiköhän tonne Jyväskylän fight clubin sivuille tuu leirikuvia, niin akttelet sit sieltä pahimpiin tuskiin... ;)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#5

Viesti Keiju »

JanneM kirjoitti:
Keiju kirjoitti:Voi voi Janne! Minä, kun niin toivoin, että olisin päässyt näkemään taas hauskoja valokuvia sinusta.
NO eiköhän tonne Jyväskylän fight clubin sivuille tuu leirikuvia, niin akttelet sit sieltä pahimpiin tuskiin... ;)
Heh, joo mä akttelen! Kiitos siitä jo etukäteen.
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#6

Viesti Verr »

JanneM kirjoitti:
Keiju kirjoitti:Voi voi Janne! Minä, kun niin toivoin, että olisin päässyt näkemään taas hauskoja valokuvia sinusta.
NO eiköhän tonne Jyväskylän fight clubin sivuille tuu leirikuvia, niin akttelet sit sieltä pahimpiin tuskiin... ;)
Oisivatkin napanneet sen sun takakiepparis :D


kauhulla omia kuvia odotellen.
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#7

Viesti DaNjA »

Arvasin, että Keiju täällä kirjoittelisi miitn aikana..mikset sinä tule paikalle muuten??? Arvuteltiinkin Nyyskin kanssa muistaakseni, että Keiju nyt siellä potkussa kirjoittelee yksinään :D
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#8

Viesti AriJ »

...mutta olihan sitten JanneMkin :D
______________________
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti Keiju »

Mulla oli täällä äärettömän kivat zembalot ja poliisin kanssa sain pitää järjestystä yllä.
DaNjA kirjoitti: mikset sinä tule paikalle muuten???
Miitin sisällössä jos ainoa mielenkiinnon kohde on tuo ruokailu, niin tulee kyllä pikkusen halvemmaks ruokailla kotipuolessa. Mutta en silti sano, ettäkö siellä nyt tylsää olisi, kyllä minä lajiesittelyjäkin jaksaisin katsella..
Mutta pelkän miitin takia en sinne saakka matkusta, pitäisi ajoittaa muutkin jutut samalle viikonlopulle, yöpaikkakin mulla Tampereella olis kyllä(ei kukaan potkulainen), että siitä ei ole kiinni.
Mutta ei pidä koskaan sanoa, ettei koskaan. Markollakin taisi olla vasta eka miitti tämä?
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#10

Viesti Keiju »

Keiju kirjoitti: Miitin sisällössä jos ainoa mielenkiinnon kohde on tuo ruokailu
Lainaan itseäni.
Sain kyllä myös hieman tuosta ruokapuolesta nauttia täälläkin Potkussa, kun Abe ja Kari eräässä ketjussa tarjoilivat toisilleen gourmet-aterioita. :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 27 kurkkijaa