Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esitykset tapaamisissa (sisältö, aihe, kesto yms.)

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#91

Viesti Mika »

Jarno, kyllä, kaikissa malleissa on hyvät ja huonot puolensa.

Viestisi ensimmäinen ja viimeinen lause liittyvät samaan asiaan. Vastaan nyt lainaamatta.

Koska tarkoituksena on myös tuoda ihmisiä yhteen. Tiedän, tiedän, tämä ei kaikkia kiinnosta, ja ilmeisesti sinunkin kohdallasi (viittaan erääseen aiempaan viestiisi tässä ketjussa; voin etsiä jos tarvitsee) tämä on toissijaista. Mutta tästä nyt on kuitenkin kyse. Tämä toisiin tutustuminen on yhtä tärkeää kuin lajien esitteleminen. Jos tapahtumat kasvavat paljonkin, tämä on yksi asia, joka luultavasti ainakin osittain muuttuu, ihan jo käytettävissä olevan ajankin takia.
Jarno kirjoitti: Hyvänä puolena taas se, että vierailija todennäköisesti löytää miittitarjonnasta enemmän itseään kiinnostavia demoja.
No, tätähän minä olen tässä tuloksetta yrittänyt useamman viestin voimin selittää ja osoittaa sormella. :D

Eli tuo on juuri sitä kuluttajakeskeisyyttä. Ei siinä mitään pahaa ole, näinhän messutkin toimivat, mutta kun tästä ei siis nyt tällä hetkellä ole kyse. Ehkä sitten tulevaisuudessa. Sen päättävät potkulaiset (jos eivät keskustelemalla, niin sitten osallistumismäärillä). :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#92

Viesti AriJ »

Mika kirjoitti: Tämä toisiin tutustuminen on yhtä tärkeää kuin lajien esitteleminen.
Itse näkisin jopa tärkeämpänä - lajien näytöksiin pääsee siellä sun täällä (ei tietty kaikkia tarjolla kaikkialla), mutta enemmän varmaan antaa se eri lajien harjoittelijoiden/opettajien kanssa kanssakäyminen "ei niin formaalissa" ympäristössä.

Potkumiitti on potku.netin riillaifjatkot :D
______________________
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#93

Viesti Mika »

Yamazu kirjoitti: Potkumiitti on potku.netin riillaifjatkot :D
:smt043


Sigumatskua, ihan ehdottomasti. :notworthy:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#94

Viesti joksanen »

Mika kirjoitti: Koska tarkoituksena on myös tuoda ihmisiä yhteen. -- tämä ei kaikkia kiinnosta, ja ilmeisesti sinunkin kohdallasi -- tämä on toissijaista. -- toisiin tutustuminen on yhtä tärkeää kuin lajien esitteleminen.
Usko tai älä, mutta olen paljolti samaa mieltä. Paitsi etten näe päällekkäisiä demoja (workshoppeja) ja tutustumista toisiaan poissulkevina vaihtoehtoina. Kuten aiemmin sanoin, olen antisosiaalinen nörtti ja itse todennäköisesti tutustuisin ihmisiin paremmin yhden pienen workshopin kuin neljän täysmittaisen demon aikana. Pienemmässä porukassa uskaltaisin todennäköisesti esittää kysymyksiä jotka isosta massasta jäävät huutamatta. Ehkäpä joku tutustuukin juuri minuun juuri sen esittämäni kysymyksen ansiosta.

Mutta minä oonkin mä, ja mun metodit ei toimi kaikille. Eikä päinvastoin.
Mika kirjoitti: Jos tapahtumat kasvavat paljonkin, tämä on yksi asia, joka luultavasti ainakin osittain muuttuu
Mukava kuulla että asia on otettu vakavasti puntariin. Mitään muuta en kaivannutkaan. Ja tähän vielä muistutus että en ehdottomasti ole vaatimassa nykyisen järjestelmän muuttamista hinnalla millä hyvänsä. Haluan vain nostaa esille jonkun muun mallin etuja, jotta niistä syntyisi hyvää keskustelua ja hyvä kompromissi. Kaikilla malleilla on omat etunsa ja olisi hienoa jos niistä voisi poimia parhaat päältä. Vaikka se ei ihan koryu-henkistä olisikaan.
Mika kirjoitti:
Jarno kirjoitti:vierailija todennäköisesti löytää miittitarjonnasta enemmän itseään kiinnostavia demoja.
-- Eli tuo on juuri sitä kuluttajakeskeisyyttä.
Nope. Vaan "kaikille jotakin kivaa" -keskeisyyttä. Enemmän täkyjä jotta enemmän ihmisiä tulee paikalle ja jotta on enemmän tutustuttavaa. ;)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 93923
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#95

Viesti Mika »

joksanen kirjoitti: Nope. Vaan "kaikille jotakin kivaa" -keskeisyyttä. Enemmän täkyjä jotta enemmän ihmisiä tulee paikalle ja jotta on enemmän tutustuttavaa. ;)
Toki, ja näinhän se olisi pakko tehdäkin, jos lajeja olisi paljon, loppuisi muuten aika ja mielenkiintokin kesken.

Mutta sitten palataan samaan aiempaan ongelmaan: mistä ne lajit? :)
Tai jos saadaan vaikka se 10-20 lajia yhteen tapaamiseen, mitäs seuraavaan tapaamiseen? Okei, toiset 10-20? Ehkä. Mutta sen jälkeen? Ja nyt (tapaaminen X ja tapaaminen X+2) on vasta vuosi kulunut...:)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#96

Viesti joksanen »

Mika kirjoitti: Mutta sitten palataan samaan aiempaan ongelmaan: mistä ne lajit?
En tiennyt että tällainen ongelma on olemassa. Sillä luonnollisesti on vaikutuksensa miitin toimintamalliin.

Aiempi esimerkkini kahdestakymmenestä demosta oli täysin tuulestatemmattu määrä ja toivon ettei siihen jäädä jumiin. Oikeammin kyse voisi olla vaikka kahdeksasta demosta kahdessa eri pisteessä. En muista montako demoa oli Potku2lla, mutta uskoisin kokonaismäärän olleen suht sama. Eri lajejahan maasta löytyy gziljoona ja ainakin puolesta joku on esittänyt olevansa kiinnostunut. Lajit eivät ihan heti lopu, mutta innokkaat uudet demoajat voivat jossakin kohtaa toki osoittautua harvinaiseksi.

Yamazun ehdotus aihe-worksopista on siksi hyvä. Ei haittaa vaikka "lajit" loppuisivat kesken.

Anyways, eiköhän me nyt aleta olla pikkuhiljaa samoilla viivoilla ja ymmärretä asia samalla tapaa, vaikka ehkä hiukan eri mieltä ollaankin.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa