Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku-tapaaminen III: Kyydit

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#46

Viesti Naked »

jkk kirjoitti: Tulen Helsinkistä todennäköisesti autolla.
jkk kirjoitti: Lähden viimevuotiseen tyyliin varmaankin jo perjantaina.
Kah, vaan minulleppa saattaisi kyyti kelvata perjantaina. En vaan ole moista oikein ehtinyt pohtia kun siihen miittiinkin on vielä niiiiin paljon aikaa.
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti tabitha »

Voisin kyllä mennä jkk:nkin kyydillä.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#48

Viesti TimoS »

tabitha kirjoitti: Voisin kyllä mennä jkk:nkin kyydillä.
Eli minun autoon mahtuisi tällöin yksi. Ronin, Krabola ja Mänzy lienette yhä tulossa mun kyydillä?
Viimeksi muokannut TimoS, huhti 27, 2006, 08.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#49

Viesti mronkain »

Hep, jos paikka siis on yhä vapaa?

- Marko
jkk
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1067
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#50

Viesti jkk »

naked kirjoitti: Kah, vaan minulleppa saattaisi kyyti kelvata perjantaina. En vaan ole moista oikein ehtinyt pohtia kun siihen miittiinkin on vielä niiiiin paljon aikaa.
Juu, en ole minäkään kauheasti ajatuksia uhrannut hamaan tulevaisuuteen.

tabitha kirjoitti: Voisin kyllä mennä jkk:nkin kyydillä.
Tervetuloa vaan!
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#51

Viesti Mänzy »

TimoS kirjoitti:
tabitha kirjoitti:Voisin kyllä mennä jkk:nkin kyydillä.
Eli minun autoon mahtuisi tällöin yksi. Ronin, Krabola ja Mänzy lienette yhä tulossa mun kyydillä?
Jep Jep, ainakin omasta puolestani!



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#52

Viesti Tohtori Krabola »

TimoS kirjoitti:
tabitha kirjoitti:Voisin kyllä mennä jkk:nkin kyydillä.
Eli minun autoon mahtuisi tällöin yksi. Ronin, Krabola ja Mänzy lienette yhä tulossa mun kyydillä?
Joo, kyydissä ollaan!
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Tapio
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 192
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Lahti

#53

Viesti Tapio »

Yamazu kirjoitti:
Olppaemi kirjoitti:Ilmoituksia jos Anjalankosken lähistöltä, tai yleensäkin Kymenlaaksosta olisi joku autolla menossa Tampereelle ja pystyisi mahdollisesti tarjoamaan kyytiä noin parille hemmolle.
Minä myös!!! Jos autoja ohi ajamassa esim. Kouvolasta, niin siitähän voisi loikata kyytiin....
HEP!

Tulkeehan Lahden kautta niin pääsen minäkin kyydissä... :D

Tai kyllä muutkin kyydit kelpaa (ei apostoli ;) ) jos joku on Lahden läpi tulossa. Muutoin menee junailuksi. 8)
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#54

Viesti Rami Niemi »

Jos joku on Turusta käsin lähdössä liikkeelle niin uskoisin Jussin ja minun olevan erittäin kiinnostuneita ja mielissään yhteiskyydistä niin taloudellisesti kuin matkaseurankin puolesta.
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#55

Viesti Jussi Häkkinen »

Rami Niemi kirjoitti: Jos joku on Turusta käsin lähdössä liikkeelle niin uskoisin Jussin ja minun olevan erittäin kiinnostuneita ja mielissään yhteiskyydistä niin taloudellisesti kuin matkaseurankin puolesta.
Jep, näin on.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

#56

Viesti maikki »

Onkos Jyväskylän väki säätämässä jotain yhteiskyytiä vai mennäänkö vaan samalla junalla?
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#57

Viesti Samppa »

maikki kirjoitti: Onkos Jyväskylän väki säätämässä jotain yhteiskyytiä vai mennäänkö vaan samalla junalla?
Mä lähen ainakin autolla. Luultavasti ei ole ketään kyydissä tai sitten on yksi kaveri. Pois tuun sunnuntaina ja jos joku uskaltaa kyytiin, niin kyllä tuossa ainakin kaks paikkaa on vapaana.
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

#58

Viesti maikki »

Samppa kirjoitti:
maikki kirjoitti:Onkos Jyväskylän väki säätämässä jotain yhteiskyytiä vai mennäänkö vaan samalla junalla?
Mä lähen ainakin autolla. Luultavasti ei ole ketään kyydissä tai sitten on yksi kaveri. Pois tuun sunnuntaina ja jos joku uskaltaa kyytiin, niin kyllä tuossa ainakin kaks paikkaa on vapaana.
Count me in! Pensoihin ja semmosiin lupaan osallistua, jos se vaan sulle sopii ;)
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#59

Viesti Samppa »

maikki kirjoitti: Count me in! Pensoihin ja semmosiin lupaan osallistua, jos se vaan sulle sopii ;)
Kattaako tuo "ja semmosiin" illanvieton :lol: Juu sulle paikka varattu.

Niin tosiaan tuo poistulo. Tarkotus ois käydä sunnuntaina vielä samaan aikaan Tampereella olevassa 100+ autonäyttelyssä, joten poistulo voi mennä iltaan. Kyydissä kyllä pääsee poiskin päin, jos vaan jaksaa kuluttaa aikaa tuonne iltaan.
Kuvake
maikki
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 320
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: yvi

#60

Viesti maikki »

Samppa kirjoitti:
maikki kirjoitti: Count me in! Pensoihin ja semmosiin lupaan osallistua, jos se vaan sulle sopii ;)
Kattaako tuo "ja semmosiin" illanvieton :lol: Juu sulle paikka varattu.

Niin tosiaan tuo poistulo. Tarkotus ois käydä sunnuntaina vielä samaan aikaan Tampereella olevassa 100+ autonäyttelyssä, joten poistulo voi mennä iltaan. Kyydissä kyllä pääsee poiskin päin, jos vaan jaksaa kuluttaa aikaa tuonne iltaan.
Voin mä sulle kaljan tarjota, jos oot kiltisti ;).
Kahtotaan niitä takasintuloja sitte. Luultavasti ei oo valittamista siitä, jos menee iltaan (kunhan ei yöhön mene. nimim: "aamuneljältä herätys" :cry:).
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 27 kurkkijaa