Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potku-tapaaminen III

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#316

Viesti AriJ »

Samppa kirjoitti: Hienoa! Ei tarvii koko miittiä ihmetellä hikoilematta :D
No mutta onhan sielä tiedossa enemmältikin ohjattua liikuntaa...

Ja mitämitämitä - ettei ehkä olis JanneM:n jo legendaarisia ninjaesittelyjä tällä kertaa!!!!????
______________________
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 20211
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#317

Viesti JanneM »

Yamazu kirjoitti: Ja mitämitämitä - ettei ehkä olis JanneM:n jo legendaarisia ninjaesittelyjä tällä kertaa!!!!????
Mä voin ohjeistaa esittelijälle, että mitkä kaikki lajit ovat ninjailua, jos en paikalle pääse. ;-P
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#318

Viesti Samppa »

Yamazu kirjoitti: No mutta onhan sielä tiedossa enemmältikin ohjattua liikuntaa...
Juu onhan siellä. Mutta tosimieshän hikoilee vasta, kun joku hakkaa hengiltä :lol: Mutta siis se riittää, kun sieltä innokkaita sparrailijoita löytyy. Pitää varmaan alkaa treenailee, kun viimeset kolme viikkoon oon vaan löysäilly ja tankannu nestettä :oops:
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#319

Viesti KungFuMiäs »

Mitäh... Eiks me päästykään sparraa. Kai sinne nyt joku tulee joka haluaa kolistella sääriä yhteen?
Minä minä minä.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#320

Viesti Tohtori Krabola »

Yamazu kirjoitti:
TimoS kirjoitti:Hitto kun olisin alunpitäen tehnyt vaan Nerolla tuon polton niin homma olis toiminut kuin junan vessa :seina:
Miten muistelisin jonkun tätä ehdottaneenkin 8)
TimoS kirjoitti: Toisinsanoen, Potku 2 DVD on vihdoin ja viimein valmis!
:wav:

JA ISO KÄSI TIMOLLE!!!!!
:smt041 Timo teki miehen työn, nyt voit palkita itsesi yhdellä alkoholittomalla oluella :occasion5:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Tapio
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 192
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Lahti

#321

Viesti Tapio »

Suurkiitos Timolle tosiaan asian loppuun saattamisesta! 8)

Jakelukanava on tosiaan sitten seuraava ongelma. :?

Torrentilla se voisi alkaa levitä melko nopeastikin potkulaisten välillä.

Yksi vaihtoehto voisi tietty olla se, että Tampereen miitillä poltellaan siitä kopioita, jos jollakulla sattuu olemaan intoa ottaa esim läppäri mukaan miittiin.

Tai sitten jos joku voisi tilausten mukaan poltella noita levyjä valmiiksi, niin niitä voisi jakaa miitissä tilaajille pientä rahallista korvausta, tai sitten tyhjää levyä vastaan.

Muita ehdotuksia?
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#322

Viesti Verr »

Siis onko tästä tulossa maksuton tästä materiaalista? Torrentille iso käsi jos ei.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#323

Viesti AriJ »

Öö... siis varmaan että "iso käsi torrentille jos ei ole maksullinen", eikö? :D Jolloin sitä voidaan hakea ilmaiseksi verkon yli. Vai ymmärsinkö itse näin aamuisena väärin.... :doubt:
______________________
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#324

Viesti Verr »

No maksullisuuden toteuttaminen ei varmaan ole helpointa torrentilla. Toki tietysti yv:n kautta jos näin. Torrentti on kuitenkin aika helppo tapa levittää jos halutaan jakaa ns. kaikille.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#325

Viesti AriJ »

Öh... luin uudemmin sanomasi, ja huomasin että sen voi ymmärtää myös oikein :D
______________________
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#326

Viesti mronkain »

Tarkoitus on jakaa matsku maksutta, korkeintaan levyn hinta & joku tasasummapyöristys, jos poltellaan valmiiksi levyille. Helpointa olisi, jos joku voisi antaa käyttöön tuon verran levytilaa (4,7 gigaa). Timo laittoi levyn minulle postissa, saan sen huomenna kun käyn työpaikalla. Ajattelin kopsata levystä imagen, jonka voin sitten uppia palasina jonnekin. Helpointa olisi, jos tosiaan joku voisi hostata, mutta jos ei, niin sitten käytän ilmaisia filesharing-palveluita (yousendit, rapidshare jne.). Minulla kun vain duunipaikan yhteys ja torrentteja tai muuta p2p:tä en voi käyttää. Toki sen voi joku muu pistää sitten jakoon vapaasti. Voin yrittää kopsata muutaman levyn myös miittiin mukaan niille, jotka eivät sitä muuten ole saaneet.

Tässä vaiheessa kiitokset kuuluvat myös kuvaajille, jotka ystävällisesti laittoivat matskunsa yhteiseen käyttöön. Käsittääkseni kuvamateriaalia olisi ollut enemmänkin, mutta kaikki eivät sitä halunneet jakaa. En nyt muista kenen materiaaleista DVD on koostettu, mutta saa ilmoittautua kiitoksia varten! :D

- Marko
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#327

Viesti DaNjA »

:wav: Hyvä ett II miitin jutka on koottu ja mahdollista saada :D
Mutt niih..itsellä ei ole nettiä yms...joten oisko joku immeinen kiltti ja polttaisi minulle II miitin dvd??? Mites ois mronkain?????
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#328

Viesti Verr »

Yamazu kirjoitti: Öh... luin uudemmin sanomasi, ja huomasin että sen voi ymmärtää myös oikein :D
Olin kirjoittanutu iltaisena kummallisesti. Pää olii sekaisin. Itse en ainakaan kykene tarkoitettua viestiä tuosta tekstistä nyhhtämään :D


Ja niin. Olisi mahtavaa jos torrenttia pistettäisiin jakoon. Voisin auttaa seedimisessä ilomieliin.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#329

Viesti mronkain »

DaNjA kirjoitti: :wav: Hyvä ett II miitin jutka on koottu ja mahdollista saada :D
Mutt niih..itsellä ei ole nettiä yms...joten oisko joku immeinen kiltti ja polttaisi minulle II miitin dvd??? Mites ois mronkain?????
Juu, polttelen noita muutaman miittiin mukaan, saat sen siellä sitten.

- Marko
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#330

Viesti Tohtori Krabola »

mronkain kirjoitti:
DaNjA kirjoitti::wav: Hyvä ett II miitin jutka on koottu ja mahdollista saada :D
Mutt niih..itsellä ei ole nettiä yms...joten oisko joku immeinen kiltti ja polttaisi minulle II miitin dvd??? Mites ois mronkain?????
Juu, polttelen noita muutaman miittiin mukaan, saat sen siellä sitten.

- Marko
Hao, hao! Mulle kans!
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa