Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Syksyn 2017 olut-miitti

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Antti
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2953
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Liikuntafilologia
Yhteystiedot:

Syksyn 2017 olut-miitti

#61

Viesti Antti »

Oli mukavaa, kun muutamat nimimerkit saivat kasvot ja äänen.
Antti Ijäs
Studia dimicatoria (blogi), Zotero-profiili (julkaisuja)
"Öyh, öyh, öyh, karjasi sika ja ryntäsi pimeässä Eenokin ylitse ovelle." (Tuulispää 28.9.1928.)
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Syksyn 2017 olut-miitti

#62

Viesti Lasse Candé »

Kasvosi olen "saanut" jo fb:n kautta, mutta kaikkien näiden vuosien jälkeen oli kyllä mukava vihdoin tavata! Ja hyvät stoorit oli!

Pelasit homman melko hyvin, koska Point oli jo valmiiksi niin kännissä että, jos oltaisiin menty, se olisi taas tarvinnut sanallista tukea päästäkseen Prahaan sisään. Ja TimoS alkoi väsymään, Mänzystä tuli esiin sen kakarapuoli ja Tottekin alkoi jo olemaan vähän kännissä. Congi tuli muuten myöhemmin myös remmiin! Jatkettiin vielä kahdestaan Prahaan.

Oli myös hyvät turinat tabithan ja Toten kanssa matematiikan ja tieteen filosofiasta sekä siitä että onko nolla luku vai pelkkä "idea".

Ja juu, ei vaan, oli kyllä helkkarin mukava nähdä kaikkia ja jutella kamppailusta ja kaikesta muustakin!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Syksyn 2017 olut-miitti

#63

Viesti tabitha »

Joo. Mä olen pahoillani siitä, että olin niin synkässä kunnossa. Mä olin vähän sellasessa olotilassa ettei tuntunut olevan paljoa menetettävää, joten mun oli tarkoitus vetää perseet ensimmäistä kertaa elämässä, mutta jo yksi lasi viiniä väsytti mut niin että oli pakko lähteä himaan. Ei mennyt muisti, vaikka mulla on sitä tapahtunut ilmankin alkoholia viime aikoina.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4951
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Syksyn 2017 olut-miitti

#64

Viesti Mänzy »

Kiitoksia kaikille, hauskaa oli jälleen! En myönnä mitään kakaramaisuuksia.

Oli varmaan ihan hyvä idea olla vetämättä niitä perseitä, tabitha. Kiva oli nähdä pitkästä aikaa!
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 21 kurkkijaa